Patrick stelt zich voor

Patrick stelt zich voor

Berichtdoor Patrick5 » 31 Jan 2012, 10:00

Hoi,


Omdat ik een posting deed in een ander topic wil ik mij ook even voorstellen.

Ik volg al jaren het forum maar ergens in een verleden vroeg ik eens om mij te schrappen naar aanleiding van ergernissen op reacties van forumleden.
Ondertussen enkele jaren verder en ervaren dat ergernissen wel eens een verkeerde beslissing zijn. Op de duur leer je door de hardheid maar rechtlijnigheid van sommigen doorkijken om tot de essentie te komen. In hun schrijven meestal een pak waarheid zit. Je zal maar voor de honderdste keer een topic zien openen over het winter klaarmaken van de boot bv met een vraagsteller die het eigenlijk toch beter wil weten.
Dit vernieuwde forum geeft me nu de kans opnieuw mee te werken, zij het vanuit een iets Zuidelijke Vlaamse bril.
Ik ben Patrick, 52 jaar en getrouwd met Kristien. Twee kinderen die nu reeds het huis uit zijn vervolledigen het plaatje.Ik ben praktijkleraar cv/sanitair in een technische school te Gent. Ben zelf 10 jaar zelfstandig geweest in deze branche en geef nu ook reeds 10 jaar les, Momenteel ben ik aan het revalideren van een rechter schouderprothese. Blijkbaar is teveel en te hard werken ook niet zo gezond.
Het is nu een zevental jaar dat wij varen. Eerst met een Doerak 680, nu met een Doerak 950PAV. We hebben dus tweemaal de tocht Gent Meppel afgevaren, telkens een belevennis. Telkens een mooie tocht over de Nederlandse wateren.

Vorige zomer deden we Gent Parijs heen en terug dus we hebben zo langzamerhand wel wat ervaring met sluizen en onverwachte toestanden. Het is echter zo meegevallen dat we in de zomer van 2013 opnieuw naar daar willen.

groeten

Patrick
Patrick5
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 20:19
ligplaats:
info:

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor fox4you » 31 Jan 2012, 11:37

Hoi Patric,
Welkom terug.
Kan me iets herinneren van een Belg die met een kleine Doerak het ARK tussen de drukke beroepsvaart trotseerde. :)
Als ik jouw verhaal nu lees heb je een behoorlijke inhaalslag gemaakt en ook veel ervaring opgedaan.
Ik vraag me ook af of dat mankement aan je schouder wel ontstaan is door te hard werken voor je werkgever of door je vrijetijdsbesteding want al die sluizen door is ook topsport. 8-)

Beterschap,
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor Patrick5 » 31 Jan 2012, 12:11

Juist ja, die belg is het, met zijn kleine Doerak 650 op het ARK.
Helaas is de schouder aan het werk te lijden. Het erge is dat als de rechterschouder het begeven heeft, de linkerschouder evenveel sleet kent. Het duurt dus nog wel even voor de miserie achter de rug is. Tegen deze zomer zal het varen wel lukken en dan doen we het iets kalmer aan.Pas in september moet de linkerschouder er aan geloven en tegen de zomer daarna is het ook weer in kannen en kruiken. Kristien kan ook met de boot overweg dus we laten ons niet tegenhouden, daarvoor is het virus nog te sterk aanwezig.

Patrick
Patrick5
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 02 Jan 2012, 20:19
ligplaats:
info:

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor oeds » 31 Jan 2012, 15:19

Welkom hier!
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor Klaas » 31 Jan 2012, 15:22

ook vanuit enkhuizen welkom
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor Arthur » 31 Jan 2012, 17:24

Een Vlaming heet ik altijd van harte welkom, zeker vanwege onze gemeenschappelijke Bourgondische levensstijl.
Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur
 
Berichten: 617
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 16:29
Woonplaats: Brunssum
ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor reijmerink » 01 Feb 2012, 00:04

dit is nou echt leuk..dat fox een forumlid van tig jaar geleden zich herinnerd....grtn reijmerink
reijmerink
 
Berichten: 265
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 12:08
ligplaats:
info:

Re: Patrick stelt zich voor

Berichtdoor fox4you » 01 Feb 2012, 13:44

Ik ben daar ook lid en dan kom je zomaar het Doerak verhaal van Patrick tegen.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten