Service door Bonsink Aquaservice

Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 23 Aug 2018, 23:05

Ter info.

Deze firma heeft mijn Kabola een servicebeurt gegeven (op rekening).
Na deze beurt valt de kachel regelmatig in storing.

Bonsink benaderd en de mededeling luidt: 'Gaarne eerst een factuur voldoen, daarna gaan we de kachel bekijken en mocht het garantie zijn, dan storten we het bedrag retour.'

Op mijn vraag dat dit verzoek niet gedaan werd voorafgaand aan de servicebeurt was het antwoord:
'Dat klopt, echter zijn wij door diverse redenen helaas genoodzaakt deze regeling toe te passen.
Deze regeling is ook nog maar kort geleden van kracht gegaan en dit is daarom voor u nog niet eerder van toepassing geweest.'

Ik laat mijn oordeel maar even achterwege.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor henkvd » 24 Aug 2018, 00:18

eerste factuur is betaald ?
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4463
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Noordvaarder » 24 Aug 2018, 00:31

Yep schreef: daarna gaan we de kachel bekijken en mocht het garantie zijn, dan storten we het bedrag retour.'

Dus die slager keurt dus ook zijn eigen vlees.
Voor hetzelfde geld is het incompetente onderhoud geweest,en dan is hij daarvoor aansprakelijk.

En dat geld retour?
Kun je rekenen?
Reken daar maar niet op.
Even een andere Kabola onderhoudsmonteur zoeken,lijkt me stukken beter,en laat die maar een oordeel vellen.
Desnoods even een kort briefje waarin je aangeeft,dat je voor inspectie van de Kabola ,je meld bij de importeur.
Noordvaarder
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor luukie25 » 24 Aug 2018, 08:50

Ik afgelopen week, blijkt achteraf, ook verkeerd geïnformeerd door Bonsink. En hoop gedoe gehad met levering via hun. Maar wat je nu beschrijft slaat natuurlijk helemaal nergens op. Succes!
luukie25
 
Berichten: 136
Geregistreerd: 27 Sep 2015, 12:44
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Mopolcamper » 24 Aug 2018, 09:01

Het lijkt me toch dat je de kachel in de afgelopen tijd niet veel zult hebben gebruikt. Dan moet de nota al wat ouder zijn. Graag het hele verhaal voordat je een naar mijn ervaring prima bedrijf hier op deze wijze aan de schandpaal stelt!
Mopolcamper
 
Berichten: 576
Geregistreerd: 20 Jan 2012, 11:39
ligplaats:
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor aquanaut » 24 Aug 2018, 10:48

Mopolcamper schreef:Het lijkt me toch dat je de kachel in de afgelopen tijd niet veel zult hebben gebruikt. Dan moet de nota al wat ouder zijn. Graag het hele verhaal voordat je een naar mijn ervaring prima bedrijf hier op deze wijze aan de schandpaal stelt!

Als je kachel tevens je warmwatervoorziening is en je woont op een boot zal hij dagelijks moeten werken.

Aquanaut
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden helaas wel!
Gebruikers-avatar
aquanaut
 
Berichten: 2588
Geregistreerd: 04 Jan 2012, 20:46
ligplaats: box E16
info: Scheepsbouwers vlet 10,50 x 4,00m

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 24 Aug 2018, 11:18

henkvd schreef:eerste factuur is betaald ?


Zeker.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 24 Aug 2018, 11:19

Mopolcamper schreef:Het lijkt me toch dat je de kachel in de afgelopen tijd niet veel zult hebben gebruikt. Dan moet de nota al wat ouder zijn. Graag het hele verhaal voordat je een naar mijn ervaring prima bedrijf hier op deze wijze aan de schandpaal stelt!


Nope. Kachel verwarmt de boiler (75 ltr).
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Klaver vier » 24 Aug 2018, 11:20

Waarom zegt Bonsink dan gaarne eerst een faktuur voldoen?
Gr René ( klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Service door Bonsink Aquaservice

Berichtdoor Yep » 24 Aug 2018, 11:23

Idee:

Wordt het niet tijd voor een review achtig iets met ook een cijfermatige beoordeling?
Over de afgelopen jaren kan ik wel een boek schrijven over leveranciers.
Mij beroordelingen varieren van volstrekt 0 tot een volle 10.
Laatst gewijzigd door Yep op 24 Aug 2018, 11:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3161
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Volgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten