online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Roelof » 13 Mrt 2019, 13:53

henkvd schreef:--/--

Dan over de WC, daar ging het om, wat de leverancier deed is gewoon misleiding, hij zat hartstikke fout met het gene wat hij aanbood en uiteindelijk leverde, al zou het een OEM product zijn.


Idd had de leverancier de site tijdig moeten aanpassen en een niet leverbaar product moeten verwijderen. Het is idd misleiding als er dan iets anders verstuurd wordt.
De oplossing nadat Daxiepaks het probleem onder ogen bracht vindt ik wel charmant: Kostenkoos retour en geld terug of dit product houden en een behoorlijke korting ontvangen.
Tevens heeft de leverancier toegezegd de site aan te passen.

Al met al geeft het mij niet de indruk dat er willens en wetens opzet in het spel is. Gezien het aanbod van de leverancier denk ik dat hij zijn fout inziet en het netjes heeft opgelost.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Gruttepier » 13 Mrt 2019, 13:55

Mooi!

Dan kunnen we het nu laten rusten.
Gruttepier
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Klaver vier » 13 Mrt 2019, 14:00

Ik zou niet meer reageren op Yep,maar ik kan het niet laten
Yep zegt letterlijk Victron quoattro bleek een samenraapsel van diverse onderdelen te zijn ofwel”ruk”
Dan zeik je toch Victron af,en vervolgens weer roepen om aquanaut,hoe fout moet je wezen ( gladjanis)
Gr René ( die echt nu geen woord meer vuil maakt aan deze misselijk makende man
Klaver vier
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 14:06

Klaver vier schreef:Ik zou niet meer reageren op Yep,maar ik kan het niet laten
Yep zegt letterlijk Victron quoattro bleek een samenraapsel van diverse onderdelen te zijn ofwel”ruk”
Dan zeik je toch Victron af,en vervolgens weer roepen om aquanaut,hoe fout moet je wezen ( gladjanis)
Gr René ( die echt nu geen woord meer vuil maakt aan deze misselijk makende man


Nee, LEZEN (ook eerder een topic over geweest, viewtopic.php?f=27&t=2982)!
Ik heb een keer van een 'leverancier' een samenraapsel van componenten ontvangen wat dan een Quattro zou moeten voorstellen.
Navraag bij Victron leerde mij dat deze leverancier (ik zal de naam nu niet noemen, dan steigeren er weer een paar leden) inderdaad losse componenten bij elkaar frommelt teneinde een zogenaamd origineel Victron product te creëren.

Ofwel: Wat zeg ik nou verkeerd over Victron?
Ik typ toch geen Swahili?
Je zou toch bijna de indruk krijgen dat er een aantal personen posts van mijn kant bewust negatief willen uitleggen.
Je moet hier werkelijk 10 keer een te posten bericht checken alvorens te publiceren.
Voor je het weet is het weer hommeles.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Gruttepier » 13 Mrt 2019, 14:46

Beste Yep, ik heb er geen enkele moeite mee dat de naam van een oplichter genoemd wordt.
Een oplichter doet willens en wetens natuurlijke of rechtspersonen benadelen met als oogmerk er zelf beter van worden op niet legale wijze.
Jouw Victron verhaal ken ik niet, echter geeft jouw verhaal in dit topic wel de indruk dat de Victron Quattro ruk is.

Staat echter niet in contrast met jouw eerdere beschuldigingen en schandpaalvoorstel bij geschillen waarin jijzelf medeverantwoordelijk bent.
Gruttepier
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 14:49

Dan is het misschien een idee om daar (Victron) wat verder op in te zoomen in plaats van het bijltje te hanteren ;-)
Over die andere twee is genoeg gezegd maar je probeert nu toch weer de discussie aan te zwengelen.
Biertje in Zoutkamp?
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Popeye » 13 Mrt 2019, 15:39

Wat voor leeftijd moet je eigenlijk hebben om hier op het forum mee te mogen doen?

Groet, Jack
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 15:44

Op z'n minst een examen doen om de azijnpissers tevreden te stellen ;-)
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Hooveld960 » 13 Mrt 2019, 15:46

Pff pff wat een gedoe hier. Jammer vindt ik dat.

Ik ben voor niemand en tegen niemand, maar ik moet Yep in één ding wel gelijk geven. Ik had die bewuste opmerking van Yep over Victron ook gelezen en ik interpreteerde dat precies zoals Yep hier nu net uitgelegd heeft. Het was een aan de buitenkant Victron product maar van binnen blijkbaar een samengeraapt stukje techniek. Daarmee zegt hij niet dat dat stukje samengeraapte techniek van Victron afkomstig is en zo had ik dat ook niet gelezen, maar blijkbaar door een derde in elkaar geflanst.

Pff nu maar hopen dat ik gespaard blijf ........
Groeten Jan
==========
Hooveld960
==========
Gebruikers-avatar
Hooveld960
 
Berichten: 793
Geregistreerd: 30 Apr 2018, 10:18
ligplaats: Sneek
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 15:48

Dank voor je reactie.
Zo had ik het ook bedoeld.

Om exact te zijn (voorzichtig als ik moet worden):
De 'Quattro' bleek een samenraapsel te zijn van diverse Victron (ook niet Quattro) componenten en was derhalve geen compleet/origineel Victron product.
Niets ten nadele van Victron dus, wel van de bewuste 'leverancier' (understatement).
Aquanaut heeft dat uitgebreid en duidelijk in het bewuste topic uitgelegd.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten