Oudere dame alleen op motorboot

Re: Oudere dame alleen op motorboot

Berichtdoor chaea » 10 Nov 2023, 23:09

Amersfow schreef:Who cares about the TS. Die leest hier niets meer neem ik aan. Het is gekaapt voor uitwisseling van ervaringen, en dat is vaak leerzaam.
Ik vind dat gezeur van die Cheap maar vervelend. Heeft wel wat kennis maar het negativisme en belerende druipt er meestal vanaf. Als die nog lang zo door gaat haalt die de oude brombeer nog rechts in :D


Serieus Amersfow hoe volwassen ben je, expres mijn naam te veranderen naar Cheap is er erg goedkoop.
En dat alleen maar omdat je het niet kan verkroppen dat ik je aansprak op het (te proberen) vernagelen van iemand zijn advertentie, daarvoor had je in meer dan 10 jaar nooit een probleem met mijn "negativisme"
Je voelt je gewoon in je wiek geschoten en daar kan je niet mee omgaan, net als nog een handjevol members.
Een Wolf en een Chaea zitten al langer op dit forum dan degenen die kritiek op ze hebben, dat mag hoor daar is een ieder vrij in, maar als je er zo aan ergert geef ik nogmaals de tip om Rene te volgen of een forum op te zoeken waar ze rekening houden met lange tenen en boterzachte ego's.

Dus gewoon mij uitzetten alsmede Wolf en je hebt weer een prachtig leven :D :D
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Re: Oudere dame alleen op motorboot

Berichtdoor chaea » 10 Nov 2023, 23:11

Mopolcamper schreef:Mijn punt is dat ook dit niets bijdraagt aan de vraag van TS.


Feitelijk heb je 100% gelijk, ik zal er geen humor meer tegen aangooien oke?
chaea
 
Berichten: 756
Geregistreerd: 07 Aug 2020, 20:55
ligplaats: Gieseplas
info: bootin zuidholland

Vorige

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten