Varen in Amsterdam. Boot verhuur Platform

Re: Varen in Amsterdam. Boot verhuur Platform

Berichtdoor BootHurenAmsterdam » 23 Jan 2018, 11:01

broekie schreef:Snelle blik op de site gedaan.
Ziet er zeker goed uit en zal ook werken. Er komen erg veel toeristen.
De organisatie moet wel kloppen als je het waar wil maken wat je aanbied.
Succes.



Hey Broekie,

Bedankt voor de feedback en support!

Deze zomer komt er een update die gebruik maakt van de AIS systemen van alle vergunde boten.
Hierdoor kunnen we LIVE de locatie delen van elke vergunde boot, en kan een schipper / eigenaar van de boot aangeven of hij tochten aan wil nemen of niet.

Daarbij heb ik deze week te horen gekregen dat Boat020 gekozen als innovatieve start-up door de HISWA. Dat wil zeggen dat boat020 een stand heeft gekregen om het product te presenteren. Misschien zie ik jullie daar? ;)
Eigenaar van https://boat020.nl/en - Boot Huren In Amsterdam / Sloep / salonboten / Prive tochten /
BootHurenAmsterdam
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 22 Jan 2018, 13:32
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: Amsterdam
info:

Re: Varen in Amsterdam. Boot verhuur Platform

Berichtdoor BootHurenAmsterdam » 23 Jan 2018, 11:13

Wolf1 schreef:Allemaal allemachtig prachtig, Je liefde voor Amsterdam kan ik delen.
maar je bent hier op een forum van boot bezitters en voor deze groep wordt Amsterdam niet leuker, geloof dat het langzamerhand zo is dat ik alleen nog in een jachthaven aan het IJ mag liggen, en dan mag ik zeker bij jou een bootje huren of om me rond te laten varen om de stad te bezoeken ?
Gaat hem niet worden, heb er ook veel van genoten, heel wat keren kerstmis of oud en nieuw in de Amstelsluis gelegen, vind het zuur en het doet me pijn, maar dit is allemaal verleden tijd, dus nu maar zonder overnachting Amsterdam !
Gr. Wolf1



Hey Wolf,

Oprecht vindt ik het jammer om te horen dat een tijdelijke ligplaats voor booteigenaren zo schaars is in Amsterdam.
Hier was ik nog niet zo van op de hoogte! Wel merk ik natuurlijk de afgelopen jaren de toenemende drukte , en juist het water is voor mij een tijdelijke ontsnapping van de drukte in de stad.
Eigenaar van https://boat020.nl/en - Boot Huren In Amsterdam / Sloep / salonboten / Prive tochten /
BootHurenAmsterdam
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 22 Jan 2018, 13:32
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: Amsterdam
info:

Re: Varen in Amsterdam. Boot verhuur Platform

Berichtdoor hinster » 25 Jan 2018, 09:58

varg schreef:Tot twaalf meter ben je van harte welkom bij Onklaar Anker. https://www.onklaaranker.nl
Arnold


Site ziet er wel goed, misschien nog wat extra filter/zoek mogelijkheden toevoegen.

En Arnold, wat onklaar anker betreft, helaas heb ik daar wat mindere ervaring bij gehad. Ik ben daar één keer geweest, maar kon niet zo snel de meldplaats van havenmeester vinden. Ik heb toen dus aan een vrije steiger snel aangelegd en direct aan iemnd gevraagd waar ik de havenmeester kon vinden. Het "vriendelijke"en "welkome" antwoord wat ik kreeg was "Je mag hier niet zomaar komen.". Ik heb me nog verontschuldigd en gevraagd waar ik dan wel moest zijn en waar de havenmeester was - helaas kreeg ik hetzelfde antwoord en toe ging meneer weg.
hinster
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 16 Jul 2017, 20:11
ligplaats: Amsterdam
info:

Re: Varen in Amsterdam. Boot verhuur Platform

Berichtdoor varg » 26 Jan 2018, 01:04

Jammer, ben je net dat ene sjagerijnige lid tegengekomen! probeer het nog een keer! En de meldsteiger: bij binnenkomst de tweede steiger over bakboord. Groeten uit Amsterdam
Arnold
b]'Varg' [/b]
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
ligplaats: Amsterdam / Nw. Meer
Gebruikers-avatar
varg
 
Berichten: 1104
Geregistreerd: 18 Dec 2013, 23:50
ligplaats:
info:

Vorige

Terug naar Ideenbus

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten