heckkruiser

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: heckkruiser

Berichtdoor gast » 13 Mrt 2016, 12:11

Keurig gedaan, ziet er weer modern uit.
De bovenkant ziet nu wel wat bleek maar daar zal je ook wel iets moois van maken :D
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor bull » 19 Mrt 2016, 20:17

De boven kant is heel bleek :D , maar daar word aan gewerkt maar het weer zit niet echt mee. Het word RAL 9001 Crèmewit voor de boven kant.
Mijn vrouw is begonnen aan de hoesen voor de fenders begin er ook goed uit te zien.

Afbeelding

De wc gaan we afwerken met 5 mm kurk daar gaan we ook snel aan beginen

Afbeelding


Vandaag de davits netjes afgelast en in de grondverf gezet. Morgen gaat het onderschip in de DTM verf het begin al een beetje op te schieten want 2 april moet de boot weer in het water :o :o
bull
 
Berichten: 125
Geregistreerd: 08 Mrt 2014, 09:39
ligplaats:
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor bull » 19 Mrt 2016, 20:29

Nog een kleine update, mijn verwarming gaat op 230v dus das niet echt makkelijk als je niet aan wal ligt ik heb gekozen voor een Remotron Heater Type: TT 100 op gas.

Afbeelding

Afbeelding

Nu heb ik een schema gevonden op het internet, maar kom er nog niet echt aan uit dus dat word ook weer een uitdaging :D
bull
 
Berichten: 125
Geregistreerd: 08 Mrt 2014, 09:39
ligplaats:
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor bull » 20 Mrt 2016, 18:02

zo de DTM zit er ook weer op

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vrouw heeft ook niet stil gezeten

Afbeelding
bull
 
Berichten: 125
Geregistreerd: 08 Mrt 2014, 09:39
ligplaats:
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor Blacktoppie » 20 Mrt 2016, 18:22

Heb eenzelfde kachel, werkt best.
wel gas dus beetje mee opletten.
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie
 
Berichten: 1175
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 19:20
Woonplaats: Aan de Lek
ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h

Re: heckkruiser

Berichtdoor bull » 20 Mrt 2016, 18:42

Oke kan jij mijn misschien uit legen hoe ik hem moet aan sluiten heb twee rode draden op de kachel heb er een thermostaat bij en een schakelaar
bull
 
Berichten: 125
Geregistreerd: 08 Mrt 2014, 09:39
ligplaats:
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor bull » 27 Mrt 2016, 07:43

Zo het boven schip staat ook weer in de kleur

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
bull
 
Berichten: 125
Geregistreerd: 08 Mrt 2014, 09:39
ligplaats:
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor henkvd » 27 Mrt 2016, 16:47

bull schreef:Oke kan jij mijn misschien uit legen hoe ik hem moet aan sluiten heb twee rode draden op de kachel heb er een thermostaat bij en een schakelaar


zie manual, heel duidelijk is het mogelijk niet, maar met een beetje puzzelen moet het wel lukken, 1 rode draad voor ventileren ( V) en een rode draad voor verwarmen ( H).
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor Crockie » 27 Mrt 2016, 22:38

Dat ziet er strak uit mooi zo die kleuren!!!
Gebruikers-avatar
Crockie
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 12 Jul 2015, 12:55
Woonplaats: Oud gastel
ligplaats: Dinteloord
info:

Re: heckkruiser

Berichtdoor bull » 29 Mrt 2016, 16:43

dankjewel Henkvd ga het snel proberen, Crockie jij ook bedankt, jij ben ook goed bezig alleen jammer van die witte stippen :oops: :oops:.

Gisteren dacht ik bij me zelf ik ga even naar de haven en stickers plakken op de boot ik kwam aan en mijn buurman had ze zeil van de partytent afgehaald en ik dacht bij me zelf ohh als de tent maar niet tegen mijn boot aan gewaaid is maar dat was niet het geval gelukkig. achter ons lig een man met een :cry: zeil boot :cry: en die is nog maar twee keer geweest zolang die op wal lig dat is niet erg maar daar moest genoeg aan gebeuren en hij had al een paar domme fouten gemaakt maar ja we zijn allemaal mens dus daar wou ik het bij laten. MAAR GISTEREN STOND ER WINDT KRACHT 7 AAN 8 EN WAT denkt JE DIE ......... WAS GAAN SCHILDEREN. Dus wat denkje alles onder de witte stippen :oops: :oops: :oops: :oops: nou als je zo iets meemaak dan moet je echt 10 keer slikken voor dat je wat zegt tegen zo iemand we gingen even koffie drinken met de buur man en we kwamen terug en wat denkje die .......... had een briefje achter gelaten en was snel weg ge gaan :o :o
bull
 
Berichten: 125
Geregistreerd: 08 Mrt 2014, 09:39
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten