online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Yep » 13 Mrt 2019, 16:12

Daxiepaks schreef: En ondertussen is de fout toegegeven, en het probleem wordt (hopelijk) volledig rechtgezet.
Maar, voor alle duidelijkheid : adverteren voor merk A , met alles specificaties en foto's van dien, gebruikmakend van reputatie van merk A, dit vervolgens ook factureren als Merk A, maar Merk B leveren is niet 'toelaatbaar' zelfs niet als ze in verkoopsvoorwaarden dingen zetten die dit zouden moeten rechtvaardigen. Er bestaat nog altijd iets als "misleidende reclame" etc... Maar hier ging het om een vergissing van de importeur uit, iets met artikelnummers etc... soit ..; De uitleg doet er mij niet toe, de man was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij gaf de fout direct toe, en ze gaan het volledig oplossen. Ik blij !


En on-topic maar weer.
Mooi dat het is opgelost.
In 95% van dit soort situaties lukt dat in Nederland prima.
Iedereen maakt fouten (ik ook ;-) ).
Een fout of probleem goed oplossen is de kunst.
Meerdere onderzoeken hebben laten zien dat een goed opgelost probleem zelfs meer bijdraagt aan een (positieve) klantenbinding dan dat er nooit een probleem is.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3164
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Klaver vier » 13 Mrt 2019, 16:37

Yep kijk nou is terug in dit topic je eerste bericht je hebt het helemaal niet over je levarancier,je hebt het over het product Victron,wat je in een ander topic allemaal vertelt heeft hier niets mee te maken het gaat er om wat je hier in je eerste bericht zegt.
Dit bedoel ik met je draait alle kanten op,zo de wind waait waait mijn jasje.
Gr René
Klaver vier
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Noordvaarder » 13 Mrt 2019, 16:43

Klaver vier schreef:Dan zeik je toch Victron af,en vervolgens weer roepen om aquanaut,hoe fout moet je wezen ( gladjanis)
Gr René ( die echt nu geen woord meer vuil maakt aan deze misselijk makende man

Ik vraag me zo langzamerhand af,wie hier de "misselijk makende man" is.
Jij doet de uitspraak,maar steek je hand maar in je eigen boezem.
Want hier viewtopic.php?f=27&t=2982 staat niets, maar dan ook helemaal niets in,waarin Yep Victron de grond in trapt.
Nul komma nul staat daarin.
Wat er wel instaat,is dat hij aan Aquanaut vraagt of hij beide toestellen naast elkaar kan gebruiken.
Na opgave van serienummers en/of andere gegevens,raad deze dat subiet af,omdat het een Multiplus is.
Daarop plaaatst Yep een paar fotoos(nu niet meer zichtbaar) ,waarmee hij aantoont dat het een Victron is.
Waarop Aquanaut vanmuit zijn professie weer reageerd,dat het geen Victron is.
Yep wend zich tot de verkoper,en die geeft geen gehoor,waarop Yep zich tot een jurist wend.
Nog voor het moment dat de rechtzaak dient,meld zich een mede havenbewoner,dat desze het device wil kopen.
Yep meld hem de lacunes,en dat neemt de persoon voor lief,waarop Yep de rechtszaak tegen de leverancier staakt.
Dat is in grote lijnen het verhaal Klaver vier,en niets anders de waarheid.

Maar ik heb al langer hier de indruk,dat jij de misselijk makende figuur bent.
Want wat gaart jou überhaupt dit geval aan.
Helemaal niks,helemaal nul.
Je bent nergens in benadeeld,nergens heeft Yep je op enige wijze belaagd,en toch trap je bij regelmaat tegen mensen aan,die je geen strobreed in de weg gelegd hebben.En ook nu ga je weer als een wild varken te keer met beschuldigingen van een "misselijk makende" en een "gevaarlijk persoon".
En "gladjanus" , waar baseer je dat allemaal op?
Omdat Yep Aquanaut contacteerd? Als de laatse daar niet op wil antwoorden,dan doet hij dat niet.
Hij reageert echter wel,en geeft Yep het antwoord wat voor hem nuttig is.
En in jou ogen is hij een "gladjanus".

Op je onvermogen om fatsoenlijk Nederlands te kunnen lezen,daar valt niemand je hier op aan.
Dat iemand dislectisch is,of woordblind is,is geen schande,maar een handicap.
Daar wordt je toch ook niet op aangevallen?
Ga toch maar eens nadenken over je steil hier,want als er 1 forum is,waar zo langzamerhand geen bal meer aan is,en waar geen discussie is,maar waar je om de oren wordt geslingerd met misselijke mensen en gevaarlijke personen,dan is het hier wel.
Ik denk dat jij je woorden beter kunt terugnemen over de topic waarin Yep met Aquanaut over"Vitron" een discussie,en waarover jij een totaal verkeerde een heel domme conclusie trekt.Maar of je dat doet? Ik betwijfel het.
Het zou je sieren,maar ik denk dat we de slingers wel in de kast kunnen laten.
Noordvaarder
 

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor peter jansen » 13 Mrt 2019, 16:44

Aan de beheerders van dit forum:

Kunnen er een aantal leden een ban krijgen van een week ofzo? Even een afkoel periode zou welkom zijn. Ik kan mij voorstellen dat mensen afknappen op dit soort topic en houding van bepaalde mensen!
peter jansen
 
Berichten: 203
Geregistreerd: 10 Feb 2014, 23:58
ligplaats: de haukes
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor aadbloem » 13 Mrt 2019, 17:17

Misschien gewoon dit hele topic verwijderen? Het probleem is opgelost en is verder niet zo veelzeggend dat anderen hiermee ook hun probleem kunnen oplossen?
Het is altijd moeilijk op Fora, het geschreven woord gaat niet vergezeld van de aardige en vriendelijke gezichtsuitdrukking van personen waardoor de lezer de emotie er zelf bij denkt en heel vaak onjuist interpreteert en er niet vrolijk van wordt. Het nadeel van geschreven commentaar, is het aardig bedoeld of is het bedoeld om een beetje af te zeiken? Relativeren is een kunst maar schrijven is ook een kunst zeker als je iemand op een foutje of een vergissing wil wijzen. Relativeren dus en laten gaan. Vind je een antwoord minder leuk? Gewoon laten gaan. Moeilijk, vind ik zelf ook maar meestal lukt het me wel. Velen doen hun best om te helpen en een goed antwoord te geven ook al is dat soms niet helemaal juist. Anderen springen er graag op om het dan af te zeiken en geven meteen hun eigen duidelijke gelijk erbij. Hou dit forum toch lekker vrolijk en denk af en toe: "ach laat maar....."
:D
aadbloem
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 13:22
Woonplaats: Aan boord
ligplaats: Box ZW9
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor pascall » 13 Mrt 2019, 17:20

Wat ik vaak merk dat een opmerking in een topic maar hals gelezen wordt en daar een conclusie wordt uit getrokken die vaak niet meer relevant is aan de opmerking.
Dan speelt nog, hoe is de opmerking grammatisch op gemaakt en in wat voor modes verkeerd de lezer op dat moment.
Al bij al, stof genoeg om een verkeerde interpretatie te geven op de opmerking, en ja, ik betrap mij er zelf ook regelmatig op!

Zoals Yep zegt, tijd voor een pilsje, mogelijk kijk je dan heel anders tegen die persoon aan :D :D :D

FF schudden, en weer door!

Proost!!!

Mvg,

Pascal.
pascall
 
Berichten: 2122
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor pascall » 13 Mrt 2019, 17:22

Aalbloem, volgens mij zitten wij op een lijn, pilsje? :D :D :D
pascall
 
Berichten: 2122
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor pascall » 13 Mrt 2019, 17:22

Je was me net een slag voor......
pascall
 
Berichten: 2122
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 15:00
ligplaats:
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor Roelof » 13 Mrt 2019, 17:23

peter jansen schreef:Aan de beheerders van dit forum:

Kunnen er een aantal leden een ban krijgen van een week ofzo? Even een afkoel periode zou welkom zijn. Ik kan mij voorstellen dat mensen afknappen op dit soort topic en houding van bepaalde mensen!



Eensch,

Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: online merk A bestellen, en er wordt merk B geleverd...

Berichtdoor aadbloem » 13 Mrt 2019, 17:24

pascall schreef:Aalbloem, volgens mij zitten wij op een lijn, pilsje? :D :D :D

Top, dat pilsje! Zodra we elkaar tegen komen ergens op een steiger :D
aadbloem
 
Berichten: 1022
Geregistreerd: 12 Sep 2017, 13:22
Woonplaats: Aan boord
ligplaats: Box ZW9
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten