Re: Service door Bonsink Aquaservice
Geplaatst: 24 Aug 2018, 11:23
Klaver vier schreef:Waarom zegt Bonsink dan gaarne eerst een faktuur voldoen?
Gr René ( klaver vier)
Nieuw beleid (zie mijn initiële bericht).
Klaver vier schreef:Waarom zegt Bonsink dan gaarne eerst een faktuur voldoen?
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier schreef:Ik begrijp hem niet,ze sturen een mededeling eerst betalen en je zegt dat de faktuur betaald is,ik begijp dat de faktuur betaald is,maar wat is dan nog je probleem om ze terug te laten komen,dan ga je er toch bij zitten en kijken wat de monteur doet dan zie je vanzelf of hij wat verkeerd heeft gedaan.
En als dat zo is in jouw ogen betaal je de vervolg faktuur niet
Of zie ik het niu helemaal verkeerd
Gr René ( klaver vier)
Yep schreef:Idee:
Wordt het niet tijd voor een review achtig iets met ook een cijfermatige beoordeling?
Over de afgelopen jaren kan ik wel een boek schrijven over leveranciers.
Mij beroordelingen varieren van volstrekt 0 tot een volle 10.
Mopolcamper schreef:Het lijkt me toch dat je de kachel in de afgelopen tijd niet veel zult hebben gebruikt. Dan moet de nota al wat ouder zijn. Graag het hele verhaal voordat je een naar mijn ervaring prima bedrijf hier op deze wijze aan de schandpaal stelt!
Yep schreef:En, ik ben er bijna
Ontvang ik dan een lintje?
Of komt de fanfare?
Overigens: Auanaut heeft vandaag ook een jubileum.