laserdevil schreef:Hans ,
Dit zijn wel degene die jou stelling om zeep helpen die jij al jaren hier op het forum verdedigd.
Die zogenaamde "collega's" moeten daarom maar zo snel mogelijk bij de kvk verdwijnen.
En dat de goede mogen overblijven en service verlenen.
Als ik wat koop kijk ik eerst naar de prijs en dan naar de aftersales.
Als de wat duurdere een betere aftersales heeft als de goedkope , dan kies ik toch voor de wat duurdere.
En zo heb ik nog nooit een echte miskoop gehad , en werd ik altijd als klant correct behandeld.
Dat zijn toch zaken om voor terug te komen als je wat nodig hebt.
En een goede zaak weet dat ook.
Het toverwoord is vertrouwen.
Bejakruiser schreef:@ Wim
Maar begrijp ik het goed dat je jouw vragen alleen per email stelt? Ik neem aan dat als je hem belt je toch gewoon antwoord krijgt. Sowieso is het stellen van technische vragen per mail veel te omslachtig.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten