Jachtwerf niet betrouwbaar

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor Marie Christina » 23 Apr 2021, 18:33

Hij reageert niet alleen niet, hij kómt hier ook niet.
Dus hij heeft geen weet van de reacties.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor kajoe » 23 Apr 2021, 19:10

dus weer de bekende knuppel en afwachten maar een voudig om anderen de schuld te geven maar zelf tja zeg het maar .
kajoe
 
Berichten: 1377
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor Kwokko » 23 Apr 2021, 19:29

Marie Christina schreef:Hij reageert niet alleen niet, hij kómt hier ook niet.
Dus hij heeft geen weet van de reacties.

Die conclusie kun je nooit trekken.
De poster kan namelijk alles berichten lezen zonder in te loggen.
Hij kan ook zien dat zijn posting is aangepast.
Zijn posting heeft voor hem nu weinig nut meer denk ik ,en de opinie is toch tegen hem nu.
Dus hij kiest dus eieren voor zijn geld denk ik.
Mooie bruine eieren, maat XL. :lol: :lol:

Misschien zien we hem wel bij Mr.John Reid terug,weet jij veel. :lol: :lol:
Ik hoop het ,weten we gelijk om wat voor schuit het gaat. :mrgreen:
Kwokko
 

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor JeePeeS » 23 Apr 2021, 22:14

Excuus. Had niet meer gereageerd. Beetje druk met werk. Ben inderdaad gefrustreerd maar niet omdat ik een oudere boot heb gekocht zonder garantie maar omdat de verkoper de afspraken niet nakomt. Heb bewijzen op aankoopbewijs en per mail. Als ik daar op wijs dan krijg ik het e-mailadres van de jurist. Dat is de reden dat ik deze verkopen een negatieve recensie heb gegeven. Ook op google. Dan wordt er wel gereageerd en zou ik worden gebeld maar dat is tot op heden niet gebeurd.

Excuus als ik dit forum misbruik voor eigen frustratie. Maar wil ook mensen waarschuwen.
JeePeeS
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 20 Okt 2020, 13:43
ligplaats: Giesbeek
info:

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor Solita74 » 23 Apr 2021, 22:38

Als je een boot koop of wil gaan kopen dan ga je toch proefvaren en de boel bekijken en als er iets niet klopt dan maak je daar afspraken over
En hou dan je geld in je zak tot dat alles is opgelost en als je dat niet doet dan ben je dom en een dief van jezelf .het is allemaal heel simpel
Solita74
 
Berichten: 332
Geregistreerd: 17 Feb 2020, 18:00
ligplaats: Vld
info: Vlet
12.00 meter

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor Kwokko » 23 Apr 2021, 22:49

JeePeeS schreef: Heb bewijzen op aankoopbewijs en per mail. Als ik daar op wijs dan krijg ik het e-mailadres van de jurist.

Dan is de verhouding al aardig verziekt denk ik.
Kan me best voorstellen als ik zoiets terug kreeg,dat ik dan ook link werd.

Toch moet ik eerlijk bekennen dat je meer opschiet via een RBV ,mocht je die hebben ,want deze waarde van een boot overtreft toch al decwaarde waarvoor een zaak behandelt wordt.
Een briefje van jou jurist gaat hij helemaal niet leuk vinden.
Wie speelt met vuur ,kan een brand veroorzaken toch?
Eerst via de gerechtelijke weg de zaak behandelen ,levert vaak het meeste succes op.
Succes met je zaak.
Kwokko
 

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor chaea » 24 Apr 2021, 00:47

JeePeeS schreef:Excuus. Had niet meer gereageerd. Beetje druk met werk. Ben inderdaad gefrustreerd maar niet omdat ik een oudere boot heb gekocht zonder garantie maar omdat de verkoper de afspraken niet nakomt. Heb bewijzen op aankoopbewijs en per mail. Als ik daar op wijs dan krijg ik het e-mailadres van de jurist. Dat is de reden dat ik deze verkopen een negatieve recensie heb gegeven. Ook op google. Dan wordt er wel gereageerd en zou ik worden gebeld maar dat is tot op heden niet gebeurd.

Excuus als ik dit forum misbruik voor eigen frustratie. Maar wil ook mensen waarschuwen.


Het is heel simpel, heb je zoals je ons wil doen geloven, schriftelijk bewijs, dan zal het recht aan je kant staan
Daar heb je geen slechte reviews voor nodig, sterker nog, deze kunnen je parten spelen in een juridisch getouwtrek.
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor broekie » 24 Apr 2021, 07:16

Excuus. Had niet meer gereageerd. Beetje druk met werk. Ben inderdaad gefrustreerd maar niet omdat ik een oudere boot heb gekocht zonder garantie maar omdat de verkoper de afspraken niet nakomt. Heb bewijzen op aankoopbewijs en per mail. Als ik daar op wijs dan krijg ik het e-mailadres van de jurist. Dat is de reden dat ik deze verkopen een negatieve recensie heb gegeven. Ook op google. Dan wordt er wel gereageerd en zou ik worden gebeld maar dat is tot op heden niet gebeurd.


Kom eens wat wat feiten. Over welke schriftelijke afspraak op papier is de boot niet juist afgeleverd?
Hebben we het over simpele kleine dingetjes of echt over gebreken die bv varen, motor, constructie of veiligheid betreffen.
Onderhoud is behoud
Gebruikers-avatar
broekie
 
Berichten: 2547
Geregistreerd: 25 Mrt 2012, 21:14
Woonplaats: Zevenhoven
ligplaats: Roelofarendsveen
info: Kotter 11,50 mtr. Bouwjaar 2014 refit 2021.

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor Mopolcamper » 24 Apr 2021, 09:51

Mopolcamper schreef:Als het een bedrijf is wat bij Hiswa is aangesloten: de Hiswa heeft een goed werkende geschillencommissie.
Mopolcamper
 
Berichten: 576
Geregistreerd: 20 Jan 2012, 11:39
ligplaats:
info:

Re: Jachtwerf niet betrouwbaar

Berichtdoor Kwokko » 24 Apr 2021, 09:52

broekie schreef:Kom eens wat wat feiten. Over welke schriftelijke afspraak op papier is de boot niet juist afgeleverd?
Hebben we het over simpele kleine dingetjes of echt over gebreken die bv varen, motor, constructie of veiligheid betreffen.

Dat gaat jou en mij niet aan,dat zijn dingen die voor de een zwaar kunnen wegen,en voor de ander een futiliteit kunnen zijn.
Jij ,noch ik , hebben daarover te oordelen.
Iedere overeenkomst is voor een ander weer anders.
En hetgeen wat in de overeenkomst staat ,is niet te verifiëren a.d.h.v. geschreven tekst.
Het zijn uitspraken en het blijven uitspraken.
En het is aan de forum beheerder of deze toestaat dat posting alle ins en outs bevat van een bedrijf.
Deze heeft de posting geneutraliseerd ,dus raad ik de poster aan ,het via de reguliere daartoe behorende weg af te handelen ,want daar bereik je meer mee.

Je recht krijg je d.m.v. de gang naar de rechter als alle andere reguliere middelen zijn uitgeput.
Daarom is het belangrijk een RBV te hebben.
Niet door een firma af te branden uit frustratie op een forum.
Een (negatieve) review achterlaten op sites zoals Trustpilot of Google heeft veel meer effect.
Kwokko
 

VorigeVolgende

Terug naar Te koop aangeboden

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten