Service door Bonsink Aquaservice

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Hans van Zijl » 24 Aug 2018, 23:59

Hallo,

Ik ken de firma Bonsink Aquaservice ook als zeer deskundig en inderdaad Guus is een een top gozer met verstand van zaken.

Ben benieuwd hoe dit afloopt ik kan mij voorstellen als Kabola nu zelf in de kachel gaat sleutelen dat Bonsink dat niet zomaar accepteert.

Blijf het vervelend vinden dat als er een deskundige komt en dat het niet het gewenste resultaat heeft. Normaal moet je dit met de firma volgens mij kunnen oplossen.

Succes met de afwikkeling.

Mvg Hans
Hans van Zijl
 
Berichten: 166
Geregistreerd: 10 Mrt 2015, 19:17
ligplaats: Giethoorn
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 25 Aug 2018, 00:04

Jammer, verder is het een prima tent met veel kennis en kunde.
Maar op Kabola-gebied ben ik een andere mening toegedaan.
Ik had het liever ook anders en samen opgelost maar daar zijn er twee voor nodig.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 25 Aug 2018, 20:34

Niks frustratie, gewoon een nuchtere blik op je verhaal.

Eenzijdig zonder wederhoor en het opperen van een schandpaal waarbij 1/4 deel van jouw leveranciers kennelijk aan mag.

Je eerste verhaal met firma Beun uit Creil was al enigszins wenkbrauw fronsend, wie een beun inhuurt vergooit al zijn garanties.
En nu weer problemen met dezelde Kabola waarin je ruitelijk toegeeft dat je geen geluk met het ding hebt.
En nu springt dat ongeluks ding in storing na een servicebeurt door een firma met een goede naam.
Een servicebeurt is service en geen reparatie, dan zou de storing aantoonbaar moeten voortkomen uit de servicebeurt. Over de monteur wil je het niet hebben (overduidelijk met negatieve klank).
De firma geeft aan datmocht de storing het gevolg zijn van de servicebeurt dit onder de garantie valt. Maar de firma is niet gek en heeft hoogstwaarschijnlijk al de nodige ervaringen met dit soort zaken.

Je bent al ongelukkig met het ding, hebt gesodemieter gehad met beunfirma Creil die je al hebt afgebrand. En nu wederom zwartmakerij...bah.

Los het gewoon op met de firma ipv het op het www te zetten...
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Klaver vier » 25 Aug 2018, 20:50

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Marie Christina » 25 Aug 2018, 21:24

Ik wilde het niet zeggen, maar dacht het ook.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Rene » 25 Aug 2018, 23:05

+1

René
Zij wilde de wereld zien, Hij installeerde google earth
Gebruikers-avatar
Rene
 
Berichten: 393
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 10:00
ligplaats: Giethoorn.
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 25 Aug 2018, 23:24

Gruttepier schreef:Niks frustratie, gewoon een nuchtere blik op je verhaal.

Eenzijdig zonder wederhoor en het opperen van een schandpaal waarbij 1/4 deel van jouw leveranciers kennelijk aan mag.

Je eerste verhaal met firma Beun uit Creil was al enigszins wenkbrauw fronsend, wie een beun inhuurt vergooit al zijn garanties.
En nu weer problemen met dezelde Kabola waarin je ruitelijk toegeeft dat je geen geluk met het ding hebt.
En nu springt dat ongeluks ding in storing na een servicebeurt door een firma met een goede naam.
Een servicebeurt is service en geen reparatie, dan zou de storing aantoonbaar moeten voortkomen uit de servicebeurt. Over de monteur wil je het niet hebben (overduidelijk met negatieve klank).
De firma geeft aan datmocht de storing het gevolg zijn van de servicebeurt dit onder de garantie valt. Maar de firma is niet gek en heeft hoogstwaarschijnlijk al de nodige ervaringen met dit soort zaken.

Je bent al ongelukkig met het ding, hebt gesodemieter gehad met beunfirma Creil die je al hebt afgebrand. En nu wederom zwartmakerij...bah.

Los het gewoon op met de firma ipv het op het www te zetten...


Goh, wat een boosheid toch.

En ik krijg bijna de indruk dat hoor en wederhoor een vereiste is.
Daarnaast kan ik bijna niet onderdrukken om op de inhoud (deels foutieve aannames en feiten) van je betoog in te gaan.
Ik doe dat niet want dan zijn we 5 zinloze pagina's verder.

Voordat we een arme leverancier bekritiseren moeten we op dit forum blijkbaar tot 100 tellen, zo lijkt het.
Ik geef slechts mijn ervaringen weer en doe ermee wat je wilt.
Wat mij betreft case closed.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Hans van Zijl » 25 Aug 2018, 23:38

Hallo Yep,

Het zal wel correct zijn als je de uitslag ook even wil plaatsen. Ik ben van mening als je niet werk kan je oook geen fouten maken het gaat er volgens mij alleen maar om hoe je samen wat oplost.


Mvg Hans
Hans van Zijl
 
Berichten: 166
Geregistreerd: 10 Mrt 2015, 19:17
ligplaats: Giethoorn
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 26 Aug 2018, 08:13

De enige die hier aannames doet ben jezelf.eerst ben ik gefrustreerd en nu lees je alleen boosheid in mijn stuk.
Nogmaals ik lees je alles hier met nuchtere blik en het enige gevoel wat ik krijg bij dit topic en die van Firma Ketting is een akelige.
Nergens is Yep de schuldige en zelfs moeder de vrouw heeft het fout gedaan.
Daarbij een hoe ik het lees prima "beun" bij alle havengenoten de grond intrappen alleen omdat de prijs je niet aanstaat.
Gelukkig geef je in 2016 al aan dat firma Bonsink een veel gunstiger tarief heeft en het onderhoud voortaan mag doen.
Goh en laat dat nu net je volgende zondebok zijn.

En ja hoor en wederhoor is een vereiste in dit soort zwartmakerij en idd tel eerst even tot hoeveel je nodig hebt om dit soort eenzijdig gal te plaatsen.
Dan was er namelijk 0 pagina's aan onzin geschreven.

Los het op met de firma, als ze al niet zijn gewezen op dit topic want er zitten hier nogal wat klanten begrijp ik.
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 26 Aug 2018, 10:34

Uiteraard plaats ik de uitslag Hans.

@Gruttepier:
Je lijkt wel de Rechtbank of de journalistiek (hoor en wederhoor).

Ik heb gemeld dat ik inhoudelijk stop met welles/nietes daar dit nergens toe leidt.
Ik stel voor dat jij richting de beheerders van de site een voorstel doet voor wat wel mag en niet (leveranciers beoordelen......).
Daarnaast mag je mij een voorstel doen wat ik moet doen.
Ik ben benieuwd ;-)
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten