nieuw jaar slecht begonnen

Bezig met restauratie? renovatie ? laat ons meekijken.

Re: nieuw jaar slecht begonnen

Berichtdoor Jan Huibers » 26 Dec 2013, 11:39

Bericht door Jan Huibers » do 10 jan 2013, 08:51

Ken je mij ook dan?? ;)
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: nieuw jaar slecht begonnen

Berichtdoor Popeye » 26 Dec 2013, 11:39

Bericht door Popeye » do 10 jan 2013, 09:12

Jan Huibers schreef:
Ken je mij ook dan?? ;)




Dat dacht ik??
Ben jij dan niet die geschifte en ontoerekeningsvatbare rijschoolhouder uit Leerdam???? :lol: :lol: :lol:

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: nieuw jaar slecht begonnen

Berichtdoor quichot » 26 Dec 2013, 11:39

Bericht door quichot » do 10 jan 2013, 09:22

vuuren1 schreef:
Je hoort dit steeds vaker, de pleziervaart is eigenlijk al heel lang gevrijwaard geweest van dergelijke acties.



Ik zeg niet dat het niét zo is hoor, maar wordt dat gestaafd door cijfers, of is het een gevalletje 'ze' zeggen het allemaal?
In Amsterdam -toegegeven, niet maatgevend voor heel het vaderland- lag het hoogtepunt eind vorige eeuw. Met het -letterlijk- uitsterven van de klassieke heroïnejunk nam hier ook deze vorm van ongewenste bewoning af.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Re: nieuw jaar slecht begonnen

Berichtdoor Jan Huibers » 26 Dec 2013, 11:40

Bericht door Jan Huibers » do 10 jan 2013, 11:05

Popeye schreef:
Dat dacht ik??
Ben jij dan niet die geschifte en ontoerekeningsvatbare rijschoolhouder uit Leerdam???? :lol: :lol: :lol:

Groet, Jack.


Precies!!! En ik voel me dan ook aardig thuis op dit forum!!! :D

Maar ff over die allarmsystemen, als je ergens in de buurt ligt waar ook een beveiligingsbedrijf rondrijdt 's nachts zoals bijv Securitas doet op industrieterreinen en pompstations, dan kun je vast wel een systeem kopen dat direct doormeldt naar de meldkamer van securitas... Die gasten moeten altijd binnen een bepaald tijdsbestek ter plaatse zijn..
Gebruikers-avatar
Jan Huibers
 
Berichten: 1073
Geregistreerd: 11 Dec 2013, 20:23
Woonplaats: Leerdam
ligplaats: Heukelum
info:

Re: nieuw jaar slecht begonnen

Berichtdoor sinty » 26 Dec 2013, 11:40

Bericht door sinty » do 10 jan 2013, 15:11

als je in de buurt van de boot iemand kent met een draadloos internetpunt en je mag gebruik maken van zijn netwerk kun je voor weinig geld zelfs een draadloze wifi cam installeren kun je van af thuis alles dag en nacht zien . zo,n cam kost haast niets
ik ga er nu in ieder geval egt alles aandoen qua beveiliging, je staat er pas bij stil als het gebeurt is ,dan denk je had ik t maar eerder gedaan.
Gebruikers-avatar
sinty
 
Berichten: 302
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 20:38
ligplaats: wsv de vlietopper
info: van lent kruiser
11 x3.60
b en h schroef
80 pk ford lehman 4 cill
d.v h . 2.35

Re: nieuw jaar slecht begonnen

Berichtdoor vuuren1 » 26 Dec 2013, 11:40

Bericht door vuuren1 » do 10 jan 2013, 21:19

Over een GSM alarm:

Ik heb destijds gekeken naar een 12Volt uitvoering met een eigen batterij (voor als de stroom uit zou vallen = eigenlijk overbodig).
Omdat ik een kuiptent heb heb ik een speciale sensor gekocht die instelbaar is (voor als je huisdieren hebt).
Verder hangt er een sirene aan die erg veel pijnlijk geluid maakt.
Als er een melding is krijg ik een melding welke zone er alarm geeft, dus weet ik welke sensor er melding geeft (en waar de -bezoeker- is).
Naast de bewegingsmelders heb ik ook een rookmelder bij het systeem (een watermelding zou eigenlijk ook handig zijn!).
Ik kan de hele boel op afstand (middels de telefoon) instellen en zelfs met de -bezoeker- spreken.
Een punt waar je ook op kan letten is de soort batterij van de melders. Dat kunnen fotocamera batterijen van 12 euro zijn maar ook gewone AA of AAA batterijen (ze gaan zeker meer dan een jaar mee en soms wel 3 jaar).

@Quichot,

Ik heb geen cijfers over inbraken op pleziervaartuigen maar slechts de eigen ervaringen uit één omgeving.
10-15 jaar geleden hoorde je zoiets bij ons in de buurt (Maassluis) nooit, toen kwam er een piek en nu valt het, op enkele incidenten na weer mee.
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Projecten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten