Steve,
De motor optillen kan vaak heel eenvoudig met een simpele schaarkrik.
Die neemt weinig ruimte in en kan ver omhoog.
De keerkoppelingflens naar de Pyton zal wel los moeten.
Of je zet hem neutraal zodat de oude dempers juist onbelast zijn en draait de steunen van de keerkoppeing los, dan neem je e.e.a. zo weg, wissel je de dempers en zet steun + demper weer terug.
Voor aan de motor kan dat lastiger zijn maar met de schaarkrik eerst voor en dan achter (of andersom) dempers vervangen lukt het meestal wel.
Afstellen is niet moeilijk maar je moet even de tijd nemen.
De M16 moeren goed vastdraaien is vaak lastig als je er niet geweldig goed bij komt.
Tevens willen de kappen (en dus de rubbers) verdraaien als je de M16 moeren vast zet.
Ook lastig bij krappe ruimte.
Het met de kont omhoog werken aan een motor is idd niet heel prettig maar als er ruimte is valt dat ook wel mee.
En je kan wat pauzes inlassen