Waarom geen extra huiddoorvoer, maar wel T stukken en kleppen?
Hou het simpel, dan kan er ook minder stuk gaan, bij mij zitten er twee automatische lenspompen in, eentje in de machinekamer en eentje onder de vloer in de kajuit.
Groet,
Tjeerd
vuuren1 schreef:Amersfow schreef:Wat heeft "isoleren met dikke doeken" voor zin als je geen warmte toevoegt? Mijn ervaring is dat als het onder nul wordt, gelijk de hele motorkamer onder nul zit. Ik heb geen water in de bilge, dus ik weet niet of dat (>15cm onder waterlijn) niet zo bevriezen, maar het lijkt me heel sterk.
Volmaakte onzin.
Wilfried schreef:Op alle cruciale punten een temperatuur sensor, centrale eenheid waarop je alles kan uitlezen, historiek, alarm, data verstuurd via internet, verwarming inschakeld .... Bestaat het ????
Terug naar Techniek algemeen stalen schepen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten