bootje opknappen

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: bootje opknappen

Berichtdoor eagle » 04 Feb 2018, 22:28

Onderschat de veiligheidsconcequenties van je adviezen niet, en overschat je inzicht in veilig werken ook niet, maar wees allert op risico,s voor jezelf, voor de omgeving waarin je werkt, ook als dat elders is. Volg de regels op die aldaar gelden en neem verantwoording voor jezelf en die omgeving, met daarin anderen en de eigendommen van die anderen.

Accepteer de reactie van Rene, en neem die ter harte!

Dit klink belerend, en zo is het ook bedoeld! Wij hebben maar al te vaak op onze werf de gevolgen gezien van onachtzaamheid, ook als die te goeder trouw is..

Gr, Eagle
eagle
 
Berichten: 978
Geregistreerd: 30 Apr 2012, 18:04
ligplaats:
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 05 Feb 2018, 07:20

jongens prima dat jullie veiligheids goeroes willen zijn, hebben we tenslotte ook nodig, maar
open daar ff lekker zelf een draadje over. mijn tips zijn getest en veilig voor klussers die weten
wat ze doen. voor de minder handige vermeld ik eventuele risico s. jullie mogen de veiligheid
best controleren, daar wint iedereen weer bij maar ga nou niet de schoolmeester uithangen want
al is het goed bedoeld je lijkt net het jochie in de klas wat alles beter weet en klikt tegen de juf!

ben je het er niet mee eens ? het staat je vrij mijn draadje niet te lezen en/of niet te reageren!
en das het laatste wat ik er over zeg.
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor eagle » 05 Feb 2018, 17:51

Uw kommentaar bevestigt onze indruk..

Gr, Eagle
eagle
 
Berichten: 978
Geregistreerd: 30 Apr 2012, 18:04
ligplaats:
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 03 Mrt 2018, 09:21

Door het winterse weer even niet veel kunnen doen. lijmen en verven beneden 5 graden
gaat niet. wel in tussen mijn oude verweerde patrijspoortje gerenoveerd. is er een van
foresti suardi en zoals ik het zie valt het chroom er in de folder al af zo dun is het laagje.
alles goed kaal geschuurd, non fero primer er op en gespoten met hammerite allu.
glas met groene uv werende folie beplakt. zelfde folie komt ook op de nieuwe ramen.
heb wel een profesionele folie gekocht, geen bouwmarktspul. kost wat maar dan heb je
ook wat. folie is een spiegelende versie dus als de patrijspoort dicht is heeft vrouwlief
meteen een spiegeltje op de toilet. tevens is de inkijk naar binnen redelijk afgeschermt
en dat scheeld weer gordijntjes die ik er zowiezo oudbollig vind uitzien in een boot.


Afbeelding
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor Blacktoppie » 04 Mrt 2018, 21:51

netjes hoor..
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie
 
Berichten: 1175
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 19:20
Woonplaats: Aan de Lek
ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 15 Mrt 2018, 15:15

De nieuwe ramen zijn eindelijk geplaatst!! ik heb voor de budgetline van Top Windows gekozen
dit zijn de nieuwe ramen met kunstof raamlijsten. daar de budgetline alleen met allu kleurige
lijsten en blank glas wordt geleverd heb ik zelf proffesionele groene raamfolie op de ruiten
geplakt voor ze gemonteerd werden. ik moet zeggen het ziet er toppie uit!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor swiex » 17 Mrt 2018, 15:53

Ik moet zeggen dat ik het zeker gelikt uit vind zien.
Ik hou het in mijn achterhoofd voor wanneer mijn ramen aan de beurt zijn. ;)
swiex
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 12 Feb 2018, 10:09
ligplaats: Earnewâld
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor Roelof » 18 Mrt 2018, 08:25

Je houdt wel van opschieten zeg :P
Het ziet er mooi en strak uit.

Groet,
Roelof
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 18 Mrt 2018, 08:37

Ik kan iedereen aanraden is rond te kijken bij TopWindows alsje nieuwe ramen wil. Het zijn echt
leuke gasten en ze doen alles om je een klant is koning gevoel te geven. Ik heb de bovenste ramen
ook gelijk laten inmeten voor de toekomst, eerst ff voor sparen haha, Maar omdat ze er niet extra voor
hoefden te komen deden ze dat wel goedkoper. top service en een mooi produkt. Moest je de boot weer
eens verven dan kun je de ramen er ook weer eenvoudig uitpakken daar de binnen en buitenlijst met
een kliksysteem aan elkaar zitten zonder kit of andere troep. wilje net als ik folie op de ramen dan
moet je wel zelf het glas ophalen en terugbrengen, hebben ze iemand in de buurt dan brengen of
halen ze het ook nog. kortom service waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

Re: bootje opknappen

Berichtdoor aatv » 18 Mrt 2018, 08:43

hoi roelof, jep hij gaat lekker maar ik zal dit jaar nog wel ff zoet zijn ermee. vanaf 3 april start ik met een
nieuwe baan dus minder tijd voor de boot. hij blijft op de waldit jaar want ga er geen haast werk van maken
vaar volgend jaar liever in een boot die compleet nieuw is en dat ik zeker weet dat het goed is.
invictus maneo
aatv
 
Berichten: 577
Geregistreerd: 20 Jan 2018, 12:31
ligplaats: wessem
info:

VorigeVolgende

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten