Zoek user/service manual/schema TrappNavcode

Zoek user/service manual/schema TrappNavcode

Berichtdoor Joh.krottje » 13 Jul 2022, 07:45

Ik ben op zoek naar de handleiding of reparatie manual of schema van een TRAPP NAVCODE DECODER. Of decoder card of de software voor herprogrammeren van deze kaart
Deze decoder werd/ wordt gebruiikt voor het decoderen weerfax(RTTY) en Navtex berichten aan boord van kleine schepen /vooral in de pleziervaart ook zoek ik nog de originele Antenne.
Ik heb deze onlangs ontvangen maar zonder beschrijving of iets anders
Ik heb de Trapp navcode decoder (data decoder.
Ik heb het digitale scherm waar veel comando tekst op staat maa reageert niet op niet een druktoets
Ik heb de originele thermische printer 12 cm breed deze gaat alleen aan en on of of line in of line kun je papier uitrollen maar geeft geen zelftest oid.
Ik Heb de memory Card Europe met daarop geactiveerd ND 40+ en Enlish waar dit voor staat is mij onbekend De ND 40 en German zij niet geactiveerd
En als laatste de originele bijbehorende 220 volt voeding naar 12 gelijkstroom
Maar de bijbehorende actieve en of passieve antennes ontbreken
Ik wil deze graag weer werkend hebben / krijgen / maken om weerfax en of Navtex omdat als plank vulling het te jammer vind ik hoop via deze weg dat iemand mij op weg kan helpen ik weet reeds dat de Firma Trapp opgeheven is dus via die weg krijg ik niks meer helaas
Joh.krottje
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 Jul 2022, 21:50
ligplaats:
info:

Terug naar Gezocht / gevraagd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten