Kwokko schreef:Een (negatieve) review achterlaten op sites zoals Trustpilot of Google heeft veel meer effect.
Denk je?
Ik vertrouw die recensies op Google persoonlijk voor geen meter meer.
Mijn gedachten als ik ze lees:
Bij positieve: "Hm. Mja. Dat heeft de eigenaar geplaatst (Positieve recensies zijn te koop. Ik meen iets van €50,- voor 100 stuks. Maar daar wil ik vanaf wezen.)
Bij negatieve: "Hm, mja. Dat is een gefrustreerde klant die zijn of haar gram wil halen."
Voorbeeld:
Tik bij Truspilot of ervaringen.nl eens voor de gein Ziggo in.
Ziggo krijgt dan ** resp. * ster.
Maar ze hadden eind 2020 wel meer dan 3 miljoen klanten.
Ik ben er één van en ben best tevreden over ze.
Kennelijk met nog 3 miljoen mensen anders zouden we niet blijven.
Maar dat wordt meestal niet geplaatst.
Allen mensen die zich onheus behandeld voelen plaatsen een recensie.
En die is dan meestal niet positief.
Neuh, de effectiviteit van die recensies betwijfel ik ten zeerste.
Mond op mondreclame!
Dát moet je hebben als bedrijf.
Niets effectiever dan dat,denk ik.