Service door Bonsink Aquaservice

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Klaver vier » 10 Sep 2018, 18:36

Lijkt mij duidelijk maar je zou het wel niet begrijpen je flikt nu het zelfde als indertijd met de heer ketting,iemand aan de schandpaal zetten,en als het goed of niet naar jouw zin is gelopen niets meer laten horen,zodat de tegenpartij alleen maar beschadigd is
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 11 Sep 2018, 20:45

Klaver vier schreef:Nu snap ik hem helemaal ik had niet begrepen dat je het vooruit moest betalen.
Dan zou ik er ook helemaal klaar mee zijn.
Niks vooruit betalen eerst maken dan betalen ( mits het goed gemaakt is)
Maar dan ging ik ook lekker naar een ander.
Ik heb nog nooit iemand vooraf laten betalen,bij mij betalen ze achteraf en alleen als het goed is anders kom ik terug
En zo hoort het vind ik,wat een arogantie van dat bedrijf
Gr René ( klaver vier)


Meningen veranderen schijnt het :roll: :?

Yep heeft gezegd dat als alle stof is neergedaald en er duidelijkheid is tussen beide partijen, hij er op terug komt en er hier melding van maakt, ongeacht of het in zijn voor- of nadeel is.
Geef het tijd en wacht tot Yep of Bonsink zich meld, dergelijke zaken worden meestal niet snel opgelost.
Rust in dit topic zal de beide partijen beter bij elkaar brengen dan doorgaan met vragen / opmerkingen te plaatsen en te pas en te onpas de zaak weer op te rakelen.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Marie Christina » 11 Sep 2018, 20:49

"Opinions are like ass holes: everybody has one" (Robert de Nero) :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 11 Sep 2018, 21:13

Marie Christina schreef:"Opinions are like ass holes: everybody has one" (Robert de Nero) :mrgreen:


Er werden dacht ik eerder in dit topic om spreuken gevraagd..... :) :) :)
MC, er gaat een ongekend talend in jouw schuil :mrgreen:

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 11 Sep 2018, 22:25

@Roelof,

De mening van Klaver vier is veranderd door de veranderde gang van zaken, de eerste reacties zijn net als de posting van TS eenzijdig.
Er is overduidelijk aangetoond dat er 2 kanten aan dit verhaal zitten en dat TS de helft niet heeft verteld, dat mensen dan hun mening aanpassen is terecht, jouw vingerwijzing hierop niet, je verwijst namelijk weer naar de eenzijdigheid welk dit bericht in het begin had.

Aangezien er ook niet de netheid is geweest om te vermelden dat dhr Ketting het probleem heeft opgelost snap ik de vraag van Klaver Vier zeer goed.
En waarom moet er stof neerdalen, TS heeft er zelf in rond lopen stappen en mag daarom er rustig een tijdje in blijven happen.

Wie een kuil graaft voor een ander..
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Roelof » 11 Sep 2018, 23:02

En toch blijf ik van mening dat rust op het forum in deze de beste bijdrage is welke wij als forum kunnen leveren in deze vervelende kwestie.

Het steeds opnieuw oprakelen door meningen te uiten zonder inhoudelijke kennis over wat er nu echt gebeurd is (dat hebben Klaver Vier, Gruttepier, ik en andere forumleden niet (behalve Bonsink en Yep)) zal er hier geen bijdrage voor de oplossing tussen de beide partijen komen.

Tenzij je een betrokken partij bent zou het iedereen sieren om er voorlopig het zwijgen toe te doen.

Het woord is aan Bonsink en Yep en deze houden gezamenlijk tot nader orde "radio stilte".
Alle anderen welke zich melden met hun persoonlijke mening zullen geen bijdrage aan een oplossing geven maar hooguit zout in de wonde blijven strijken.

Ik ga ervan uit dat er uiteindelijk een oplossing komt en hoop dat beide partijen dan min of meer gezamenlijk hiervan verslag doen. Indien een oplossing niet mogelijk blijkt hoop ik dat BEIDE partijen hier zonder emotie verslag van doen zodat we er allemaal iets van kunnen leren.

Daarna kunnen we onze eigen mening vormen en het "welles / nietes" verhaal continueren, desnoods 20 + pagina's lang.

Edit
@Gruttepier
Mijn reactie mbt de verandering van mening van Klaver 4 is veroorzaakt omdat na het afkondigen van "radio stilte" door beide partijen op 30 & 31 augustus de betrokkenen duidelijk laten zien dat ze beiden er tot nader orde niet via dit forum op willen reageren en schijnbaar de zaak bespreken om tot een gezamenlijke uitkomst te komen.
Het heropenen van dit topic op 9 september door Klaver Vier treft geen doel en is een ongefundeerde opmerking tov Yep.
De reactie hierop van Yep is neutraal (mogelijk omdat hij in bespreking is) maar ook daar komt weer een botte reactie van Klaver 4 overheen.

Vandaar dus :cry: :x

Gezien de heftigheid van jouw reacties sinds pagina 3 volgende:

Het is in dit topic al eerder door iemand anders opgemerkt, maar door de manier zoals jij het opneemt voor de firma Bonsink doet mij haast denken dat jij meer weet of op een of andere manier betrokken bent bij deze kwestie of ( éénzijdige) interne informatie hebt oid.

Vanaf het moment dat Yep dit topic heeft geopend sta je sinds pagina 3 alleen maar Bonsink te verdedigen zonder ook maar te proberen neutraal te zijn! Laat staan ook maar iets te proberen te begrijpen van Yep z'n standpunt zoals hij het beschreef.
In plaats daarvan is jou eerste reactie op pagina 3, zomaar uit het niets, direct een zwartmakerij van Yep en ligt je op jouw manier zijn "doopceel".
Ik vraag mij af of je mij en anderen ook onmiddellijk en uitgebreid natrekt met alle mogelijke zoektermen indien ik mij eens negatief zou uitlaten over een leverancier. (Dan heb je nog wel even tijd nodig.....)

Zoals ik al jouw reacties in dit topic lees & begrijp, reageer jij alleen maar vanuit een vooringenomen standpunt en is wederhoor richting TS zeker niet jouw ding.
Als je "inside" kennis hebt (wat je mij laat vermoeden door jouw manier van reageren) vindt ik het erg fout dat je op privé titel onder een pseudoniem reageert in dit onderwerp.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Popeye » 12 Sep 2018, 11:25

Ik lees steeds zeer wijze bijdragen van Roelof! Duimpje!

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Klaver vier » 12 Sep 2018, 17:11

Roelof geloof je nou echt dat Yep vanaf 23 augustus zonder warm water zit,hij woont op die boot en doet er gewoon het zwijgen toe ,dat deet hij voorheen ook bij de heer Ketting
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Marie Christina » 12 Sep 2018, 17:40

Maar waarom zit je dat zo hoog?
Mijn interesse heeft het al niet meer.
Laat ze toch.
Beide partijen.

Ik kom zo'n beetje op het "waar bemoeien we ons eigenlijk mee?" punt.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 12 Sep 2018, 17:46

Even een kleine aanvulling:

Ketting is een oplichter (met hoofdletters).
Hij hanteert een tarief van € 200 (vrijwel geen onderdelen toegepast) en was binnen een uur verdwenen.
Bovendien hanteert hij niet de volledige onderhoudsinstructie van Kabola want dat kan niet in een klein uur.
Dat Ketting een storing heeft veroorzaakt en deze daarna heeft opgelost is een ander thema en is niet meer dan normaal.

De huidige storing treedt incidenteel maar regelmatig op daar waar deze zich ruim een jaar lang nooit voordeed (causaal verband wat mij betreft).

Op voorhand al wel het volgende:

Dit Forum is niet rijp voor iets in de zin van een leveranciersbeoordeling daar waar plenty sites dit zelfs zelf doen.
En een leveranciersbeoordeling door een klant (tevreden of ontevreden) is vaak subjectief.
Maar de beoordeling is zoals de klant het beleefd.

In die zin bevallen me een aantal reacties dan ook niet.
Mijn beoordeling hoeft NIET beoordeelt te worden door anderen (het is MIJN beoordeling/beleving, het enige dat telt).
Dat tere zieltjes het niet eens zijn met mijn beoordeling/beleving lap ik aan m'n laars (waarbij ik overigens wel benieuwd ben naar wat deze lieden nu werkelijk beweegt).
Ik hoop dat het Forum eens dermate volwassen zal zijn dat leveranciersbeoodelingen wel kunnen; ik denk dat dit toegevoegde waarde voor het Forum kan betekenen.
Naast een paar negatieve ervaringen (waarbij 1 ervaring door de leverancier rechtgezet zou kunnen worden maar dat is aan hem), heb ik inmiddels vele tientallen positieve ervaringen die ik best zou kunnen delen.

P.S. Over Bonsink meld ik pas iets als er wat te melden valt.
Laatst gewijzigd door Yep op 12 Sep 2018, 19:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten