project groninger bol

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

project groninger bol

Berichtdoor fatboy » 01 Jan 2012, 16:05

dit is mijn project , ben er aan begonnen in 2008 als een hoop oud ijzer en werk eigenlijk altijd alleen hoop er gauw de nederlandse en later de europese wateren er onveilig mee te maken samen met mijn vrouw. http://www.janasbeck.mijnalbums.nl mijn hobby is om met zo,n min mogelijk geld dmv ruilen ,internet etc een drijvend paleisje te maken groet jan :lol:
fatboy
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 14:59
Woonplaats: drachten
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor bassie77 » 01 Jan 2012, 16:51

Nou nou respect hoor!

Maak ik me druk om een paar meter kabel. :? ... Dit is een echt project! ik ben heel benieuwd naar de vorderingen. Wat voor motor is het?

Succes.
bassie77
 
Berichten: 129
Geregistreerd: 30 Dec 2011, 00:47
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor fatboy » 01 Jan 2012, 17:17

hai bassie , ben nog niet klaar maar hoop a.s zomer te kunnen varen maar dan is ie nog lang niet klaar hoor :D de motor is een peugeot indenor met velvet en de 62 pk uitvoering heb hem gekocht bij een bedrijf in leeuwarden kompleet met onderhoudshistory tellers schroef etc. de vorderingen hou ik bijna dagelijks bij ben nu met de sl.kamer bezig wanden vloer etc de ruimte is 4x3.5 mtr en komt een groot bed met aparte wc in groet jan
fatboy
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 14:59
Woonplaats: drachten
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor sogna mi » 20 Jan 2012, 20:08

Geweldig leuk project hoor,... als ik dit zie gaan mn handen jeuken,,,,, en dat terwijl mn laatste project nog niet helemaal klaar is . :D
sogna mi
 
Berichten: 242
Geregistreerd: 19 Jan 2012, 20:13
Woonplaats: Almere
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor Klaas » 20 Jan 2012, 20:27

geweldig project, echt een uitdaging en je vorderd al aardig.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor fatboy » 21 Jan 2012, 20:21

hallo, het is idd een heel project ben voorlopig nog niet klaar :roll: maar het is leuk om te doen .wat ik nog leuker vind is sites afstruinen en zo voor weinig of ruilen toch de goeie spullen te kopen zoals bv alle ramen voor nog geen 400 euro alles rafa , ik heb alle bonnetjes en wat ik heb betaald is goed te doen als de boot klaar is ben ik minder kwijt als een normaal gemiddeld kruisertje :D hoop vd zomer een stukkie te kunnen varen en daarna weer aan de klus groetjes jan
fatboy
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 14:59
Woonplaats: drachten
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor JulienH » 22 Jan 2012, 15:53

Heel herkenbaar fatboy. Erg leuk project. Ook mijn handen beginnen te jeuken.
JulienH
 
Berichten: 71
Geregistreerd: 16 Jan 2012, 22:19
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor gast » 22 Jan 2012, 16:11

Leuk en vooral (nu al) een immens project.
Je hebt trouwens een mooie ruime stuurhut gecreeerd.
gast
 

Re: project groninger bol

Berichtdoor fatboy » 22 Jan 2012, 16:32

hai ,ik heb de stuurhut lekker ruim gemaakt namelijk 7 x 4,2mtr met veel ramen zodat je veel uitzicht hebt rondom en wij hier toch de meeste tijd gaan doorbrengen er komen noch 2 openslaande deuren in van 1.70x2.10 ,heb trouwens onder de vloer nog een keer de oppervlakte als bergruimte . de hkamer is 8 x 4,20 en nog 3 slk van 3 x 4.20 dus ruimte zat met zn 2en :oops: wil proberen om deze zomer de 1ste tocht te gaan maken maar dan is ie nog niet klaar hoor :D maar doe het met plezier dat bouwen stilzitten is niks voor mij ;) groet jan
fatboy
 
Berichten: 43
Geregistreerd: 01 Jan 2012, 14:59
Woonplaats: drachten
ligplaats:
info:

Re: project groninger bol

Berichtdoor gast » 22 Jan 2012, 16:43

Nou blijven posten zou ik zeggen, hier kunnen veel nog van leren (waaronder moi)

Ik zie Drachten staan, ligt ie daar ook? (wil hem niet stelen hoor ;) )
gast
 

Volgende

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten