Bericht door antonh » wo 22 mei 2013, 20:43
Hans van Vuuren,
met al dat gegooi van artikelen leer je wel wat.
Ik had de Wet Pleziervaartuigen 19 nov 1996 nog nooit gezien.
Maar ga me er nu wel eens verder in verdiepen.
vuuren1 schreef:
Verder schreef ik eerder dat als de boot ontploft er wel een haan naar kan kraaien omdat die boot niet verhandeld had mogen worden.
Dan wordt het (weinig gecontroleerde -economisch delict) ineens doodslag, poging tot moord o.i.d..
vuuren1 schreef:
Wij zien de CE wetgeving (in tegenstelling tot vele collega's) als een positief fenomeen omdat we de veiligheid kunnen aantonen en dus aansprakelijkheid goeddeels zouden kunnen afwenden.
vuuren1 schreef:
M.a.w. als je je als fabrikant van pleziervaartuigen netjes aan de richtlijnen houdt ben je alvast ingedekt in geval van problemen, de fabrikant kan immers de overeenstemming aantonen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten