Popeye schreef:Kwam gisteravond bij opruimen van wat mailtjes, een gemist mailtje van Bonsink tegen, met de mededeling dat Rudy is overleden.
Groet, Jack.
Allereerst mijn condoleances aan de familie Bonsink. Ik wens de familie veel sterkte met het verlies.
Gruttepier schreef:Je bent er zelf aan begonnen.
En je hebt het zelf verkloot en je verteld slechts de helft.
Antwoord op de belangrijkste vraag is niet gegeven.
De focus naar mijn persoon te verleggen is zwak en tekenend voor jouw handelswijze.
Denk niet dat Yeb iets heeft "verkloot". Hij heeft zijn waarheid hier verteld op de manier zoals hij het heeft ervaren zonder te weten dat kritische klanten (mbt de eindafrekening van Bonsink) een "speciale" behandeling en / of betalingsvoorwaarden krijgen indien garantie verzocht wordt (de reden van het dispuut wordt ook voor mij nu pas duidelijk).
Bonsink heeft gereageerd in dit topic en kan dat nog steeds doen.
Ik zou graag van Bonsink zelf willen horen waarom er gekozen is om vooruitbetaling te eisen in dit specifieke geval van garantie nav een door hun uitgevoerde service beurt.
Gruttepier: Jij zegt met overtuiging dat Yeb de halve waarheid verteld. Dit, met verwijdt jegens Yeb, gezegd hebbend zul je dan met de andere kan van de waarheid moeten komen.
Als je deze niet hebt weet je dus ook niet waar je over oordeelt.
Ook ik ben kritisch indien ik service monteur(s) aan boord uitnodig. Indien deze "mijns inziens" te veel tijd gebruiken voor de gewenste onderhoudswerkzaamheden zal ik dit ook direct bespreken zodra de rekening gepresenteerd wordt door het bedrijf.
Als aansluitend de installatie ook nog storingen vertoond welke voor het onderhoud niet aanwezig waren verwacht ik een coulante garantie regeling, zeker geen betaling vooraf!.
Groet,
Roelof