Davidos stelt zich voor

Davidos stelt zich voor

Berichtdoor Davidos » 24 Mrt 2015, 23:56

Hallo allemaal,

Ik wil me hierbij even voorstellen. David is de naam :)

Mijn vrouw, kids, en ik hebben een motorboot van net geen 10m, waar we aan hobbyen, en natuurlijk ook mee varen. De bekende gezegdes zijn van toepassing :) Foto's volgen zodra de boot weer toonbaar is, over enkele weken.

In een verleden was ik ook ergens lid op een watersport forum, maar dat is volgens mij een aantal maal verhuisd, en gezonken en weer vlot getrokken (waarvoor hulde aan de fanatieke mensen die daar achter zitten).

Omdat er weer een paar nieuwe hoofdstukken zijn in ons vaargenoegen, bijna via een anders schip - maar wegens gebrek aan stahoogte toch weer niet - heb ik me hier aangemeld.

Naast een hoop leeswerk wat me te doen staat, heb ik ook een watersport projectje dat ik zal delen. Leuke binnenkomer, lijkt me. Zal er een topic voor openen.

Groet,
David
Off-topic koning - vergeef me.
Davidos
 
Berichten: 343
Geregistreerd: 24 Mrt 2015, 23:49
Woonplaats: Utereg
ligplaats: Loosdrecht
info:

Re: Davidos stelt zich voor

Berichtdoor Klaver vier » 25 Mrt 2015, 10:44

Davidos welkom op het forum,ik zie dat je in loosdrecht ligt,wij liggen ook in loodrecht ( oud loosdrecht bij scherpel )
Misschien komen wij elkaar eens tegen,ben benieuwd wat voor boot je hebt
Gr René ( De Stoere).
Klaver vier
 

Re: Davidos stelt zich voor

Berichtdoor JerryR » 25 Mrt 2015, 14:46

Welkom! Fotos van tijdens het werk vinden wij ook niet erg hoor, leuk om verbouwingen te volgen
JerryR
 
Berichten: 419
Geregistreerd: 28 Apr 2014, 16:49
ligplaats: Omgeving Rotterdam
info:

Re: Davidos stelt zich voor

Berichtdoor Davidos » 25 Mrt 2015, 17:35

Dank voor het welkom!

We liggen aan de Scheendijk. Ik weet het, net niet Loosdrecht, al ligt het aan hetzelfde water. Meeste mensen kennen de Scheendijk echter niet en dan is het makkelijker om Loosdrecht te roepen :)

We hebben een Zalmschouw maar dan dus niet open, wel de rompvorm en de karakteristieke 'hak' in het gangboord. Zal eerdaags wat foto's posten.

Groet,
Davidos
Off-topic koning - vergeef me.
Davidos
 
Berichten: 343
Geregistreerd: 24 Mrt 2015, 23:49
Woonplaats: Utereg
ligplaats: Loosdrecht
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten