online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor stefan » 13 Mrt 2019, 08:35

Gruttepier, Volgens mij schreef Henk ook: ... laat elkaar dan met rust.

Doe dat dan, dit gedrag lost werkelijk niets op.
stefan
 
Berichten: 627
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Klaver vier » 13 Mrt 2019, 09:57

Nou valt in eens iedereen over Gruttepier heen,maar lees nou alles is terug wat Yep schrijft,neem alleen al is zijn eerste reactie,daar heeft Victron het ook ineens weer gedaan,nou mijn ervaring met Victron is perfect.
Maar heel veel reactie van yep is reactie van 1 kant en dan bijna altijd negatief.
Ik heb Yep op het forum geblokt ik reageer niet meer op deze vreselijk gevaarlijke man.
Wel ben ik met jullie eens dat het genoeg is geweest,je kan hem namelijk ook gewoon negeren
Gr René,die er wel klaar mee is
Klaver vier
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Daxiepaks » 13 Mrt 2019, 10:12

Roelof schreef:On-Topic:

Ik denk dat Daxiepaks zeer correct gereageerd heeft en ook alle reacties van forumleden netjes beantwoord heeft. Het lijkt erop dat de leverancier zijn fout inziet en dat het door Daxiepaks bestelde product kosteloos wordt omgeruild.

Hoop te horen welke leverancier hierin betrokken was nadat Daksiepaks teverden is gesteld.

Groet,
Roelof


Het is nog ietsje anders gelopen, nl. ze hebben me netjes op de hoogte gebracht dat het johnson model niet meer in het assortiment van Johnson zit, dus ook niet meer geleverd kan worden. De Ocean technologies is volgens de invoerder van dezelfde kwaliteit en wordt aangeboden als "vervanging". Ik heb hen geantwoord/gevraagd of ze dat dan wel op hun website willen aanpassen. Ze boden me aan de wc kosteloos te retourneren, of een korting van een mooi bedrag te geven indien ik het zou houden, ze gaan het ook aanpassen op de website. (De naam Johnson is idd van deze modellen verdwenen). De naam van de webwinkel geef ik graag in een pb, maar ik blijf het rondstrooien met winkelnamen ongepast vinden, zelfs in een rechtgezette situatie.
Daxiepaks
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 19 Jul 2016, 11:40
ligplaats: Dintelmonde
info: Stevenvlet uit 1968 - OK/AK
In restauratie = 80% DHZ
Gekocht in 2016.

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Roelof » 13 Mrt 2019, 10:25

Alle lof voor de leverancier, het lijkt erop dat het probleem (?) correct is opgelost !

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor henkvd » 13 Mrt 2019, 10:54

Dan moet ik er ook nog even op reageren

Gruttepier zegt je oude koeien uit de sloot halen iets ? laat het met rust, het heeft geen meerwaarde.

Dan over de WC, daar ging het om, wat de leverancier deed is gewoon misleiding, hij zat hartstikke fout met het gene wat hij aanbood en uiteindelijk leverde, al zou het een OEM product zijn.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 11:48

De feiten:

- Ergens wordt de naan 'Kok' genoemd;
- Ik meld dat het noemen van een naam van een leverancier i.c.m. een dingetje bij sommigen erg gevoelig ligt;
- Gruttepier slaat op hol;
- Ik bied aan in gesprek te gaan bij gelegenheid;
- Gruttepier slaat nog meer op hol, slaat eigenlijk helemaal door.

Mijn aanbod blijft staan.
Een gesprekje kan nooit kwaad.
Maar je moet wel willen en durven natuurlijk.

@Klaver vier:
Feitelijk onjuist.
Victron is een der beste leveranciers.
Daar lees je van mij geen enkel negatief woord over.
Tip: Even lezen wat ik ECHT heb geschreven!!!
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3164
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor henkvd » 13 Mrt 2019, 11:57

En die naam Kok noem ik met een als voorbeeld leveringsvoorwaarden, die dan opgesomd worden.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4467
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 11:59

henkvd schreef:En die naam Kok noem ik met een als voorbeeld leveringsvoorwaarden, die dan opgesomd worden.

Daar heb ik wat snel overeen gelezen.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3164
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Gruttepier » 13 Mrt 2019, 13:32

@Stefan, ik zie geen probleem maar slechts een constatering. Ik reageer op een forumlid die zelf zit te steken onder water, in dit topic maar eerder ook al. Hij geeft ruitelijk toe dat het een feit is, lees zijn laatste bijdrage. Zijn verzoek in het Bonsink topic was om het te laten rusten, doet hijzelf teniet.
Daar reageer ik op en ik meen wat ik schrijf.

@Yep, je kan een voorbeeld nemen aan Daxiepaks, geheel correct een vraag geformuleerd zonder te zwarte pieten. Zo doen normale en fatsoenlijke mensen dat.

Overigens moet je de definitie van een feit eens gaan opzoeken, een persoonlijke niet op waarneembare insinuaties zijn nimmer een feit.
Je mag iets vinden of denken maar dat betekend niet dat het een feit is.
Dus helaas, je hebt niet de eer om mij op hol te laten slaan, die eer heeft alleen mijn vrouw als ze pikant voor me staat. In jouw geval, 100% overdacht en alles onder controle.

Als je echt een gebaar had willen doen was de pb daarvoor het middel, niet openbaar steken, me uitnodigen voor een biertje als ik het durf.
Dat is compleet nep en ongemeend wat je nu ten gunste van jezelf in een positief licht wil zetten.

Overigens hoef ik nu geen pb te ontvangen oid.
Gruttepier
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 13:35

Pffff.
Ik leg het moede hoofd schuddend in mijn armen.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3164
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten