financieel gewin via het forum

Stelling van de maand

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Blacktoppie » 16 Jan 2017, 11:36

Ti Sento schreef:En nog wat. Ik zou het prettig vinden met wie ik van doen heb. Is er een topic waar we ons voorstellen, met foto e.d.???

Kan je hier iets mee

viewforum.php?f=23
Curtevenne 830AK "Marana"
Beenhakker 4m "Betty"
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Gebruikers-avatar
Blacktoppie
 
Berichten: 1179
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 19:20
Woonplaats: Aan de Lek
ligplaats:
info: Curtevenne 830 ak, Beenhakker 4m, met sabb 8h

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Rene » 16 Jan 2017, 11:52

Precies de reden waarom ik hier menigmaal niet reageer, hoewel ik soms best de oplossing weet voor een vraag.
Soms doe ik het dan maar per PB.


Dito hier.

René
Zij wilde de wereld zien, Hij installeerde google earth
Gebruikers-avatar
Rene
 
Berichten: 395
Geregistreerd: 12 Dec 2013, 10:00
ligplaats: Giethoorn.
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Ti Sento » 16 Jan 2017, 19:28

En nog wat. Ik zou het prettig vinden met wie ik van doen heb. Is er een topic waar we ons voorstellen, met foto e.d.???[/quote]
Kan je hier iets mee


Had ik al wel gezien. Maar een kop bij een naam zou ik wel leuk vinden. Dus een topic smoelenboek of zo.
Mark Boot, samen met vriendin Karlijn en dochter Sharon
Gebruikers-avatar
Ti Sento
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 18 Dec 2016, 18:24
Woonplaats: Lochem
ligplaats: Zwartsluis
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Wilfried » 17 Jan 2017, 01:40

Nu nog wat gesnauw van Wolf en het is terug zoals vroeger ... Ik vind het heerlijk :-)
Wilfried
 
Berichten: 105
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 12:48
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor De Waalschokker » 17 Jan 2017, 03:26

@chaea je bent doelbewust aan het stoken --> ...Ik heb de reacties verder even afgewacht, ik was me terdege bewust van deze respons...<-- Dit is loepzuiver trollen dat je met bezig bent en verder een vorm van tweespalt uitlokken op dit forum.
Ik weet dat je allesbehalve naïef bent dus vraag ik me af wat zijn de beweegreden om een goed draaiend forum waar relatieve rust heerst onder de leden pogen open te breken.
Wilfried pent "...Nu nog wat gesnauw van Wolf en het is terug zoals vroeger ...", ik dacht bij het lezen van je proza waarom begint chaea van vooraan opnieuw?
Wil je een clubje van ontevredenen (die zo al niet opgezet zijn met Hans wijze van benadering van vraagstellers) uit hun tent lokken, wil je de lont in het kruitvat steken en rotzooi trappen?
Als je je stoort aan sommigen lees erover dat hebben er al meerderen geschreven als reactie.
En for the record... moet deskundig advies misschien beantwoorden aan standaardnormen omdat het anders zou klinken als "schoolmeesterachtig"...
Voor mij primeert niet wie of wat maar hoe en is dat als een schoolmeester tja dat mag van mij ook.
De Waalschokker
 
Berichten: 241
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 14:30
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor gast » 17 Jan 2017, 08:33

Beste Waalschokker.

Het mooie is dat iedereen vrij is om ergens iets van te vinden, geldt voor iedereen dus ook voor jou en mij.
Nu kan ik mijn stelling blijven verdedigen maar dan blijf ik in herhaling vallen, evenals het feit dat ik al meerdere malen heb geschreven dat ik mijn punt heb gemaakt.
Wat jij nu eigenlijk schrijft is dat er geen kritiek gegeven mag worden aan de "deskundigen" en deze een vrijbrief hebben om niet aan de standaardnormen te hoeven voldoen??
En als je er moeite mee dan lees je er maar over heen, dus met andere woorden mag de deskundige als een "schoolmeester" over komen en wij als naieve leerlingen moeten maar eensgezind volgen.
Je constatering dat ik niet naief ben is hierin een juiste!

En waarom ik poog een forum open te breken?
Nou dat schrijf ik toch in mijn stelling, heb je deze objectief gelezen of is je visie al zo gekleurd dat je dit niet wil of kan?
Je schrijft in een eerdere post dat je van een scheepsbouwer hebt gehoord van de kunde van 1 van onze deskundigen en je schrijft, tevens geef je aan dat het niet meer dezelfde personen zijn als op het "oude" forum, en dat mijn betichting mbt de stelling daar niet voorkwam.
Ten eerste begrijp ik niet waarom je steeds grijpt naar het verleden, het tweede heeft niemand hier meer recht dan een ander op basis van hun deskundigheid en het derde, klopt maar het gebeurt nu wel en daarom zet ik de stelling op. Het is ook een overtuiging van mij dat dit te maken heeft met het naief zijn van sommigen die het gewoon willen toelaten.

Tevens quote je een klein stukje en tracht je daarmee mij te willen beschuldigen van stoken, echter deze quote is van toepassing op mijn eigen persoon. Ja ik was me bewust van de golf van kritiek, aan mijn persoon en die neem ik voor lief. Is de kritiek terecht, moet een ieder voor zichzelf bepalen maar het gros van deze is gebaseerd op de door jouw geschreven zin; En for the record... moet deskundig advies misschien beantwoorden aan standaardnormen omdat het anders zou klinken als "schoolmeesterachtig"...
Voor mij primeert niet wie of wat maar hoe en is dat als een schoolmeester tja dat mag van mij ook.

En als je het trollen vind, volg dan je eigen advies en lees eroverheen en voer dan niet!
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor antonh » 17 Jan 2017, 20:05

Wat een gezeur over wie nu zijn gelijk moet hebben!!
Houd altijd een handbreed water onder de kiel.
antonh
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 31 Dec 2011, 18:07
ligplaats: Oude Pekela
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Yep » 17 Jan 2017, 20:09

Het wordt tijd dat we de apetots opblazen.
Van tijd tot tijd zijn er lieden die menen dat ding te moeten beklimmen om eens even flink te kunnen roeptoeteren.
Ik lees die lange kulverhalen niet eens meer.
Laten we weer lekker lullen over bootjes, de techniek en andere zaken.
Gebruikers-avatar
Yep
 
Berichten: 3168
Geregistreerd: 08 Apr 2015, 22:15
ligplaats: Europa
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor Ti Sento » 17 Jan 2017, 20:46

Mee eens! Enne, zet een foto van je hoofd even op de topic "Wie ben ik". Leuk een kop bij de reacties te hebben...... :-)
Mark Boot, samen met vriendin Karlijn en dochter Sharon
Gebruikers-avatar
Ti Sento
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 18 Dec 2016, 18:24
Woonplaats: Lochem
ligplaats: Zwartsluis
info:

Re: financieel gewin via het forum

Berichtdoor gast » 17 Jan 2017, 22:41

Beste Yep,

Hoe kan je iets als gelul omschrijven als je de moeite niet eens neemt om het te lezen.
En als je het wel hebt gelezen, onderbouw dan eens wat er gelul aan is, want ik heb van niemand nog een redelijke onderbouwing gelezen mbt de stelling.
gast
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: 19 Dec 2013, 14:39
ligplaats:
info:

VorigeVolgende

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten