Polyester verf

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: Polyester verf

Berichtdoor henkvd » 22 Feb 2015, 20:20

Jan als je bij Tiny pic verkleinen selecteerd, dan krijg je die melding niet, op het forum is het maximale formaat 1280x1024, foto's van je toestel zijn veel groter, die komen dan maar gedeeltelijk in beeld als je ze niet zo verkleinen, kies je bij Tiny pics voor verklein: en kies je 1 van de mogelijkheden dan past het altijd en geen fout melding bij plaatsen.
Dat is voor een gemiddeld PC scherm beeld vullend, 800x600 is een mooi formaat om te gebruiken.

Een automatische verklein mogelijkheid in het forum draait nog steeds niet lekker, die staat nog steeds uit tot daar een goede oplossing voor is, dan is verkleinen niet meer nodig.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: Polyester verf

Berichtdoor Jan Huibers » 22 Feb 2015, 20:32

henkvd schreef:Jan als je bij Tiny pic verkleinen selecteerd, dan krijg je die melding niet, op het forum is het maximale formaat 1280x1024, foto's van je toestel zijn veel groter, die komen dan maar gedeeltelijk in beeld als je ze niet zo verkleinen, kies je bij Tiny pics voor verklein: en kies je 1 van de mogelijkheden dan past het altijd en geen fout melding bij plaatsen.
Dat is voor een gemiddeld PC scherm beeld vullend, 800x600 is een mooi formaat om te gebruiken.

Een automatische verklein mogelijkheid in het forum draait nog steeds niet lekker, die staat nog steeds uit tot daar een goede oplossing voor is, dan is verkleinen niet meer nodig.


Ik had toch echt tot 800 x 600 verkleind, wel 2x ook maar toch kreeg ik die melding... Zal nog eens proberen

Edit: nu wel gelukt... :shock: schiet mij maar lek...
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Polyester verf

Berichtdoor Jan Huibers » 23 Feb 2015, 13:11

Jan Huibers schreef:Zoals beloofd een foto van de Sirius zoals die er nu bij staat:

Afbeelding

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de matheid, even overleggen of er meer materings-materiaal door kan en minder harder. Door het verhogen van het materings-materiaal smeert het wel moeilijker, maar doordat er minder harder ingaat vloeit het weer langer en daarbij komt dat de harder ook verantwoordelijk is voor de lichte glans die er nog is.

Alles wat je ziet op de foto is kaal geweest :? Alles vanaf de grond weer opgebouwd met ZF Primer, epoxyplamuur, weer primer en 3 laklagen...
Ook het onderwaterschip is kaal geweest, echt blank staal. Dan 4 lagen Primacon en alle lassen, kiel en boeg en hekschroeftunnel 6x primacon. Intussen 3 lagen antifouling en daar komen nog 2 lagen bij op de 1e halve meter vanaf de waterlijn, de tunnels en roer...

Nu nog het blauw 2x lakken en de romp 2x in de matzwart en dan alles opbouwen buiten, en het hele interieur aan houtwerk een laklaag.
Temperatuur in de tent hou ik op ongeveer 15/20 graden, als ik verf snel wil laten uitharden dan 40 graden.

Even een bladzijde verder zetten...
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: Polyester verf

Berichtdoor Jan Huibers » 23 Feb 2015, 20:41

Afbeelding

En de 2e laag matzwart 8-)
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Vorige

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten