Sareno schreef:Hoe doe je dat met een kleed van de Gamma? (hoe moet ik me dat voorstellen?)
Dan maak je een frame van hout,circa 3 stuks ,verschillend van formaat , ééntje achter eentje voor de stuurraam ,en ééntje voor voor op de plecht.
Daarover leg je een stevige noklat.
Daarover trek je het kleed alsof het een dak wordt.
Dat zet je aan beide zijden van de reling vast ,of je verzwaard de ringen in het kleed met gewichten.
Maar vastknopen aan de reling is gemakkelijker.
Ik doe er gewoon nu nog een kleed over ,want ik heb een Tupperware dak van ProAqua.
Nu nog ,maar ik wil weer een tent erop.
Ben bezig om originele tent buizen te krijgen.
Heb de boot zo gekocht.
Wat je over de motor zegt kan ik me best in vinden maar toch vind ik dat het engste punt.
Heb jezelf genoeg kennis van motoren?
Ben jezelf monteur.
Heb je vaak genoeg motoren van de J7 busjes van Peugeot onder handen gehad?
Zo ja ,dan ken je deze motoren
Zo nee ,een kenner meenemen.
Eng is er niks ,laat je niet opnaaien door anderen.
Neem eens contact op met Drinkwaard.
Als PI niks is ,waarom zou die ze dan nog reviseren?
Die PI motoren staan ook bekend als Volvo Penta.
En ja ,vreemd is ,dan is het ineens wel goed.
Rara hoe kan dat.
DTN is de afkorting van Diesel Techniek Nederland.
Dat zat destijds in Ridderkerk ,en mariniseerde Peugeot-Indenor motoren.
IndeNor is een afkorting van de motorenfabriek van Peugeot ,die in Lille stond , Industriële du Nord.
Deze motoren staan in ontzettend veel boten ,niet alleen Doerak.
Het is net zoals met bungee jumping.
Als je dat te eng vind ,moet je nooit springen.
Want stel dat het touwtje breekt.
Angst is een slechte raadgever. Een hele slechte.