Project Lola

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: Project Lola

Berichtdoor Steen » 02 Jan 2018, 02:44

Dit is toch niet te geloven die jongen wil advies over zijn bootje wordt ie uitgemaakt voor; "Van de pot gerukt".
Krijgt ie al na 1 dag op zijn kloten omdat ie niet snel genoeg reageert, die jongen woont op een boot!

Tussendoor is er dan nog iemand beledigd, die vindt dat ie te weinig empathie ontvangt.
Gaat het vervolgens alleen nog maar daarover.
Dan moet iemand zich gaan melden bij de beledigde omdat hij verkeerd reageerde.
En moet ik me nu ook nog melden vanwege dat zeikerd?
Wat is dat hier voor club?
Het gaat toch over bootjes en wat mensen voor elkaar kunnen betekenen die met bootjes bezig zijn?
Nou komt er al een 'groteworm' die helemaal niks wil zeggen over Braam zijn bootje, hier in dit draadje zijn gram halen omdat ie ook beledigd is.
Als je medeleven wilt voor wat de wereld je aangedaan heeft dan moet je naar een ander forum, die zijn er zat.
Zo'n beetje Iedereen heeft al z'n excuses aangeboden dus bij deze ook mijn excuses.

Kunnen we het dan nu weer over bootjes hebben en specifiek over het bootje van Braam.
En er ligt nog een vraag van 'jade' over een heatpol kacheltje; Wat is dat nou weer?

En nog een keer de beste wensen voor een mooi nieuw jaar!
Steen
Domme vragen bestaan niet.
Steen
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 06 Dec 2015, 16:36
Woonplaats: Noord-Oost Friesland
ligplaats: Wartena
info:

Re: Project Lola

Berichtdoor Gruttepier » 02 Jan 2018, 07:13

Beste Steen,

Teveel olie over ofzo?

Gaat ie verder?
Gruttepier
 

Re: Project Lola

Berichtdoor Roelof » 02 Jan 2018, 08:03

Steen schreef:Zo'n beetje Iedereen heeft al z'n excuses aangeboden dus bij deze ook mijn excuses.


Mischien wordt het tijd voor een "excuus topic" :mrgreen:
The bitterness of poor quality remain long after the sweetness of a low price is forgotten
Roelof
 
Berichten: 1263
Geregistreerd: 18 Aug 2015, 20:47
Woonplaats: Hoogezand / Hellevoetsluis
ligplaats: voorlopig: hoog en droog
info:

Re: Project Lola

Berichtdoor broekerhaven » 02 Jan 2018, 11:42

Vind je het goed dat ik hier even niks op zeg......
broekerhaven
 
Berichten: 792
Geregistreerd: 21 Dec 2013, 10:11
Woonplaats: bovenkarspel
ligplaats: broekerhaven
info: Placom 410 "old school"

Re: Project Lola

Berichtdoor Braam » 02 Jan 2018, 12:12

ten eerste een gelukkig nieuwjaar iedereen!

ten tweede, kunnen we de boel on topic houden?
ik word erg blij als er nieuwe berichten binnenkomen maar niet als ze off topic zijn.
alvast bedankt.

vandaag begon al goed, mooi weer, zonneschijn dus nu maar hopen dat de accus goed kunnen opladen. deze tijd helaas weinig zonnestralen voor ons zonnepaneel.

vorst klaar is de boot nog niet, kraan van de waterkoeling is wel dicht.
verder moet ik me nog goed inlezen hierover. gelukkig staat dit ook in de handleiding van de motor.

we genieten enorm van de boot maar missen afentoe toch wel de luxevan een huis.
we hebben geen koelkast maar in de winter is dat geen probleem en de kastjes blijven koel.
douchen gaat ook niet maar washandjes zijn prima te doen en gelukkig hebben we vrienden en familie in de buurt.

ik ben zelf veel bezig met grafischontwerpen, 3D, video bewerkenen game development.
dit kan helaas niet op de boot aangezien mijn pc en toebehoren nietin de bootpassen (op moment) en tevens ook voor me laptop niet genoeg stroom heb aan boord.

aangezien ik dus weinig achter me laptop zit probeer ik nu maar een reactie te schrijven via me mobiel. stuk lastiger maar voor nu wel te doen.

gegroet & cheers,
Braam
Braam
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 24 Dec 2017, 23:21
ligplaats: Almere
info:

Re: Project Lola

Berichtdoor Arthur » 02 Jan 2018, 12:14

jade schreef:Even een vraag tussendoor, hoe zit het dan met de heatpol diesel kacheltjes?? Ook niet aan beginnen dan?
Ik denk als ze vakkundig aangesloten worden dat het geen probleem moet zijn, maar toch veiligheid boven alles, je stookt tenslotte toch een vuurtje op je boot.

http://www.rietpol.com/heatpol.htm
Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur
 
Berichten: 617
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 16:29
Woonplaats: Brunssum
ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

Re: Project Lola

Berichtdoor De Waalschokker » 02 Jan 2018, 13:24

Nog een laatste woord (epiloog heet dit) over hoe ik het ervaar.
Oprechte dank aan de (vele) forumleden die met een privé bericht hun gedachten deelden met mij.
Verder stel ik vast dat over de dood (in een topic over kachels en aanverwante) niet mag geschreven worden.
Vreemd is dat, nadat ik ik schrijf dat er weinig medeleven komt (is van mijn zijde een nuchtere vaststelling niks meer) er wel onmiddellijk commentaar komt waar broekerhaven denkt dat hij de primus is.
Tussen haakjes broekerhaven "sorrie" is een Engelse uitdrukking en wordt geschreven als sorry dit dus voor zover je kromme taal je innerlijk perfect weergeeft.
Wat me verder verbaasd is dat er sommige onderwerpen tot 20 of meer pagina's of topic gegaan wordt waar er dan grapjes over gemaakt worden (het vele uitweiden), waar het in deze na enkele tientallen reacties reeds meerdere commentaar menen te moeten geven dat het "of topic" is.
Thanks aan de forumleden die mij menen te moeten zeggen dat de dood of topic is, dit is blijkbaar een nieuwe zienswijze .
Zoals ik reeds eerder heb aangegeven misschien had ik het beter niet geschreven maar het is nu zo.
Goed om te weten dat dit forum (actieve) leden heeft die net zoveel menselijkheid bezitten als de eerste beste aardworm en daarnaast (in schril contrast) mensen die weten wat menselijkheid is.
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: Project Lola

Berichtdoor broekerhaven » 02 Jan 2018, 17:51

Aangezien ik in jou ogen klaarblijkelijk toch nooit meer wat goed kan doen...
..
Valt het mij op beste waalschokker dat je wel heel erg veel laatste berichten post in dit topic , kennelijk gaat jou geestelijke gezondheid niet ver genoeg om te snappen wat LAATSTE nu echt betekend.


sorrie. tussenwerpsel
Uitspraak:  [ˈsɔri]
neem me niet kwalijkVoorbeeld:  `Ik merk dat ik op uw tenen getrapt heb. Sorrie.`Synoniem:  pardon

even een kopie uit het woordenboek voor je , zou je ook eens moeten lezen.
broekerhaven
 
Berichten: 792
Geregistreerd: 21 Dec 2013, 10:11
Woonplaats: bovenkarspel
ligplaats: broekerhaven
info: Placom 410 "old school"

Re: Project Lola

Berichtdoor Marie Christina » 02 Jan 2018, 18:26

Begint dit niet een beetje uit de klauwen te lopen? :|
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Re: Project Lola

Berichtdoor broekerhaven » 02 Jan 2018, 18:32

Marie Christina schreef:Begint dit niet een beetje uit de klauwen te lopen? :|


Klopt .....

maar helaas blijft een bepaald iemand als een dwaas afgeven op alles en iedereen, en een excuus wil hij niet accepteren.
broekerhaven
 
Berichten: 792
Geregistreerd: 21 Dec 2013, 10:11
Woonplaats: bovenkarspel
ligplaats: broekerhaven
info: Placom 410 "old school"

VorigeVolgende

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten