Service door Bonsink Aquaservice

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Noordvaarder » 26 Aug 2018, 14:17

Gruttepier schreef:En ja hoor en wederhoor is een vereiste in dit soort zwartmakerij en idd tel eerst even tot hoeveel je nodig hebt om dit soort eenzijdig gal te plaatsen.

Zo ik het draadje lees,vraag ik mij even af wie Bonsink is?
Is dat Gruttepier?
Je reageerd namelijk in al je postings hier, als "de gebeten hond".

En nergens lees ik iets over het feit,dat je eerst een rekening moet voldoen die gemaakt is op basis van de geschatte werkzaamheden,en die eerst moet worden voldaan,alvorens een werkzaamheden worden verricht.
Nergens,maar ook nergens,heb ik dat in mijn tijd als zelfstandige en als particulier meegemaakt.
Wel dat je de eerste keer direct moet afrekenen,en later op rekening kan kopen,maar eerst een rekening van een luchtkasteel betalen,en daarna gaan we er werk van maken,nee dat nooit.
Trouwens,die zou ik ook niet betalen,want de uitkomst daarvan kun je direct raden.

Yep schreef:Ze willen een vooruitbetaling van de te ondernemen acties.
En pas als de slager zijn vlees afkeurt ontvang ik de pecunia terug.

Niemand kan een schatting maken,hoelang werkzaamheden gaan duren.
Het kan uitlopen,of het kan iets knulligs zijn,dat binnen een paar minuten is opgelost.
Ook Bonsink kan dat niet.

Ik laat Kabola Vianen maar komen voor een oordeel, ben er redelijk klaar mee.
Yep

Verstandige zet,want dat is uiteraard de leverancier/importeur van het product.
En daaraan kan Bonsink zich maar gaan conformeren.
En is Kabola-Vianen van mening,dat het aan het apparaat ligt,en niet aan de service,of wel aan de service die geboden is,dan heb je dat maar te respecteren.
Noordvaarder
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 26 Aug 2018, 15:40

Nu geef ik je 2 x het advies om het op te lossen met de Bonsink, en da ga je vragen welk advies ik wil geven?
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 26 Aug 2018, 15:55

@Kodok, zinloze constatering.
Als ik al Bonsing zou zijn geweest had dhr Yep al niet meer hoeven aankloppen.

Wat de reden mag zijn voor deze manier van werken is mij niet bekend, maar hoe al aangegeven wordt heeft dat te maken met iets wat is gebeurd.
Wij kennen dat verhaal niet en daarom ook geen oordeel.

De feiten tot zover vanaf 2016 staan hier beschreven.
Onderhoud bij Dhr Ketting welke een beun is.
Kabola die elke dag in storing springt
Vanaf dan firma Bonsink die het onderhoud mag doen.
De Kabola is een ongelukkig ding.

Wie heeft de storingen opgelost.?
Onderhoud is preventief en valt niet onder reparatie.
Waar is het bewijs dat Bonsink verantwoordelijk is voor de storing(en) die ook al eerder aanwezig waren..

Zoals ik al schrijf aan Yep, los het op met Bonsink ipv te zwarte pieten zonder vorm van onderbouwing.
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Noordvaarder » 26 Aug 2018, 16:18

Gruttepier schreef:@Kodok, zinloze constatering.

Voor mij deug je ook niet.
Je weet toch wie er reageerd op jer posting,of niet soms?
:oops: :oops:
Noordvaarder
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 26 Aug 2018, 18:50

Tja, bij mij is deze consateting meer juist dan jou gedachte dat ik Bonsink ben :lol:

Maar mijn . kwam binnen.
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 26 Aug 2018, 19:22

Een aanvulling ter voorkoming van de zoveelste 'misverstanden':

- Ketel draait ruim een jaar als een lier, nooit een misklap
- Ketting is geweest en heeft 'geserviced', ketel daarna steeds in storing, Ketting heeft dit in ieder geval opgelost (mag ook wel)
- Ketel draait ruim een jaar als een lier, nooit een misklap
- Bonsink is geweest en heeft 'geserviced', ketel daarna steeds in storing

Ik bedoel derhalve dat het niet aan de ketel ligt maar aan het sevicen.
Kun je je voorstellen dat ik het volledig zat wordt, en dan nog gekloot met facturen.
Het wordt tijd voor een dichter servicenetwerk, met name in Noordoost.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Klaver vier » 26 Aug 2018, 19:57

Bij mij weten heb je ook nooit gemeld dat de heer ketting het opgelost had,ik lees dit tenminste voor het eerst.
Nogmaals laat bonsink gewoon komen en kijk wat hij verandert dan zie je toch meteen of het aan hem lag,is dat zo krijg je je geld terug,zo makkelijk kan het zijn.
Ik kan bonsink niet maar het lijkt mij door wat ik lees een keurig berdijf,en iedereen kan een fout maken,maar geef hem dan wel de gelegenheid om deze goed te maken.
Maar ik ben wel met je eens dat eerst betalen erg vreemd is,maar als de afspraak is dat je het terug krijgt bij een gemaakte fout,dan ga je er bovenop zitten kijken,en weet je of het een fout was
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Gruttepier » 26 Aug 2018, 20:52

Idd, je hebt lopen gallen over Ketting maar niet de moeite genomen om dit te vermelden. En dit nadat je ons hebt vermeld dat je een haven collectief hebt opgezet tegen deze man....
Nu meldt je het omdat het goed uitkomt.

Zelfde nu met Bonsink, en dit terwijl bovenstaande al aangeeft dat je met betreffende het kennelijk kan oplossen.

Bij mij had je het iig verprutst.
Gruttepier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 26 Aug 2018, 20:57

Flink blijven zoeken naar gaatjes om door te kunnen gaan met bashen.
Jammer dat om de zoveel tijd enkele lieden de neiging niet kunnen weerstaan om de zaak eens flink op de spits te drijven.
Dit is weer zo'n typisch voorbeeld.
Jammer ook daar dit een mooi forum is.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Noordvaarder » 26 Aug 2018, 20:58

Yep schreef:Ik bedoel derhalve dat het niet aan de ketel ligt maar aan het servicen.

Dat zou je dan wel gaan denken.
Kun je je voorstellen dat ik het volledig zat wordt, en dan nog gekloot met facturen.

Als de factuur van de service beurt gewoon betaald is binnen de gestelde termijn,en Bonsink hanteerd nu andere normen,zonder daar op zijn minst vooraf melding van maakt,maar in dit geval niet eerst de hand ik eigen boezem steekt,dan kan ik maar één ding concluderen,dat de liquiditeit van Bonsink niet erg hoog is.
Ik kan mij best voorstellen dat van nieuwe klanten een aanbetaling,danwel een vooruitbetaling wordt verlangt,maar een betalende klant,zo te schofferen,daar heb ik maar één antwoord op.Er zijn meer leveranciers dan Bonsink.
En Yep is schijnbaar niet de enigste ,want de melding dat de normen daar gewijzigd zijn, staat in dit draadje ook in de 4de posting,die het dus ook niet wist.
Schijnbaar geeft Bonsink geen garantie op service en gooit het bij voorbaat op iets anders.
Als het garantie achteraf blijkt te zijn,dan betaald Bonsink terug.
Geloof jij het? Ik geloof wel,maar daar niet in.
Laatst gewijzigd door Noordvaarder op 26 Aug 2018, 21:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
Noordvaarder
 

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten