Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Klaver vier » 06 Sep 2017, 16:47

Ja die bedoel ik ,er moet alleen een soort tussenschijf bij met dezelfde hoeveelheid gaatjes
Gr René
Klaver vier
 

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Binnetie » 06 Sep 2017, 19:11

Ik zie dat die Engelse shop ze ook heet: http://www.axminster.co.uk/mirka-abrane ... sel=502621
Je kunt dan de discs kiezen en de pad saver zal er dan wel tussen moeten lijkt me?
Binnetie
 

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Klaver vier » 06 Sep 2017, 20:18

Ik denk persoonlijk dat je in nederland betere garantie hebt.
Meestal als je bij een zaak een beetje gaat praten gaat er ook nog wel wat van de prijs af.
Nou zou zo,n machine niet gauw kapot gaan,maar doet hij dat wel heb je wel een probleem als hij uit engeland komt.
Er zijn er hier zelfs waarbij je twee jaar extra garantie krijgt,wil je dat niet dan doen ze ook vast wel wat van de prijs af.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Binnetie » 06 Sep 2017, 20:49

Goed dat je er over begint. Ik heb contact gehad met de winkel in Engeland, doorgaans geeft het met Makita geen problemen indien je een garantiegeval krijgt. De medewerker gaf aan dat het afhankelijk van de medewerker is. Zij werken in elk geval wel mee aan de garantieclaim, in het minste geval moet ik de schuurmachine opsturen naar Engeland. De retourkosten worden door hun betaald.

Als ik in Nederland nog wat korting kreeg en het verschil wat kleiner zou worden, dan gun ik het de Nederlandse economie. Heb 2 shops gebeld, maar er kon niks van de prijs af omdat hun prijzen al de scherpste waren. 1 Shop vertelde zelfs dat ze de goedkoopste van Europa waren :lol:, heb ze de prijs uit Engeland doorgegeven en toen kwamen de verhalen over grijze import, geen garantie etc. Jammer dat ze het direct over die boeg gooien. Dan moet je ook niet op je site zetten dat je ze moet bellen of mailen voor een offerte. Waar vraag je anders een offerte voor aan als je zo je winkelmandje vol kunt gooien.
In Engeland konden ze me overigens de verzendkosten matsen als ik alles daar kocht. Qua prijs van de stofzuiger (de Makita VC2512) maakt het geen verschil met Nederlandse prijzen.
Binnetie
 

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Klaver vier » 06 Sep 2017, 21:09

Dit is het laatste wat ik er over zeg,maar afdingen doe je niet over de telefoon,dan begrijp je het niet.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Binnetie » 06 Sep 2017, 22:14

Doe ik ook niet. Ik vroeg ze een mooie prijs te maken voor alle machines samen... Zo gaat het bij ons vaak op het werk. De prijs wordt telefonisch of per e-mail besproken. Zelfs wanneer personeelsleden van ons ingehuurd worden, klinkt als een bordeel :) maar dat zijn we niet.

Prima als het niet kan, maar zeg niet dat je de goedkoopste bent. Duurdere zaken willen wel korting geven maar schiet je dan niet veel mee op. Bij een andere webwinkel staat de 5% kortingscode op de website. Onderaan de streep zijn ze nog duur.

Er heen rijden is hetzelfde verhaal + dat ik gemiddeld nog 3 uur in de auto zit.
Binnetie
 

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor redmiller » 07 Sep 2017, 22:19

Ik kan het niet laten: alle tijd dat je hier om advies vraagt had je ook 3 uur kunnen heen en weer rijden .... ;)
redmiller
 
Berichten: 388
Geregistreerd: 08 Mrt 2017, 23:58
ligplaats: Schoonhoven
info:

Re: Schilderwerk en aanschaf schuurmachine en bouwstofzuiger

Berichtdoor Binnetie » 07 Sep 2017, 22:27

Haha ja zo denk ik ook wel eens, maar gaat niet op. Ik kan niet weg en tijdens het wachten tot installaties zijn voltooid typ ik de berichten. Anders had je een punt.

Nog mooi prijsvoorbeeld: a.s. zaterdag en vanaf a.s. vrijdagavond ook online bij Praxis 25% korting op vrijwel alles. Die Makita stofzuiger daar incl. de korting is nog duurder dan bij een andere aanbieder zonder de korting.
Binnetie
 

Vorige

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten