Yep schreef:Het zal allemaal wel.
Wat mij betreft is het heel erg simpel:
Je dient te ontvangen wat je besteld hebt, niets meer en niets minder.
En dat geldt ook voor merk en artikelnummers.
Anders is het eind zoek en ziet menig consument door de bomen het bos niet meer.
Gewoon morgen contact zoeken, probleem voorleggen en om een voor jou aanvaardbare oplossing vragen.
Pas als er een voor jou niet passende oplossing geboden wordt, treedt er een nieuwe situatie in werking.
Dank ! Zo denk ik er ook over.
En ondertussen is de fout toegegeven, en het probleem wordt (hopelijk) volledig rechtgezet.
Maar, voor alle duidelijkheid : adverteren voor merk A , met alles specificaties en foto's van dien, gebruikmakend van reputatie van merk A, dit vervolgens ook factureren als Merk A, maar Merk B leveren is niet 'toelaatbaar' zelfs niet als ze in verkoopsvoorwaarden dingen zetten die dit zouden moeten rechtvaardigen. Er bestaat nog altijd iets als "misleidende reclame" etc... Maar hier ging het om een vergissing van de importeur uit, iets met artikelnummers etc... soit ..; De uitleg doet er mij niet toe, de man was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij gaf de fout direct toe, en ze gaan het volledig oplossen. Ik blij !