Oeps, vergeten voor te stellen!

Oeps, vergeten voor te stellen!

Berichtdoor luukie25 » 29 Okt 2015, 23:59

Laatst heb ik mij voorgesteld op een soortgelijk forum en ik zie net van een ander nieuw lid een berichtje tegenkomen. Ineens bedenk ik mij dat ik mijzelf hier nog helemaal niet heb voorgesteld! Terwijl ik wel al enkele malen dankbaar gebruik heb gemaakt van de kennis van enkele forumgebruikers. Hartelijk dank daarvoor! Bij deze alsnog dus wat informatie over mijzelf en onze boot.
Ik ben Luuk Oudshoorn en net als iedereen hier ontzettend fanatiek met varen. Een jaar of 6 geleden hebben wij onze eerste boot gekocht, een Excellent 800. Een leuk kruisertje van 8 meter. Nadat ouders/opa en oma al jaren een schip van 13m hadden. Dit jaar hebben we een nieuwe boot aangeschaft en sindsdien staat de oude boot te koop. Het nieuwe schip is een keurig gerenoveerde Vechtkruiser, maar de originele boot is er niet meer in terug te zien. Bij de renovatie van de boot is als voorbeeld de Intercruiser 36 gebruikt. We zijn ontzettend blij met de nieuwe boot! Meer luxe en wat meer ruimte, dus volgend jaar gaan we heerlijk op vakantie ermee. Dit jaar hebben we helaas de tripjes moeten beperken tot 2 dagen, maar daar komt volgend jaar dus verandering in. Deze winter staan er een aantal projecten op de planning, zoals het elektriciteitssysteem, wat kit werk, wat verfwerk en wat onderhoud aan het dek. De boot ligt sinds een week dus in de overdekte waterloods klaar voor de winter! Ik hoop nog veel nuttige informatie en kennis op te mogen doen hier op het forum.

Afbeelding
luukie25
 
Berichten: 136
Geregistreerd: 27 Sep 2015, 12:44
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Oeps, vergeten voor te stellen!

Berichtdoor gast » 30 Okt 2015, 01:07

Welkom, prachtig scheepje hoor
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten