Pagina 15 van 16

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 14:07
door Gruttepier
Yep schreef:En opgelost.
Een telefoontje heeft niet geleid tot bereidheid van Bonsink om zonder vooruitbetaling de storing te verhelpen.
Een andere partij heeft dit uiteindelijk wel gedaan.
Geconstateerd:

- Elektrodeafstand te groot
- Afstand van een of andere plaat niet correct (het fijne weet ik even niet)
- En boven alles: De fotocel werd geblokkeerd door een draadje.........

Ik ben blij dat het kacheltje weer snort als nooit tevoren.
Case closed.


Hoogstwaarschijnlijk is dit voor jezelf een onderstreping van je gelijk.
Maar het zegt verder helemaal niks omdat het wederom eenzijdige informatie is.

De vraag is simpel, waarom krijgt Yep een afwijkende behandeling ten opzichte van het klantenbestand.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 14:12
door Yep
Mijn voorlaatste post zegt meer dan genoeg, Bonsink blijkt het inderdaad verkloot te hebben.
Dat je nu wederom een fittie tracht te initiëren zegt veel over jezelf.
Succes, ik doe er niet aan mee.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 15:52
door Gruttepier
Je bent er zelf aan begonnen.
En je hebt het zelf verkloot en je verteld slechts de helft.
Antwoord op de belangrijkste vraag is niet gegeven.

De focus naar mijn persoon te verleggen is zwak en tekenend voor jouw handelswijze.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 16:08
door Noordvaarder
Gruttepier schreef:De vraag is simpel, waarom krijgt Yep een afwijkende behandeling ten opzichte van het klantenbestand.

Enerzijds is het zo,dat jij je daar niet druk over hoeft te maken,want dat zijn individuele afspraken.
Anderzijds ben ik van mening,dat indien een bedrijf bv voor mij iets doet,en nadien blijkt dat het gerepareerde,of het te zijnde door onderhoud van het object, cq apparaat,en het werkt niet,en voorheen wel,dat dan het bedrijf die deze werkzaamheden heeft verricht,het dient op te lossen zonder daarvoor eerst een bedrag te gaan eisen.
Want dat betekend in de praktijk dat het "toch ergens anders aan lag".
Want de keurmeester , in dit geval Bonsink, keurt namelijk zijn eigen vlees, lees , zijn eigen miskleun.
Dat feit alleen al,is voor mij een reden om geen zaken te doen met Bonsink,hoe goed Bonsink ook moge zijn.
Voorbeeld:
Als mijn boot daar voor de wal zou liggen,en Bonsink doet het onderhoud daarvan,en als ik dan in het voorjaar weg wil,en de motor wil met geen mogelijkheid meer aan de praat,en de enigste mogelijkheid om dat weer voor elkaar te gaan krijgen,is door eerst een garantiebedrag te moeten storten op de rekening van Bonsink,dan is dat de laatste keer dat in dan bij Bonsink ben geweest,want zij waren de laatsten die aan mijn motor gesleuteld hebben.
Dan is het risico voor Bonsink,en niet voor klant.
Achteraf kan dan blijken wat de oorzaak is geweest,en als blijkt dat het aan een onderdeel gelegen had wat Bonsink ook niet kon voorzien,dan wordt het gewoon betaald.
Maar schijnbaar wil Bonsink overal vooraf geld voor,ook al ben je klant.
Is namelijk hun beleid.
Ik wordt daar dus geen klant.
Reden:
Hun beleid is niet verenigbaar met mij opvattingen.
Gelukkig zijn er anderen dan Bonsink die er anders over denken.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 16:24
door bas
Maar schijnbaar wil Bonsink overal vooraf geld voor,ook al ben je klant.
Is namelijk hun beleid.


Nee, dat is niet hun beleid, in ieder geval niet hun standaardbeleid.

De betalingsregeling zoals deze is aangeboden heeft een reden. Het is niet onze standaard werkwijze, maar in deze zagen wij ons ertoe genoodzaakt.


Kortom: je weet maar een half verhaal

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 17:14
door Popeye
Wat een melding van overlijden al niet teweeg kan brengen!

Groet, Jack.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 18:27
door Gruttepier
Het overlijden heeft er niks mee van doen, spijtig uiteraard....Maar mijn reactie is op de incorrecte triomf van Yep.

@Noordvaarder

Ik ben gelukkig zo vrij om mij te druk te maken over hetgeen wat ik wil, in dit geval is het op een forum geslingerd, de community bij uitstek om meningen te ventileren en te krijgen etc etc.

Yep heeft een doel bereikt om iig 1 potentiële klant bij Bonsink weg te houden. En dat op basis van eenzijdig klaagzang over een kachel die al eerder onderwerp van discussie is geweest. Allemaal terug te lezen in dit en het andere topic.

Ben het in principe helemaal eens met je, dit is een klantonvriendelijk model wat de nodige vraagtekens oproept. Een simpel onderzoek wijst echter uit dat Bonsink andere klanten deze voorwaarden niet voorlegt. Dus Yep krijgt een specifieke behandeling en is daar hoogstwaarschijnlijk zelf helemaal verantwoordelijk voor.
Maar Yep doet in zijn ogen nooit wat fout en wijst continu naar anderen, ook dat is in de topics terug te lezen.


Maar we gaan dat uiteraard niet horen van Yep, net als 2 jaar geleden mag een andere partij zijn kacheltje onderhouden. Toen deugde beunhaas Ketting niet en mocht Bonsink het doen, nu hetzelfde riedeltje.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 19:42
door Yep
Dit is mijn laatste bericht hierover want rupsjes nooitgenoeg blijven toch zuigen, welk bericht je ook schrijf, ze gaan door.
Zalig zijn de simpelen van geest.

1. Bonsink heeft mij op de vooruitbetaallijst gezet daar ik blijkbaar een kritische klant ben.
Ik heb bezwaar gemaakt op het aantal uren dat de 'monteur' nodig bleek te hebben en zo is er eerder nog een geintje geweest.
2. Ketting is een oplichter, ik heb hier uitgebreid over verhaalt, ik doe dit niet weer.
Laatste wapenfeit van Ketting hier op de haven: Klant had een verstopte radiator, deze werd niet warm.
Ketting deed het volgende: Alle andere radiatoren dichtdraaien, de ketel (en dus pomp) aan en elders even een ander 'klusje' doen.
Resultaat: Schade van vele honderden Euro's daar de verstopping ietwat hardnekkig bleek...…...
Oplossing: Ketting gaf niet thuis.

Voor de goede orde: Ik kan vele leveranciers noemen die mij een prima klus/dienst hebben geleverd.

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 21:31
door Klaver vier
Ik was niet van plan ooit nog met Yep te praten, en dat zou ik na dit bericht zeker niet doen,weer ketting afzeiken.
Yep staat bij mij op de vijanden lijst en ik ben er klaar mee.
Ik ben verwarmingsmonteur en wat ketting heeft gedaan is helemaal niet zo vreemd,als er zoveel schade is ontsaan deugt de cv installatie gewoon van geen kant,er zitten namelijk niet voor niets beveiligingen op een cv ketel.
Goed zo doorgaan Yep,negatief mannetje
Gr René( klaver vier)
Laatste bericht

Re: Service door Bonsink Aquaservice

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2018, 21:49
door jade
Ik snap deze discussie echt niet, de meeste mensen hebben een hele goede ervaring met de firma Bonsink, waaronder ikzelf.
Nu krijg je hier een verhaal voorgeschoteld waar je helemaal niets van kan navertellen omdat het niet duidelijk is hoe het precies gegaan is.
En toch zijn er enkele die bij voorbaat zeggen Bonsink...daar ga ik nooit zaken mee doen.
Is prima, maar hou het dan gewoon voor jezelf.
Je hoeft je (voorbarige) mening niet altijd te geven.