soort vet voor vetkoord

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor Noordvaarder » 11 Apr 2019, 23:40

Klaver vier schreef:Dinsdag over een week mijn andere oog nog,dan kan ik hopelijk mijn bril weggooien ik haat dat ding.
Gr René ( klaver vier)

Geopereerd aan staar? Nieuwe lenzen gekregen?
Het zal wel een heerlijk gevoel zijn als met die ene,dat je de boel weer wat helderder ziet.
Ja de ene haat een bril,de andere kan niet zonder.
Ik weet niet wat het zonder is,altijd al gehad van kleins af aan.
Heb een aparte nachtzichtbril met gele glazen op sterkte.
Heerlijk voor de ogen,geeft een fantastisch ontspannen gevoel.
Noordvaarder
 

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor Klaver vier » 12 Apr 2019, 09:52

Het is onvoostelbaar dat dit kan ,
ik kon niets lezen zonder bril,nu heb ik na de operatie en het is pas 1 oog gewoon al lezen
Als het andere oog net zo,n succes wordt ben ik heel gelukkig,het is zo iets bijzonders dat dit kan,en dat met een paar druppels verdoving.
Het werkt ongeveer zo ,je wordt verdooft ,dan twee kleine keepjes in je oog ,dan wordt het troebele afgezogen en daarna gaat er een heel klein op sterkte opgerold lensje in ,dat ze in je oog afrollen en op zijn plaats uitrollen,afwerken en klaar
Onbegrijpelijk dat dit kan,en dat je niets voelt,alleen de druppels van het verdoven.
Ik ben nu met dat éne oog al heel blij,geen bril meer,maakt mij heel blij,ik werd gek van dat ding,ik had hem een jaar of vier,en ik vond het vier jaar ellende,ik begrijp dat mensen die hun hele leven al een bril hebben er aan gewend zijn,maar ik kon er maar heel moeilijk aan wennen,beslaan druppels regen,bril op onder de motorhelm.
Hoera dinsdag over een week de tweede
Gr Renë ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor Roelof » 13 Apr 2019, 17:53

Klaver vier schreef:--/--
Ik ben nu met dat éne oog al heel blij,geen bril meer,maakt mij heel blij,ik werd gek van dat ding,ik had hem een jaar of vier,en ik vond het vier jaar ellende,ik begrijp dat mensen die hun hele leven al een bril hebben er aan gewend zijn,maar ik kon er maar heel moeilijk aan wennen,beslaan druppels regen,bril op onder de motorhelm.
Hoera dinsdag over een week de tweede
Gr Renë ( klaver vier)


"off-topic" (vetkoord in een oog zal niet helpen :mrgreen: ), maar ik begrijp dat je (Rene) met succes een oogoperatie hebt ondergaan. Een hele stap en getuigt van durf, gelukkig met goed gevolg.
Succes en sterkte met de operatie van het andere oog.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor henkvd » 13 Apr 2019, 18:05

Heb ik ook gehad, achteraf zeg ik, het stelde helemaal niets voor die operatie en dat met alleen wat druppels.
Wel had ik m'n twijfels over hoe gaan ze dat nu doen, oog afplakken om hem open te houden, operatielaken er overheen, mee kijken hoef ik echt niet
en dan kijk je nog steeds met het te behandelen oog de wijde wereld in, uhhhhh, dat is niet de bedoeling.
Tot ze de "bouwlamp"op het het werk richten, door dat ze eerst de pupil ook al met vloeistof helemaal open zetten, is je beeld helemaal overbelicht en zie je gelukkig helemaal niets.

Ben ik tevreden, niet helemaal, de lens is wat aan de kleine kant ervaar ik, soms zit die niet op de plek waar hij hoort en kijk ik even tegen de rand aan, niet fijn, dat moet nog eens over, maar verder
dik tevreden.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor redmiller » 13 Apr 2019, 19:04

Schroefaskokervet in je oog.... Brr!

Ik koop trouwens wel vet dat ook bestand is tegen zout water. Geen idee of het helpt. Starbrite of zoiets.
redmiller
 
Berichten: 388
Geregistreerd: 08 Mrt 2017, 23:58
ligplaats: Schoonhoven
info:

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor Noordvaarder » 13 Apr 2019, 19:08

redmiller schreef:Schroefaskokervet in je oog.... Brr!

Ik koop trouwens wel vet dat ook bestand is tegen zout water. Geen idee of het helpt. Starbrite of zoiets.

Om je oog te smeren,zodat deze soepel draait in de oogkas,of je voor schroefas. :lol: :lol: :lol:
Noordvaarder
 

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor Klaver vier » 14 Apr 2019, 21:11

Wiebren ik denk niet de voorschroefas maar de achterschroefas,ja ik lees weer goed zonder brilletje :D :D
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor Noordvaarder » 14 Apr 2019, 22:18

Klaver vier schreef:Wiebren ik denk niet de voorschroefas maar de achterschroefas,ja ik lees weer goed zonder brilletje :D :D
Gr René ( klaver vier)
Ik dacht al ,waar heeft die het over.
Maar ik zie het, dat "je voor" moet "voor je" zijn.

Mag ik je even een waarschuwing geven?
Het kan straks wel eens pijn aan je ogen doen,als je alle 2-benige mooie grut aan je voorbij ziet lopen.Je ziet dan alles weer messcherp natuurlijk,en dan kunnen je ogen wel eens meer zien,dan dat je vrouwtje welgevallig is. Maar ja,die moet maar aan wennen toch? :lol: :lol: :lol:
Noordvaarder
 

Re: soort vet voor vetkoord

Berichtdoor henkvd » 14 Apr 2019, 23:26

Noordvaarder schreef:
Mag ik je even een waarschuwing geven?
Het kan straks wel eens pijn aan je ogen doen,als je alle 2-benige mooie grut aan je voorbij ziet lopen.Je ziet dan alles weer messcherp natuurlijk,en dan kunnen je ogen wel eens meer zien,dan dat je vrouwtje welgevallig is. Maar ja,die moet maar aan wennen toch? :lol: :lol: :lol:


Draai het is om ? verder zeg ik helemaal niets, mag je er zelf bij bedenken
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Vorige

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten