Welke stuurcilinder

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor Martin65 » 07 Apr 2018, 20:43

Afbeelding

Afbeelding

Het mysterie lijkt opgelost. Na de boel schoongemaakt te hebben en verder uit elkaar te hebben gehaald kwam de code MT45 tevoorschijn.
Gebruikers-avatar
Martin65
 
Berichten: 127
Geregistreerd: 16 Apr 2017, 21:35
ligplaats: Deventer
info:

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor Klaver vier » 07 Apr 2018, 21:26

En die staat nou net niet in de lijst.
Gr René ( klaver vier)
Eigenlijk heb ik precies het zelfde ik heb de mt50 die vindt ik ook niet
Klaver vier
 

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor bas » 07 Apr 2018, 21:36

Maar als je hem zover uit elkaar hebt hoef je ook niet meer naar vetus. Dan kun je gewoon alles opmeten en online bestellen voor wss een iets aantrekkelijker bedrag.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure you are not, in fact, surrounded by assholes.
Gebruikers-avatar
bas
 
Berichten: 1507
Geregistreerd: 07 Nov 2016, 17:32
ligplaats: Krimpen aan de Lek
info:

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor Klaver vier » 07 Apr 2018, 21:55

Sorryik was in de war bij mij is de stuurpomp mt50 de stuurcylinder weet ik niet
Gr Renė
bas schreef:Maar als je hem zover uit elkaar hebt hoef je ook niet meer naar vetus. Dan kun je gewoon alles opmeten en online bestellen voor wss een iets aantrekkelijker bedrag.
Klaver vier
 

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor Klaver vier » 07 Apr 2018, 22:00

Ik weet echt niet wat er gebeurd maar ik heb( Bas schreef) er niet onder gezet
Gr René
Klaver vier
 

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor henkvd » 08 Apr 2018, 00:46

bas schreef:Maar als je hem zover uit elkaar hebt hoef je ook niet meer naar vetus. Dan kun je gewoon alles opmeten en online bestellen voor wss een iets aantrekkelijker bedrag.


Dat is een kwestie de citeer knop gebruiken
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor stefan » 08 Apr 2018, 09:05

Als je dat uit elkaar gehaalde spul nu eens meenemen naar een landbouw mechanisatie bedrijf, oftewel hydrauliek boer, kunnen die toch zo een passende seal opmeten en van de plank halen? Die hebben meestal echt van alles!
stefan
 
Berichten: 623
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor Noordvaarder » 08 Apr 2018, 21:35

Martin65 schreef: Na de boel schoongemaakt te hebben en verder uit elkaar te hebben gehaald kwam de code MT45 tevoorschijn.

Op basis van jou gegevens,en het ingeven van de woorden Steering Ram ,kwam ik uit bij een revisie setje op de volgende site.
https://www.asap-supplies.com/eu/vetus- ... mt45-hs821
Alle rubbertjes in een setje.
Maar misschien kun je ook met hetzelfde bestelnummer wel bij Vetus terecht.
Even een belletje wagen toch?
Noordvaarder
 

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor cadillacsjtuk » 07 Mei 2020, 17:55

heb dezelfde cilinder met een zuigerstang van 19 mm kan de manchetten ervoor niet vinden
heeft iemand ze gevonden dan gaarne een ber waar zijn 2 manchetten op de zuiger en 2 manchetten voor de stangafdichting en 2 o ringen
wie o wie heeft ze gevonden
cadillacsjtuk
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 Mei 2020, 17:52
ligplaats: DENEKAMP
info:

Re: Welke stuurcilinder

Berichtdoor Roelof » 07 Mei 2020, 18:58

Hallo cadillacsjtuk,

Voor onherkenbare / niet gangbare seals zou ik contact opnemen met de firma "Ebele" in Schiedam,
https://www.ebele.nl/

In mijn werkbare leven als monteur heb ik dankbaar gebruik gemaakt van dit bedrijf als ik niet bestaande / niet gangbare afdichtingen nodig had, indien nodig kunnen ze afdichtingen op maat maken.
(Op het forum heb ik dit bedrijf vaker geadviseerd, je zou bijna denken dat ik er aandelen heb :mrgreen: maar dat is zeker niet zo, gewoon veel goede ervaringen :D )

Aan de binnenkant van de oude afdichtingen staan nummers, als je deze doorgeeft kunnen ze de seal leveren of eventueel een alternatief aanbieden.

Suc6,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

VorigeVolgende

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten