Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Yep » 28 Okt 2016, 13:48

Nogmaals:

- Meneer Ketting presenteert zich met professioneel uitziende visitekaartjes evenals een mooie magnetische stikker op de ketel hetgeen een bedrijf impliceert;
- Meneer Ketting kan of wil op mijn verzoek geen rekening of uitsplitsing presenteren. Ik mag gezien het visitekaartje en de stikker ervan uitgaan dat het een bedrijf betreft;
- Meneer Ketting heeft zijn werk aantoonbaar niet naar behoren uitgevoerd.

Afbeelding

Hoeveel meer heeft een consument nodig?
Mijns inziens is het vorengaande meer dan voldoende om verder te gaan met dit dossier.
Laatst gewijzigd door Yep op 28 Okt 2016, 15:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor ReneDirks » 28 Okt 2016, 13:59

Inderdaad nogmaals. Kan ik natuurlijk ook zelfde reactie plaatsen, maar daar komen we ook niet verder mee. Ik snap je redenering niet dat 'professioneel ogende visitekaartjes' een bedrijf zouden impliceren. Dat was misschien in de jaren 70 of 80 zo, maar nu toch echt niet meer. Iedere randdebiel kan met een paar klikken op Vistaprint of zo iets in elkaar klungelen. En als er geen bedrijfsnaam staat dan is dat jouw interpretatie. Don't get me wrong, ik ben hier niet die Meneer Creil aan het beschermen, ik denk alleen dat het juridisch een lastig verhaal wordt. Succes in ieder geval.
ReneDirks
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 01 Sep 2016, 09:16
ligplaats:
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Yep » 28 Okt 2016, 14:13

Dank.
Gezien het verloop van dit dossier gaat het me nu om het principe en minder voor de centen.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Klaver vier » 28 Okt 2016, 17:34

Nou Yep ik vindt je een slecht verliezer,eerst is alles goed tot het op betalen aankomt
Eerst was het zo'n goeie monteur waarvan je gewoon wist dat het zwart ging
En hij had hem goed gerepareerd,nu ben je bijna drie weken verder en er is helemaal niets meer goed
In mijn ogen maar dat heb ik al eerder gezegd,maak je zelf fouten ,maar alle andere je vrouw de collega in de haven en vooral de monteur doen in jouw ogen alles verkeerd terwijl je zelf geen prijs afspreekt.
Ik vindt het laag dat je iemand aan de schandpaal nageld,terwijl je eerst dacht voor een koopje klaar te zijn
Gr René ( Klaver vier)
Klaver vier
 

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Yep » 28 Okt 2016, 17:48

Klaver vier schreef:Nou Yep ik vindt je een slecht verliezer,eerst is alles goed tot het op betalen aankomt
Eerst was het zo'n goeie monteur waarvan je gewoon wist dat het zwart ging
En hij had hem goed gerepareerd,nu ben je bijna drie weken verder en er is helemaal niets meer goed
In mijn ogen maar dat heb ik al eerder gezegd,maak je zelf fouten ,maar alle andere je vrouw de collega in de haven en vooral de monteur doen in jouw ogen alles verkeerd terwijl je zelf geen prijs afspreekt.
Ik vindt het laag dat je iemand aan de schandpaal nageld,terwijl je eerst dacht voor een koopje klaar te zijn
Gr René ( Klaver vier)


Beste Rene,

Ieder zijn mening maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je wat delen gemist hebt in mijn betoog.
Meer specifiek:

'Nou Yep ik vindt je een slecht verliezer,eerst is alles goed tot het op betalen aankomt'
'Verliezer'? Het is geen spelletje Rene.
Wat bedoel je met 'ALLES'?

'Eerst was het zo'n goeie monteur waarvan je gewoon wist dat het zwart ging'
Dat het een goede monteur was had ik van horen zeggen.
Nadien traden de storingen op en bleek het niet zo'n goede monteur.

'En hij had hem goed gerepareerd,nu ben je bijna drie weken verder en er is helemaal niets meer goed '
Wat bedoel je met NIETS? De achteraf gepresenteerde prijs is absurd en de dienstverlening prut want continue storingen.

'In mijn ogen maar dat heb ik al eerder gezegd,maak je zelf fouten ,maar alle andere je vrouw de collega in de haven en vooral de monteur doen in jouw ogen alles verkeerd terwijl je zelf geen prijs afspreekt.'
Ik heb gemeld dat ik hier een steek heb laten vallen.
Dit geeft een leverancier echter niet het recht absurde bedragen te hanteren.
En als de dienstverlening dan ook nog eens halfwas is, dan is dit ook nog eens een feit.

'Ik vindt het laag dat je iemand aan de schandpaal nageld,terwijl je eerst dacht voor een koopje klaar te zijn'
'Nagelt' moet met een 't'.
Ik heb nimmer gedacht voor een koopje klaar te zijn. Maar een rip-off is niet waar ik op zit te wachten.
Ik nagel iemand niet eerder aan de schandpaal nadat blijkt dat de betrokken persoon/partij blijk geeft van in mijn ogen onoirbaar handelen.

Ik stel voor dat je het geheel nog eens doorleest.

Groet,

Yep
Laatst gewijzigd door Yep op 28 Okt 2016, 18:23, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Klaver vier » 28 Okt 2016, 18:18

Yep ik heb het heus wel doorgelezen hoor,maar door nu te reageren over een d of een t bewijst tes te meer hoe een mierenneuker je ben
Gr René
Klaver vier
 

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Yep » 28 Okt 2016, 18:21

Klaver vier schreef:Yep ik heb het heus wel doorgelezen hoor,maar door nu te reageren over een d of een t bewijst tes te meer hoe een mierenneuker je ben
Gr René


Dank voor deze vriendelijke betiteling.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Marie Christina » 28 Okt 2016, 18:22

Ehrm.... Des te meer hoe een mierenneuker je benT. :lol:
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Rene » 28 Okt 2016, 18:26

Ik wou er niet op reageren, maar doe het nu toch:

Op het getoonde visitekaartje blijkt nergens dat het hier om een bedrijf gaat, geen btw. nummer. kvk. nummer, of bedrijfsnaam, ook heeft de persoon, zoals uit het verhaal te horen is, niet gesteld heeft dat hij bedrijfsmatig bezig is. Al met al vind ik dat je van te voren wist waar je aan begon, en als je al twijfels had, dan had je moeten informeren of het een bedrijf is.
Om nu deze persoon via internet aan de schandpaal te nagelen, vind ik persoonlijk, zeer laag bij de grond.

Dit is mijn bijdrage en mijn mening, en zal verder op dit topic niet reageren.

René
Zij wilde de wereld zien, Hij installeerde google earth
Gebruikers-avatar
Rene
 
Berichten: 393
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 10:00
ligplaats: Giethoorn.
info:

Re: Ketting Reparatie & Onderhoud Creil

Berichtdoor Yep » 28 Okt 2016, 18:31

Rene schreef:Ik wou er niet op reageren, maar doe het nu toch:

Op het getoonde visitekaartje blijkt nergens dat het hier om een bedrijf gaat, geen btw. nummer. kvk. nummer, of bedrijfsnaam, ook heeft de persoon, zoals uit het verhaal te horen is, gesteld dat hij bedrijfsmatig bezig is. Al met al vind ik dat je van te voren wist waar je aan begon, en als je al twijfels had, dan had je moeten informeren of het een bedrijf is.
Om nu deze persoon via internet aan de schandpaal te nagelen, vind ik persoonlijk, zeer laag bij de grond.

Dit is mijn bijdrage en mijn mening, en zal verder op dit topic niet reageren.

René


Eigenlijk wil ik hier ook niet op reageren ;-) maar:

- Dat meneer zich bedrijfsmatig gepresenteerd heeft mag wat mij betreft duidelijk zijn. Een persoonsnaam is vaak ook een bedrijfsnaam.
- Klopt, van tevoren wist ik dus te weinig waar ik aan begon, stom. Maar dat geeft niemand het recht om voor 50 minuten een 'rekening' van € 200 te presenteren!!!
- Het gaat me niet om de schandpaal maar om de feiten. En iedereen mag daar mee doen wat hij of zij wil.

P.S.: Volgend jaar komt Bonsink in de haven. Uurtje factuurtje. € 57,50 excl. BTW per uur. Parts separaat. Zo hoort het.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3162
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

VorigeVolgende

Terug naar Hints en tips

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten