Wie zal het zeggen, Jack. Dat kan je niet meer nagaan tegenwoordig.
Op het labeltje op het zakje is alles wel in het Duits.
Maar ja, zo'n labeltje kan ik ook printen.
jade schreef:Neem bijv. Een paar goede Stanley hamers top kwaliteit staal gebruikt voor de koppen, maar sla ze nooit tegen elkaar.
Een van de hamerkoppen zal uit elkaar spatten.
jkos schreef:Elrenegado,
Ik heb ze besteld bij “Kramer stickers”
De naam van ons schip is “Le Voyageur” en de lengte van de naam is 90 cm, de hoogte wordt dan automatisch aangepast.
Zojuist even op de orderbon gekeken; letterhoogte is 12,5 cm, lettertype is “Times Bold Italic”
Er staat verder dat de totale hoogte 15,7 cm zou zijn, ik dank dat het de hoogte van de hoofdletters betreft.
Je kunt op de site van dat bedrijf alle kleuren en lettertypes invoeren, je ziet dan direct het voorbeeld ervan.
jade schreef:Een paar goede Stanley hamers top kwaliteit staal gebruikt voor de koppen, maar sla ze nooit tegen elkaar.
Een van de hamerkoppen zal uit elkaar spatten.
Het Sluizenfront schreef:In een heel lang verleden, jaren 60, moest ik op de "ambachtschool" zelf als werkstuk een hamer maken/vijlen uit een blok staal.
Toen die klaar was moest hij gehard worden.
Dat werd gedaan door hem rood-gloeiend warm te stoken en dan plotseling af te koelen door hem onder te dompelen in water.
Het Sluizenfront schreef:Daarna moest er nog een proces plaatsvinden waarvan ik de naam vergeten ben maar met als doel dat de hamer niet uit elkaar zou barsten tijdens het gebruik.
Het Sluizenfront schreef:Klopt Varg, zo deden we dat
Popeye@,
Ik hoor tegenwoordig ook vaker dat dat koelen in olie wordt gedaan maar dat was vroeger kennelijk niet nodig. Gewoon in Nederlands water dat werkte toen net zo goed
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten