de grebbe stelt zich voor

de grebbe stelt zich voor

Berichtdoor de grebbe » 22 Jan 2012, 11:41

dag allemaal,
Mijn naam is Martien, ben getrouwd met Karin en vaar met een Fisher 25 ft motorzeiler.
ik lees al jaren mee op zeilersforum, (niet die van sanoma) en op het oude watersportforum, beide zeer actieve fora.
het forum van sanoma was altijd al morsdood, het feit dat ze de hele geschiedenis van watersportforum hebben gejat is jammer, maar heeft een voordeel:
mensen met een vraag krijgen vanaf nu een "vers" antwoord, de kreet "probeer eens de zoekfunctie" komen we voorlopig niet meer tegen en zo word er vanzelf weer een archief opgebouwd.
De paar mensen die het nog proberen in dat andere forum komen vanzelf wel weer deze kant op als het daar doodbloed, ik zou zeggen, behandel ze met respect, ze hebben veel vakkennis.
Door allerlei redenen hebben we dit afgelopen jaar niet met de boot gevaren, maar in april gaan de masten er weer op en dan zullen we zien of 2012 een vaarjaar wordt.
gegroet allen.
de grebbe
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 11 Jan 2012, 13:16
ligplaats:
info:

Re: de grebbe stelt zich voor

Berichtdoor henkvd » 22 Jan 2012, 13:01

Hallo Martien

Welkom op het forum
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: de grebbe stelt zich voor

Berichtdoor Klaas » 22 Jan 2012, 13:04

hoi en welkom terug dan.
ja ik denk dat mede, nl sinds we de discussie zijn gestopt wordt daar niet veel meer gepost.
Dus het kost wellicht iets wat tijd, maar alles komt weer goed, en indd iedereen met respect behandelen. En als ze er zelf over beginnen kun je de discussie op een andere manier gaan voeren zonder mensen te passeren. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: de grebbe stelt zich voor

Berichtdoor oeds » 23 Jan 2012, 12:46

welkom hier
mensen die me niet kennen zeggen hij is gek!
mensen die me wel kennen zeggen hij is zo gek nog niet!!
Gebruikers-avatar
oeds
 
Berichten: 175
Geregistreerd: 06 Jan 2012, 17:34
Woonplaats: Drachten
ligplaats:
info:


Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten