financieel gewin via het forum

Stelling van de maand

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Noordvaarder » 18 Jan 2017, 23:07

chaea schreef:Maar hoeveel hier hebben nu gereageerd op de stelling zelf.

Ik wil wel even reageren op je stelling.
Zolang het forumbestuur en/of de moderatoren zich niet storen aan het advies verstrekken,met een ondertoon naar verkoop,heb je je niet te bemoeien met het beleid.Het beleid daarvan ligt ter verantwoording van de site beheerder,en niet bij jou.
En als daar dan voor de advies verstrekker enige omzet verhoging uit voortvloeid, is dat mooi meegenomen.
Tenslotte steekt deze er ook een hoop tijd in.
En wat is daar dan op tegen?
Als jij je hier mateloos aan stoort,wat doe je dan nog hier?
Waarom dan steeds maar weer die knuppel in het hoenderhok gooien?
Waarom weer steeds een hoop gekakel om niks?
Ik stoor mij er niet aan,net als vele anderen denk ik.
En om eerlijke te zijn,ik zou bij jou geen motor of rubberboot willen kopen.
Want bij zo'n kribbenbijter moet je niet zijn,die constant zaken van anderen een hoop commentaar heeft.
Ga maar uit van je eigen kracht,en niet vanuit de zwakte van anderen.

En waar ik mij zo langzamerhand aan stoor, is aan jou nooit aflatende geauwehoer.
Eerst was marktplaats aan de beurt, nu is het "het forum" dat niet deugd.
Wie is de volgende?

Man ga eens een keer meedoen aan de Parijs - Dakar race in Zuid-Amerika,en doe dat a.u.b. op een mountainbike.
Zijn we een poosje van je verlost,en wordt het hopelijk hier weer leuk.
Bij de belangdienst hebben ze een spreuk," Leuker kunnen we het niet maken,etc.
Maar de gezelligheid is hier zo langzamerhand met jou gezever, ook heel ver te zoeken.
Gelukkig zijn er alternatieven,waar het gezever als dat van jou,er niet is.
Noordvaarder
 

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Raymond » 18 Jan 2017, 23:29

Van de jeuk aan de kont zijn we zo ineens 7 pagina's verder.... waar we ons allemaal druk over kunnen maken. Ik moet oprecht bekennen dat het advertentie gehalte op dit forum reuze meevalt. Verder dan goed bedoelde adviezen en hier en daar een aangeboden optie heb ik niet kunnen ontdekken.
Ik lees altijd met veel plezier de draadjes en steek er veel van op. Wie had er ooit aan de WC Eend van de Aldi gedacht om zijn boot schon te maken. Reclame, zekers maar deze lees ik graag en ga ik ook proberen.

Kortom, het lijkt er op dat het nu al veel te lang winter is en we ons vervelen....... en oh ja, zijn er nog ontwikkelingen op het gebied van flexibele zonnepanelen? Ooops verkeerde draadje

gr, Raymond
Vedette 11:30
Raymond
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 29 Sep 2015, 12:36
ligplaats: Aalsmeer
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Basher » 19 Jan 2017, 02:19

Kan ik ook nog wat verdienen ? ;)
Basher
 
Berichten: 379
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 03:11
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor FrankM » 19 Jan 2017, 08:08

En ineens heet hij "gast".....................................
Heeft hij nu een ban gehad of vrijwillig weg gegaan ?

Grtz
FrankM
 
Berichten: 189
Geregistreerd: 20 Dec 2013, 06:27
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Arthur » 19 Jan 2017, 11:28

Terwijl een paar forumleden zich in de haren vliegen over financiën doe ik waar boten voor gemaakt zijn, stukje rond varen, visje vangen en relaxen.

Afbeelding

Almost all old truckers survive cancer, but I am still fighting against it.
Gebruikers-avatar
Arthur
 
Berichten: 617
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 16:29
Woonplaats: Brunssum
ligplaats: Agios Nikolaos
info: Ik vaar met een houten kaik, een voormalige Griekse vissersboot.
6.50mx2.40mx0.70m

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Mopolcamper » 19 Jan 2017, 12:54

Dit staat in de forumvoorwaarden:
U gaat akkoord met het volgende: Geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, dreigende, seksueel georiënteerde of anderzijds verwerpelijke berichten te plaatsen, die de van toepassing zijnde regels en/of wetten schenden die gelden voor jouw land, het land waar “” is gehost of de internationale wetgeving. Het plaatsen van dergelijke berichten kan ertoe leiden dat u met onmiddellijke ingang en permanent wordt verbannen van dit forum.

