- Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

opknappen, schilderen, isoleren, beglazing, raamrubbers pees

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor JulienH » 29 Jan 2012, 19:21

Nou nou nou, Hans: lees jij jouw opmerkingen wel eens terug? Vraag je je daarbij wel eens af hoe het overkomt?
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor vuuren1 » 30 Jan 2012, 00:18

Fox,

Dan hebben we beiden een lange vakantie.
Maar ik weet nog steeds niet wat je achtergrond is. Ik durf met een CV te zwaaien en jij bluft er alsmaar overheen.
Als je deskundig en gekwalificeerd bent mag je dat gewoon melden.
Ik ben daar helder in en jij probeert mensen te overbluffen, dat zal het verschil zijn?
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor vuuren1 » 30 Jan 2012, 00:32

JulienH schreef:Nou nou nou, Hans: lees jij jouw opmerkingen wel eens terug? Vraag je je daarbij wel eens af hoe het overkomt?


Jazeker,
Ik weet dat directe reacties hard kunnen overkomen en dat de brenger van het minder goede nieuws meestal niet gewaardeerd wordt.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor fox4you » 30 Jan 2012, 01:13

vuuren1 schreef:Maar ik weet nog steeds niet wat je achtergrond is.

Is dat noodzakelijk dat jij dat weet voordat iemand hier aan het forum deel mag nemen.
vuuren1 schreef: Ik durf met een CV te zwaaien en jij bluft er alsmaar overheen.

Kom gewoon met een begrijpelijke uitleg en goede argumenten dan dwing je pas respect af, want te pas en te onpas met je CV zwaaien dat is pas bluf.
vuuren1 schreef:Als je deskundig en gekwalificeerd bent mag je dat gewoon melden.

Daar zeg je het goed, je mag het melden.
vuuren1 schreef:Ik ben daar helder in en jij probeert mensen te overbluffen, dat zal het verschil zijn?

Dat heeft niets te maken met ergens helder over zijn maar je kwalificaties juist gebruiken om mensen af te bluffen.
Heldere uitleg met goede argumenten werkt veel beter.
Maar ik vraag me af wat de reden is dat je zo nodig op de man moet spelen en roept dat ik bluf?
On topic, mijn verhaal m.b.t. het dauwpunt is heel duidelijk en heeft niets met bluf te maken.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor JulienH » 30 Jan 2012, 08:17

vuuren1 schreef:
JulienH schreef:Nou nou nou, Hans: lees jij jouw opmerkingen wel eens terug? Vraag je je daarbij wel eens af hoe het overkomt?


Jazeker,
Ik weet dat directe reacties hard kunnen overkomen en dat de brenger van het minder goede nieuws meestal niet gewaardeerd wordt.


Je reacties zijn niet echt hard, maar zijn neerbuigend, denigrerend en soms lijkt het alsof je denkt de enige te zijn die verstand heeft van zaken.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor de grebbe » 30 Jan 2012, 14:10

Hou es op zeg
de grebbe
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 11 Jan 2012, 13:16
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor JulienH » 30 Jan 2012, 21:46

Ook welkom op het forum... :lol:
Laatst gewijzigd door JulienH op 30 Jan 2012, 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor De Waalschokker » 30 Jan 2012, 21:49

100% off topic maar
Hopla daar gaat het weer,allen op de kap van Van Vuuren.
Enne Fox4you enige tijd geleden schreef je iets over "leiders en volgers...".
Tja nog niet zo lang geleden deed ik nog mee aan elke betoging voor onze zaak (lees in deze context men eerste post misschien begrijp je het dan) we liepen steeds voorop en we wisten dat we klappen gingen krijgen, gebeurde elke maal.
Jij, achter je keyboard stoere praat verkopen, je ego hoger heffen (ikke eerste, ikke meeste, ikke grootste) en jezelf mateloos op de borst kloppen...stuitend man.
Mijn bedoeling is niet vragen te stellen op dit forum maar zo vaak als mogelijk lezen om iets wijzer te worden en, ingeval er een donatie nodig is zal ik daar niet te beroerd voor zijn.
Laat het enkel wezen zonder gehannes want met verdeeldheid onder de rangen gaat als immer de vijand lopen.
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor JulienH » 30 Jan 2012, 21:57

Waalschokker: wat een reactie.

De essentie van deze discussie heeft niets te maken met alles op de kap van Van Vuuren. Het gaat om de manier waarop er vaak gecommuniceerd wordt. Denigrerend, misschien kleinerend, wat het ook is, het wordt schijnbaar als niet gewenst ervaren. Dan is er toch niets mis mee om iemand daar op aan te spreken? Andersom verwacht ik ook dat wanneer iemand mijn reactie vervelend vindt, dat ook aangeeft en ik weet dat dat in het geval van Van Vuuren in ieder geval zo is. Dat daar een discussie uit voortkomt, tja, logisch lijkt mij. Lekker laten gaan. En als iemand het dermate erg vindt, lekker naar een ander forum verhuizen. Daarin is een ieder vrij.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: - Opgelost - Bultjes in de verf na 1 jaar tijd

Berichtdoor fox4you » 30 Jan 2012, 22:17

De Waalschokker schreef:100% off topic maar
Tja nog niet zo lang geleden deed ik nog mee aan elke betoging voor onze zaak (lees in deze context men eerste post misschien begrijp je het dan) we liepen steeds voorop en we wisten dat we klappen gingen krijgen, gebeurde elke maal.
Jij, achter je keyboard stoere praat verkopen, je ego hoger heffen (ikke eerste, ikke meeste, ikke grootste) en jezelf mateloos op de borst kloppen...stuitend man.

Je hebt het ook over alleen lezen maar doe dat dan ook want ik kan deze reactie van jouw nergens aan deze discussie koppelen.
Welke vijand en waarheen lopen?
Ik geloof dat je de weg kwijt bent of wil je me vertellen wat je dwars zit?
Misschien komt er op een later tijdstip weer iets zinnigs uit en proberen we het nog een keer.
Gebruikers-avatar
fox4you
 
Berichten: 306
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 10:29
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Techniek algemeen stalen schepen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten