Opbouw schuren

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: Opbouw schuren

Berichtdoor bas » 01 Mrt 2019, 23:20

Net aan wat je wil. Hard, zacht, grof, fijn. Slijpen, schuren, polijsten. Scotch brite is meer een merknaam van 3M dan een daadwerkelijk product.'

Dit is misschien een betere link: https://www.3mnederland.nl/3M/nl_NL/com ... 1730&rt=r3
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1507
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Re: Opbouw schuren

Berichtdoor Klaver vier » 02 Mrt 2019, 10:25

Nou Bas ik heb de eerste 24 is gelezen waarvoor ze geschikt zijn en dat is meestal voor metaal bewerking of strepen op vloeren
Hoovelt wil alleen een beetje dood schuren,dan kan je toch echt beter iets fijns hebben lijkt mij.
Vraagsteller moet zelf maar kijken wat hij ervan denkt
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Opbouw schuren

Berichtdoor kajoe » 02 Mrt 2019, 10:34

ik wou maar zeggen dat wat ik doe het prachtig glad word mits de ondergrond al glad is anders eerst glad schuren ,maar het werk is dan gelijk ook schoon zodat je gelijk kan schilderen ,je krijgt een beetje het idee van nat schuren met waterproof ,wat wij vroeger wel deden op grote platte dekken om die wat glad te krijgen was met puimsteen schuren om het ruwste er af te krijgen en daarna met schuurpapier maar dat was een klote klus .
kajoe
 
Berichten: 1369
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Re: Opbouw schuren

Berichtdoor Klaver vier » 02 Mrt 2019, 10:37

Dat geloof ik zonder meer maar dan heb je het over de losse scotch brite denk ik en niet over de schuurpads
Gr René ( klavervier)
Klaver vier
 

Re: Opbouw schuren

Berichtdoor kajoe » 02 Mrt 2019, 15:04

van die lang rechthoekige vellen ,iedere bouwmarkt heeft ze . en ik schuur uiteraard uit de hand ,niet met de machine ,het grote werk doe ik meestal eerst met vrij fijn schuurpapier en met een roterende schijf .
kajoe
 
Berichten: 1369
Geregistreerd: 25 Apr 2015, 10:28
Woonplaats: terherne
ligplaats: terherne
info:

Vorige

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten