Pagina 9 van 16

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2018, 22:36
door Klaver vier
Ik ben het hier helemaal mee eens maar dan ook helemaal.
Nu zou Yep wel zeggen dat ik aan het bashen ben ,ik had nog nooit van deze term gehoord.
Waar het uiteindelijk om draait en dat zit mij dwars dat iemand éénzijdig wordt afgebrand,dat doe je niet.
Als hij het mij flikte,was het voorgoed over,ik kan daar namelijk niet zo goed tegen,achter mijn rug lopen drammen
Ik vind ook zeker niet dat het nu weer van Bonsink moet komen,die heeft al een goede stap gezet,de zet is nu aan Yep die heeft uiteindelijk alles op de spits gedreven
Gr René ( klaver vier)

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2018, 23:44
door henkvd
Ik zit ook nog even met het vooruit betalen in m.n maag, dit roept bijzondere vraagtekens op, geheel niet gangbaar, wat mag hier de aanleiding of reden van zijn.
Bedrag om toestel op te sturen is het enige wat evt vooraf als reden gangbaar kan zijn.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2018, 00:01
door Roelof
henkvd schreef:Ik zit ook nog even met het vooruit betalen in m.n maag, dit roept bijzondere vraagtekens op, geheel niet gangbaar, wat mag hier de aanleiding of reden van zijn.
Bedrag om toestel op te sturen is het enige wat evt vooraf als reden gangbaar kan zijn.


Hier heb ik ook mijn vraagtekens bij, het komt vreemd bij mij over, het zouden onlangs veranderde bedrijfsregels zijn.

Nu iedereen zijn mening geventileerd heeft is de keuze aan Yep en Bonsink.
Ik hoop dat beide partijen buiten het forum om in gesprek gaan en dat er van beiden een (positieve) afsluiting van dit topic komt.

Groet,
Roelof

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 30 Aug 2018, 20:41
door Yep
Wellicht komt er een opening in dit dossier.
Zolang dit dossier niet is afgerond (buiten het forum om), doe ik er even het zwijgen toe.
Dank voor sec de constructieve bijdragen.
Ik meld mij zodra er duidelijkheid is.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2018, 08:49
door bonsink_aquaservice
Beste ‘Yep’ alsook alle andere meelezende forum-leden,

Wij blijven erbij dat we ons niet in detail willen mengen in deze discussie en een geschil ook niet via een forum willen uitvechten. Wij lossen het liever persoonlijk op. Zoals door velen hier ook al is geopperd zitten er meerdere kanten aan een verhaal.

De betalingsregeling zoals deze is aangeboden heeft een reden. Het is niet onze standaard werkwijze, maar in deze zagen wij ons ertoe genoodzaakt.

Zowel ‘Yep’ alsook wij weten prima waar het probleem zit. En we willen dit graag met elkaar oplossen. Wij nodigen ‘Yep’ nogmaals van harte uit in Zwartsluis om opnieuw het gesprek aan te gaan en dit voor beide partijen op bevredigende wijze op te lossen. Dat is overigens niet alleen een uitnodiging die wij hier via het forum doen, maar een aanbod dat wij voordat de hele discussie hier losbarstte ook al hadden gedaan.

We willen graag benadrukken dat we hierna ook niet meer via dit forum reageren op deze kwestie. Veelal trekt een bedrijf/organisatie toch aan het kortste eind, wat de waarheid ook is.

Voor wie kritisch naar de berichten heeft gekeken en daaruit zijn/haar eigen conclusies heeft getrokken; u bent altijd welkom in Zwartsluis om zelf te ervaren hoe wij werken en waar wij voor staan.

Groet,

Het team van Bonsink Aquaservice

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2018, 09:44
door peter jansen
Zeer nette reactie van bonsink! Zoals vaak is het topic gestart vanuit 1 visie en verhaal. Goed om nu ook de andere kant te horen. Klanten van bedrijven/winkels denken vaak dat ze alle recht hebben in welke vorm dan ook. Vaak eindigt dit in een teleurstelling voor beiden. Behandel een ieder zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Dan ziet de wereld er een stuk vriendelijker uit.

Persoonlijke noot voor yep:

Verander je houding voor de mensen die je inhuurt of nodig hebt. Je trekt ten alle tijden aan het kortste eind! Of word zelf handig! Dan heb je niemand nodig!

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2018, 09:53
door Klaver vier
Ik denk dat al meer mensen dachten dat de betalingsregeling een rede had, dat blijkt wel uit de reacties
Ik heb geen ervaring met Bonsink,maar ik ben er wel van overtuigt dat dit niet de boosdoender is.
Mijn conclusie geen zaken doen met Yep
Gr René ( klaver vier)

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2018, 10:34
door Marie Christina
bonsink_aquaservice schreef:We willen graag benadrukken dat we hierna ook niet meer via dit forum reageren op deze kwestie. Veelal trekt een bedrijf/organisatie toch aan het kortste eind, wat de waarheid ook is.

Voor wie kritisch naar de berichten heeft gekeken en daaruit zijn/haar eigen conclusies heeft getrokken; u bent altijd welkom in Zwartsluis om zelf te ervaren hoe wij werken en waar wij voor staan.

Groet,

Het team van Bonsink Aquaservice

Begrijpelijk.
Het hoort ook niet via een forum te lopen.
Laat ik, voor wat het waard is, wel zeggen dat uw reactie bij mij wel degelijk een ander licht op de zaak werpt.
Een licht dat ik overigens al een beetje vermoedde.
Waar twee kijven....

Het dikgedrukte in de quote is bij mij dan ook niet van toepassing.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2018, 11:39
door Davidos
Ik heb niets gekocht bij Bonsink, maar toen ik een jaar terug zoekende was naar een nieuwe motor voor de boot heb ik wel contact met ze gehad en dat is uitstekend verlopen. Meer dan keurig met snelle reacties goeie info en strakke offertes. Helaas voor Bonsink won toch het bedrijf dat voor mij ook de inbouw regelde het op de totale deal qua prijs.

Maar, mijn "ervaring" met Bonsink is positief, ze staan ook zeker gebookmarked! Dit verhaal doet daar niets aan af.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 31 Aug 2018, 12:58
door Yep
bonsink_aquaservice schreef:Beste ‘Yep’ alsook alle andere meelezende forum-leden,

Wij blijven erbij dat we ons niet in detail willen mengen in deze discussie en een geschil ook niet via een forum willen uitvechten. Wij lossen het liever persoonlijk op. Zoals door velen hier ook al is geopperd zitten er meerdere kanten aan een verhaal.

De betalingsregeling zoals deze is aangeboden heeft een reden. Het is niet onze standaard werkwijze, maar in deze zagen wij ons ertoe genoodzaakt.

Zowel ‘Yep’ alsook wij weten prima waar het probleem zit. En we willen dit graag met elkaar oplossen. Wij nodigen ‘Yep’ nogmaals van harte uit in Zwartsluis om opnieuw het gesprek aan te gaan en dit voor beide partijen op bevredigende wijze op te lossen. Dat is overigens niet alleen een uitnodiging die wij hier via het forum doen, maar een aanbod dat wij voordat de hele discussie hier losbarstte ook al hadden gedaan.

We willen graag benadrukken dat we hierna ook niet meer via dit forum reageren op deze kwestie. Veelal trekt een bedrijf/organisatie toch aan het kortste eind, wat de waarheid ook is.

Voor wie kritisch naar de berichten heeft gekeken en daaruit zijn/haar eigen conclusies heeft getrokken; u bent altijd welkom in Zwartsluis om zelf te ervaren hoe wij werken en waar wij voor staan.

Groet,

Het team van Bonsink Aquaservice


Best Team Bonsink,

Ik dacht dat we beiden hadden besloten (zie ons beider laatste posts) dit vooralsnog off-topic te houden.
In het bovenstaande zie ik dit niet geheel terug, er wordt deels toch op de zaak ingegaan.
Zeg het maar: Of via het forum discusseren of in Zwartsluis?
Alvast dank.

Groet,

Yep