freekw:
Je hebt geen 2k gebruikt.
Waarom zou je hem dan helemaal kaal halen?
Dan had je net zo goed een hechtprimer kunnen nemen , en dan de AF kunnen aanbrengen , of zie ik iets over het hoofd?
JOHAN schreef:vuuren,de fabrikant zal dat zeker niet aanraden daar brand ie zyn vingers niet aan.maar in de praktyk gaat het anders,ik werk zelf op een dryvende kraan die een aantal jaren geleden is verbreedt aan beide kanten 5mtr over de gehele lengte vanwege meer hys vermogen.die aangebouwde stukken zyn aan de binnenkant toen der tyd in de teer gezet omdat het loze ruimte was.tot iemand op het idee kwam om er bergruimte van te maken voor stroppen e.d.maar de lucht was niet te harden in die gesloten en natte ruimte dus die teerlaag moest ,,afgedekt worden,,dus water eruit pompen drogen met warmte kanon.en je voelt hem al komen,allu ,bronz .en intertuff op het vlak tot een hoogte van 2mtr omdat er altyd water instaat ,zit er al jaren op .vrgr johan
laserdevil schreef:freekw:
Je hebt geen 2k gebruikt.
Waarom zou je hem dan helemaal kaal halen?
Dan had je net zo goed een hechtprimer kunnen nemen , en dan de AF kunnen aanbrengen , of zie ik iets over het hoofd?
JOHAN schreef:ik heb inmiddels het roer [gedemonteert]zo goed als mogelyk schoon gemaakt en in het water gehangen als test , en in 3 delen geverft.1/3gedeelte alluminium 2comp,1/3 gedeelte allu en bronz,1/3 gedeelte allu, bronz en intertuff.deel met allu komt gedeeltelyk bruinkleurig doorheen vermoed van de restanten teer, deel met allu en bronz is perfect bronzkleurig,deel met allu bronz en intertuff is nog steeds pikzwart.hangt nu 6 weken in het water[brak,maas].geen blaasjes of wat dan ook te bekennen.als het na 4weken zelfde resutaat is kan het in myn ogen geen kwaad om de hele boot zo te behandellen.maar commentaar is altyd welkom.vrgr johan.
Terug naar Techniek algemeen stalen schepen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten