Dit gaat wel even duren....

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: Dit gaat wel even duren....

Berichtdoor Amersfow » 12 Feb 2016, 09:44

Hij is misschien de enigste van hun :o
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1839
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Dit gaat wel even duren....

Berichtdoor Zwerver » 12 Feb 2016, 12:32

Chicken power schreef:Zo dan, af en toe kom je van die zinnen tegen, waar ik me van afvraag wat er nu mee bedoelt wordt...

Niet omdat het moeilijke kost is, maar door dat het achterblijft in de tekstuele verzorging. Dè grote handicap in een fatsoenlijke schriftelijke taalvaardigheid van de huidige 'telefoontikkende' generatie. Dat ligt niet direct aan de imperfectie van zo'n foon, je kunt met zo'n ding ook een verzorgde bijdrage maken. Het ligt meer aan de 'luiheid' van de gebruiker. Dat wil niet zeggen dat het in dit geval ook zo is, maar helaas is die algemeenheid wel de oorzaak waardoor je onleesbare zinnen krijgt...



Maar om nu in elk draadje ( thread ) gelijk maar of topic te gaan voor een les Nederlandsche taal ...... Zal ook wel een forum voor zijn, laten we het hier over boten hebben.
Een ieder mag van mij schrijven zoals hij kan en/of wil. Zolang ik begrijp wat er bedoeld wordt, heb ik er geen probleem mee.
Met vriendelijke groet,

René

Brekkenkruiser 9,5 x3,2 GSAK
Gebruikers-avatar
Zwerver
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 16 Jan 2016, 11:19
Woonplaats: Alkmaar
ligplaats: Heeg
info:

Re: Dit gaat wel even duren....

Berichtdoor Amersfow » 12 Feb 2016, 13:10

Ik vond het mooi een boot steeds completer te zien worden. Ik heb een tjalk van binnen helemaal gestript en met ladingen uit de Amsterdamse Fijnhouthandel ingericht. Massief hout bewerken en prachtig materiaal als buigtriplex toegepast. Rondzit gemaakt met dunne lagen hechthout aan elkaar enzo. Wel elke avond en weekend klussen en het wordt nooit zo mooi als scheepswerf betimmering. Zou het nu niet meer oppakken.
Gebruikers-avatar
Amersfow
 
Berichten: 1839
Geregistreerd: 27 Jan 2012, 10:49
ligplaats:
info:

Re: Dit gaat wel even duren....

Berichtdoor schottel » 12 Feb 2016, 18:34

Ik word zo moe van die taalpuristen!!!!!!!!!!!
Schottel.
schottel
 
Berichten: 39
Geregistreerd: 11 Jan 2012, 18:05
ligplaats:
info:

Re: Dit gaat wel even duren....

Berichtdoor Marie Christina » 12 Feb 2016, 20:38

Je uitroeptekentoets zit vast.
Gebruikers-avatar
Marie Christina
 
Berichten: 3471
Geregistreerd: 31 Jan 2014, 19:55
ligplaats: Noord Drenthe
info:

Vorige

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten