Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Ronaldmuzie » 02 Feb 2014, 16:30

Hallo beste watersporters

Heb me vandaag op het forum geregistreerd en dacht laat ik me dan ook maar even voorstellen.

De naam is ronald en ben in het bezit van een 10 meter verhoef kruizer die ik in 2010 in zeer verwaarloosde staat heb gekocht.

Inmiddels is er veel aan het schip gedaan en varen we er in zomer heel nederland mee door ik heb electra gestuudeerd en weet daar dan ook het nodige vanaf.

Wil je meer weten over ons schip kan je dit terug lezen op http://www.whoopy.info



Afbeelding
Gr ronald
:D
Gebruikers-avatar
Ronaldmuzie
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 02 Feb 2014, 13:15
Woonplaats: Rotterdam
ligplaats: Omgeving rotterdam
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor gast » 02 Feb 2014, 17:37

Top gedaan hoor :)
Heb je verslag gelezen en zo zie je maar weer dat een project heel goed tot een mooi einde gebracht kan worden als je maar doorzet. Je laat in je verslag ook zien dat een project van deze omvang heel wat arbeid vergt en dat je er niet te lichtzinnig over moet denken.

Nog veel mooie vaaruren gewenst.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Klaver vier » 02 Feb 2014, 20:43

Ronald welkom op het forum.ik heb een paar filmpjes van je gekeken die in mijn vaargebied zijn ( Loosdrechtse plassen).Wij leggen met de boot in een zijtak van de drecht.( Jachthaven Scherpel). Ik neem aan dat je niet op loosdrecht legt omdat je woonachtig ben in Rotterdam.Het was wel leuk om te zien,dat je aan marcos pos aanlag en aan de meent.Aan de meent leggen wij zomers heel vaak in het weekend,op de plek waar op jouw filmpje die vlet legt,dat zijn kennissen van ons,leuk om te zien.Gr René ( De Stoere).
Klaver vier
 

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Blacktoppie » 02 Feb 2014, 22:00

Welkom, wellicht komen wel elkaar wel eens tegen op de lek..

ARco
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie
 
Berichten: 1179
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 19:20
Woonplaats: Aan de Lek
ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Ronaldmuzie » 03 Feb 2014, 09:46

@chaea
je moet dit soort projecten ook zeker niet onderschaten er zijn er al vele die zo'n project weer verkocht hebben omdat ze zich verekenden op tijd en kosten

@rene
ik heb zelf ook nog bij scerpel gelegen en ben daarna naar de watervolgels gegaan maar toen woonde ik in maarssen ben verhuisd naar rotterdam en toen was de afstand inderdaad wel erg groot en zijn we voorjaar vorige jaar met de boot ook naar rotterdam gegaan.

@arco
je weet maar nooit.
:D
Gebruikers-avatar
Ronaldmuzie
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 02 Feb 2014, 13:15
Woonplaats: Rotterdam
ligplaats: Omgeving rotterdam
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Jan Huibers » 03 Feb 2014, 11:15

Ronald, leuk bootje!! Ik vindt de waaier stevens van Verhoef altijd wel mooi.

Is in het project ook opgenomen om een in/uitgang naar het achterdek te maken? zodat beide zij-ingangen vervallen en er dus extra ruimte onstaat binnen...

Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe lang je bent en dus hoe belangrijk he het vindt... Ik ben zelf net geen 2mtr dus bij mij zou het redelijk hoog op het prioriteiten lijstje staan :D
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor pleysant » 03 Feb 2014, 13:31

[quote="Jan Huibers"]Ronald, leuk bootje!! Ik vindt de waaier stevens van Verhoef altijd wel mooi.

Is in het project ook opgenomen om een in/uitgang naar het achterdek te maken? zodat beide zij-ingangen vervallen en er dus extra ruimte onstaat binnen...


Hoi Ronald, ik dacht dat wij elkaar al eens op een andere side gesproken hadden,ik lig in rotterdam met mijn schip(DETEMP)
betreffende een ingang naar het achterdek maken heb ik gedaan en de binnenbesturing weggehaald en de stuurhut open gemaakt met de voorkajuit en het dek verlengd,je maakt er dan een heel ander schip van,
kijk maar naar mijn foto's,de achterkant van de hoekbank daar stond het schot van de binnenbesturing,je mag altijd komen kijken,hoor wel
Vrg.Ed
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
pleysant
 
Berichten: 239
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 23:10
Woonplaats: DenHaag
ligplaats: Rotterdam
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Ronaldmuzie » 03 Feb 2014, 16:59

hey ed

natuurlijk kennen wij elkaar we hebben al eens eerder foto's uitgeddeld en ik was altijd nog eens voornemens naar je haven te komen en dat was inderdaad op een ander forum maar daar heb ik afschijt van genomen heb daar al jaren verteld over ons project waren het meest gelezen topic maar werd geband vanwege het fijt dat mijn emailbox een paar dagen niet heeft gewerkt en piet mijn mail terug kreeg.
ik was er klaar mee en hoop dat het hier allemaal wat positiever is.

het is inderdaad de bedoeling om een achter uit ingang te gaan maken maar alles kost geld en de buitenbesturing die ik het afgelopen jaar erop heb gebouwd vondt ik belangrijker

gr ronald
:D
Gebruikers-avatar
Ronaldmuzie
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 02 Feb 2014, 13:15
Woonplaats: Rotterdam
ligplaats: Omgeving rotterdam
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor gast » 03 Feb 2014, 17:31

Zo streng als daar zijn we hier absoluut niet, ik verwonderde mij ook al om de enorm strenge regels omtrent zo'n beetje alles.
Jammer want er zit daar wel kennis.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: Even voorstellen ronald van de m.s. Whoopy

Berichtdoor Ronaldmuzie » 03 Feb 2014, 17:40

@chaea

ik mag toch aannemen als iemand in een project 38 pagina's vol kalkt met 100derden foto's (en inmiddels 30.0000 keer gelezen is) en dagelijks kijkt en waneer de kennis daar is reageerd dat je toch wel een beetje zuinig op diegene mag zijn. maar schijnbaar snapt de beste man dit niet ik draai een eigen server bedrijfsmatig en die was gehacked moest hem voledig opnieuw instaleren en alle (lees 33 ) websites + email acounts vanuit backups opbouwen je begrijpt dat ik dan niet bezig ben met mijn notificaties uit te zetten op een forum en daar viel hij dus over hij kreeg 4 mailtjes terug met niet bestelbaar. en omdat ik daar nogal luchtig op reageerde kreeg ik een ban for live

maargoed al het slechte brengt weer wat goeds ik heb jullie ondekt :D

gr ronald
:D
Gebruikers-avatar
Ronaldmuzie
 
Berichten: 213
Geregistreerd: 02 Feb 2014, 13:15
Woonplaats: Rotterdam
ligplaats: Omgeving rotterdam
info:

Volgende

Terug naar Even voorstellen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten