Welk merk speedboot

Re: Welk merk speedboot

Berichtdoor kenntukkie » 01 Jan 2018, 01:41

broekerhaven schreef:Jongens ik wil een nieuwe auto , hij moet rijden en 4 wielen hebben.
ook een motor zal handig zijn ..... oja en een raam.

Wat is een goeie?


Sorrie maar dit is hoe ik dit topic lees.......

Het is dat ik marktplaats niet hierheen kan kopieeren dat kon ik ook genoeg opties geven.

ga eerst zelf een kijken wat je mooi vind , zoek er een paar uit en kom dan terug met de vraag " welke is het beste"



Ik vraag toch niet welke boot ik moet kopen, ik had alleen verwacht dat er tips zouden komen van ervaren watersporters. Mensen afzeiken kan ik zelf ook wel.
kenntukkie
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 27 Aug 2017, 18:29
ligplaats: Lochem
info:

Re: Welk merk speedboot

Berichtdoor kenntukkie » 01 Jan 2018, 01:43

En voor de mensen die wel met bruikbare tips kwamen, dank hiervoor. Ik weet nu iig welke richting op moet zoeken.

Gr Jan
kenntukkie
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 27 Aug 2017, 18:29
ligplaats: Lochem
info:

Re: Welk merk speedboot

Berichtdoor Gruttepier » 01 Jan 2018, 02:26

Je hebt helemaal gelijk, ja was duidelijk genoeg. Open bow en Outboard.
Snap de kritiek ook niet.
Gruttepier
 

Re: Welk merk speedboot

Berichtdoor Rentaboat » 03 Jan 2018, 02:30

Geeft niet hoor dat je het topic zo leest ;)

Ik lees het iig anders:
ik zie iemand die van watersport houdt en wil 'upgraden' naar een 'betere'/'grotere' boot en advies vraagt aan forumleden die wellicht meer ervaring hebben met het aanschaffen van een nieuwe boot.

Zo had je in de tijd dat je je antwoord schreef ook kunnen uitleggen waar een boot volgens jou aan moet voldoen en voor welke doeleinden jij je boot gebruikt.
Je had diegene die de vraagt stelt wellicht nieuw inzicht of een beetje van je kennis kunnen meegeven.

Maar, zoals je zelf al aangaf, las jij de vraag 'anders'.

Aan de topic starter:
los gezien van het soort boot dat je wilt aanschaffen, kun je hier wellicht wat tips vinden over de aanschaf van een boot.

Succes!

broekerhaven schreef:Jongens ik wil een nieuwe auto , hij moet rijden en 4 wielen hebben.
ook een motor zal handig zijn ..... oja en een raam.

Wat is een goeie?


Sorrie maar dit is hoe ik dit topic lees.......

Het is dat ik marktplaats niet hierheen kan kopieeren dat kon ik ook genoeg opties geven.

ga eerst zelf een kijken wat je mooi vind , zoek er een paar uit en kom dan terug met de vraag " welke is het beste"
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rentaboat
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 06 Jul 2017, 22:46
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten