financieel gewin via het forum

Stelling van de maand

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Byl54 » 15 Jan 2017, 11:04

Beste mensen, ik kan merken dat het winter is, chaea heeft zijn maandelijkse periode, wolf heeft 150 jaar opgesloten gezeten in een machinekamer en is soms een beetje vreemd en vuuren voelt zich aangesproken. Volgens mij kunnen jullie beter door gaan waar jullie goed in zijn het geven van adviezen aan hobby mensen met soms een uitschieter naar boven en beneden. Het is goed dat chaea een keer een puntje maakt en dat een aantal mensen weer scherp zijn. Dus chaea doorgaan. Wolf graag wat vaker je scherpe adviezen geven. Vuuren blijf er boven staan en laat je niet uitlokken.
Groeten en hopelijk gaat het zonnetje weer snel schijnen.
Gebruikers-avatar
Byl54
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:17
Woonplaats: Nederland
ligplaats: Nieuwegein
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor gast » 15 Jan 2017, 12:47

Beste Vuuren,

Zoals "ene Chaea" in zijn laatste post schreef heb ik mijn punt gemaakt, en ik weet nu zeker dat ik hem ook heb bereikt
In dit geval heb ik geen probleem met Wolf, zijn instelling in het helpen van anderen kan jij in dit geval in bepaalde gevallen een voorbeeld nemen!

Ondanks dat ik via relaties aan het einde van het jaar tegen grote voordelen aanloop ivm nieuwe voorraden zal ik deze niet meer plaatsen in het marktplaats gedeelte.


Off topic,

Oud koeien laten we rusten is afgesproken, we zitten in het hier en nu en de enige hoofdrolspelers uit het verleden die er nu nog zijn, zijn Chaea en Vuuren.
Dit is echter de 2 e keer nadien dat je er openlijk weer over begint om een een betoog kracht te geven (wat in dit geval niet eens nodig is gezien de reacties)
Al heb ik nu de drang om mij te verdedigen ben ik van plan dit niet te doen, dat geeft alleen weer enorm veel reuring en onzin op basis van een begraven vete.

Dus conform afspraak
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor iJack » 15 Jan 2017, 14:08

Alstublieft mensen :) we zitten hier allemaal voor ons plezier op. We zijn allemaal verschillende mensen met ieder onze eigen kijk op alles. We delen een gezamenlijke hobby het varen en onderhouden van onze schepen. Laten we dat zo houden :!:

Het lijkt mij vrij logisch dat mensen die een groot deel van hun leven beroepsmatig gewerkt hebben of werken in de watersport of andere watersportgerelateerde techniek er een andere kijk op hebben dan de gemiddelde watersporter. En het daardoor ook op een andere manier misschien verwoorden.
Om dit dan in getypte tekst te omschrijven zal voor ieder mens anders zijn om te lezen en daardoor zal iedere lezer op zijn eigen manier dit interpeteren. Kunnen we niet gewoon deze gedeelde kennis en ervaring gebruiken en er ons voordeel mee te doen :?: Zonder gelijk overal winstbejag in zien :!:

Ik hoop dat de adviezen blijven en lees wat ik wil lezen en ga niet overal iets achter zoeken :D

Jack...
Afbeelding
kijk vooruit, anders sta je met de rug naar de toekomst...
Gebruikers-avatar
iJack
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 29 Mei 2015, 09:07
ligplaats: RMU
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor De Waalschokker » 15 Jan 2017, 14:20

@ Chaea wat is eigenlijk je probleem met mensen (om geen namen te noemen) als Hans Van Vuuren, kan je niet vinden in zijn no nonsens aanpak of zijn uiterst kritische ingesteldheid?
Deze zomer een scheepsbouwer gesproken die Hans zeer goed gekend heeft en duidde als zeer correct, dan kom ik jouw schrijfsels tegen (ik meen me te herinneren dat je ook op het "oude forum" een probleem had met Hans) waarin je suggereert (overigs weinig subtiel) dat hij zijn eigen "boetiek" aanprijst...
Zoals Hans terecht opmerkt is er een forum lid die werkzaam is met de "blauwe kastjes" die je niet vermeld, lijkt me wel uiterst selectieve verontwaardiging die je hanteert, ook op het oude forum heb ik Hans nooit kunnen betrappen op zichzelf aanprijzen of was het als hij zijn "zolder" opruimde en wat spulletjes te koop stelde?
Dit forum drijft op vrijwillige basis en sponsoring, ik stoor mij niet aan banners of reclame van sommige en ik stoor me evenmin aan mensen als Aqanaut die goedbedoelde adviezen verstrekken en af en toe hun winkel promoten.
Waar ik wel een probleem mee heb is je eenzijdige benadering, Wolf en Hans waren op het "oude" forum niet de meest vriendelijke mensen (ze zijn nu niet meer dezelfden), maar hun adviezen zijn (net als toen) toch gespeend van onzin en bruikbaar voor velen.
Stoor je je aan sommigen hun bijdrage lees ze dan niet maar laat dit forum blijven zoals het is, er is al genoeg muggenzifterij gaande buiten dit forum.
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Popeye » 15 Jan 2017, 14:23

Ik heb een hekel aan reclame, behalve wanneer ik er mijn voordeel mee kan doen! :D

Groet, Jack.
Homo sapiens non urinat in ventum
http://www.staverse-jol-aimee.nl/
Popeye
 
Berichten: 1710
Geregistreerd: 06 Feb 2012, 12:43
Woonplaats: Drenthe
ligplaats:
info: Verward, maar ongevaarlijk, behalve...........

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Yep » 15 Jan 2017, 16:33

Ook maar effe meedoen.

Als er iemand is die vele, vele tientallen vragen heeft gesteld, dan ben ik (100% newbie) het wel.
M.b.v. dit forum ben ik bijna altijd tot een oplossing gekomen.
De keren dat mij diensten of producten werden opgedrongen werden zijn bijna nihil.
Ofwel, waar hebben we het over?

Misschien wordt het tijd dat het weer voorjaar wordt.
Voor sommigen iets teveel komkommertijd nu zullen we maar denken.
Gewoon doorgaan op de huidige voet.
Laatst gewijzigd door Yep op 15 Jan 2017, 20:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3168
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor iJack » 15 Jan 2017, 18:25

Yep schreef:Misschien wordt het tijd dat het weer voorjaar wordt.
Voor sommigen iets teveel komkommertijd nu zullen we maar denken.
Gewoon doorgaan op de huidige voet.


Helemaal mee eens :!:
Afbeelding
kijk vooruit, anders sta je met de rug naar de toekomst...
Gebruikers-avatar
iJack
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 29 Mei 2015, 09:07
ligplaats: RMU
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor gast » 15 Jan 2017, 19:01

Zoals nu reeds aangegeven heb ik mijn punt gemaakt, gaat om 2 gevallen in de afgelopen half jaar waar in dit geval v Vuuren bij betrokken is.
Ik ben er 100% zeker van dat ik door het plaatsen van dit stukje de angel heb verwijderd.
Ik torn nergens aan kennis van een lid behalve dan aan het verwerven van recht tot opzichte van een ander.

Het verleden staat hier buiten, dat is een hele andere discussie waar alleen de betrokkenen het fijne van weten, en zoals afgesproken willen houden.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Yep » 15 Jan 2017, 20:14

chaea schreef:Zoals nu reeds aangegeven heb ik mijn punt gemaakt, gaat om 2 gevallen in de afgelopen half jaar waar in dit geval v Vuuren bij betrokken is.
Ik ben er 100% zeker van dat ik door het plaatsen van dit stukje de angel heb verwijderd.
Ik torn nergens aan kennis van een lid behalve dan aan het verwerven van recht tot opzichte van een ander.

Het verleden staat hier buiten, dat is een hele andere discussie waar alleen de betrokkenen het fijne van weten, en zoals afgesproken willen houden.


Hoe lang je van plan om nog door te gaan?
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3168
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor antonh » 15 Jan 2017, 21:44

Ik vindt dat er wel flink gezeurd wordt nu op het forum.
Wat zou het als iemand voor zijn eigen toko spreekt.
Doe jij dat nooit Chaea?
Zit je soms in een winterdepressie?
En ik bepaal nog altijd of en bij wie ik iets koop.
De info die we hier krijgen vindt ik top.
Je stelt een vraag en het antwoordt is er meestal meteen.
Op mijn boot zijn een paar dingen verandert alleen door het advies hier.
Ik hoop in ieder geval dat Hans nog lang hier blijft.
Je leert veel van zijn reacties!

Anton
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

VorigeVolgende

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten