Een ieder die zich stoort, gewoon niet lezen.
De simpelste oplossing.
Degenen die ook reageren of denken te moeten reageren, medeverantwoordelijk.
De Victron, dat topic was mij onbekend maar nu ik hem lees gewoon in lijn van hoe Yep te werk gaat.
Iedereen neemt gewoon weer klakeloos aan dat het de waarheid is, wel vreemd dat het wederom bij Yep is gebeurd.
Wederom een eenzijdig verhaal zonder het verhaal van de leverancier, en het gros neemt het weer als waar aan.
Heel simpel, is het product niet als omschreven dan heb je het recht op om het terug te sturen.
Zoiets laten voorkomen??? dan heb je al een heel pad bewandeld en een advocaat is dan al een aantal x de waarde van hetgeen waarmee je dreigt.
Een rb verzekering zal je kosteloos stellen, kosten en baten verhaal ofwel dikke kul wederom.
Evenals de advocaat die Ketting wel even zou mangelen.
Ik zie wederom een eenzijdig verhaal, dat de Victron anders is dan een Quattro zal best maar ik ben niet bij de bestelling geweest en weet niet wat er besproken is. Wel direct trefwoorden plaatsen om de leverancier te beschadigen.
Numero 3 op dit forum uit de koker van Yep.