Als Chaea een verbanning heeft gekregen lijkt me dat volstrekt onjuist. Op geen enkele wijze zijn de van hem afkomstige bijdragen als bovenbeschreven te betitelen. Dat in tegenstelling tot een aantal reacties, welke wel degelijk nauwelijks voldoen aan de toets der beschaving. Hij stelt een zaak aan de orde die hem, en met hem anderen, stoort en het zou een ieder sieren daar op een correcte wijze op te reageren.

Opnieuw is in dit topic gebleken dat moderatie gewenst is.

Wanneer Chaea zou hebben besloten het forum te verlaten is dat een verlies. Zijn bijdragen op het gebied van kleinere bootjes en buitenboordmotoren waren immers altijd waardevol.
Laatst gewijzigd door Mopolcamper op 19 Jan 2017, 17:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mopolcamper
 
Berichten: 576
Geregistreerd: 20 Jan 2012, 11:39
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Byl54 » 19 Jan 2017, 13:14

Mee eens, het zou onzin zijn om chaea te bannen, hij heeft zijn punt gemaakt en het zou een verlies voor het forum zijn.
Gebruikers-avatar
Byl54
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 25 Dec 2011, 23:17
Woonplaats: Nederland
ligplaats: Nieuwegein
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor henkvd » 19 Jan 2017, 15:38

Byl54 schreef:Mee eens, het zou onzin zijn om chaea te bannen, hij heeft zijn punt gemaakt en het zou een verlies voor het forum zijn.



Is ook niet gebeurd kan ik u mededelen, Chaea zoals hier onder is te zien uit het gebruikerslog heeft er zelf voor gekozen om zijn naam te wijzigen in gast.
Gebruikersnaam gewijzigd» van “chaea” naar “gast”

Heeft waarschijnlijk niet zijn doel bereikt met de stelling.

mail adres is ook gewijzigd en is vrij duidelijk nvt@nvt.be
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4464
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor stefan » 19 Jan 2017, 17:17

Chaea kom op, adem in adem uit, neem een borrel en kom volgende week weer eens kijken.

Laat je in de winter niet zo op de kast jagen dat je als oldtimer het schip verlaat hier, dat zou ik jammer vinden!
stefan
 
Berichten: 623
Geregistreerd: 19 Dec 2011, 21:08
Woonplaats: Maastricht
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor varg » 19 Jan 2017, 22:36

Mopolcamper schreef:Dit staat in de forumvoorwaarden:
U gaat akkoord met het volgende: Geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, dreigende, seksueel georiënteerde of anderzijds verwerpelijke berichten te plaatsen, die de van toepassing zijnde regels en/of wetten schenden die gelden voor jouw land, het land waar “” is gehost of de internationale wetgeving. Het plaatsen van dergelijke berichten kan ertoe leiden dat u met onmiddellijke ingang en permanent wordt verbannen van dit forum.

Als Chaea een verbanning heeft gekregen lijkt me dat volstrekt onjuist. Op geen enkele wijze zijn de van hem afkomstige bijdragen als bovenbeschreven te betitelen. Dat in tegenstelling tot een aantal reacties, welke wel degelijk nauwelijks voldoen aan de toets der beschaving. Hij stelt een zaak aan de orde die hem, en met hem anderen, stoort en het zou een ieder sieren daar op een correcte wijze op te reageren.

Opnieuw is in dit topic gebleken dat moderatie gewenst is.

Wanneer Chaea zou hebben besloten het forum te verlaten is dat een verlies. Zijn bijdragen op het gebied van kleinere bootjes en buitenboordmotoren waren immers altijd waardevol.


Ik kan me geheel in bovenstaande vinden. Arnold
b]'Varg' [/b]
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
ligplaats: Amsterdam / Nw. Meer
Gebruikers-avatar
varg
 
Berichten: 1104
Geregistreerd: 18 Dec 2013, 23:50
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten