zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Stelling van de maand

zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor Klaas » 18 Dec 2011, 22:45

een zeer heet onderwerp gezien de ontwikkelingen op een eventueel nieuw zeilers forum.
willen we dit wel of niet als we hadden geweten vooruit wat de bedoeling was.

mijn stellige mening is dat we daar niet geheel mee eens zijn maar wellicht dat er andere anders overdenken. maar mijn inziens zit er wel een heel verschil tussen de twee watersporten.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor henkvd » 18 Dec 2011, 23:06

Dat is het probleem, we hebben totaal geen idee hoe het nieuwe forum er uitgaat zien, of dat met motor en/of zeilers wordt boeit me totaal niet, techniek blijft techniek, motor blijft motor en de lapjes, ja die hebben we niet daar kan ik niet van wakker liggen, Dat is een kwestie van categorien maken.
Grootste probleem is waarom de stekker er afgelopen week ruw uitging en hoe gaat het verder ?????

Wie het weet mag het zeggen tot nu toe weet kennelijk niemand het die zich in een van de Fora's bezighoudt, gezien de reactie op zeilen.nl weet de moderator daar ook niet hoe of wat.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor Klaas » 18 Dec 2011, 23:15

wat me eigelijk het meest verbaasde, als je het daar toch over heb, waarom niet anders om, nu zijn we opgescheept voor wie weet hoelang met een ver verouderd forum terwijl wij een heel modern forum hadden, hadden zei niet beter bij ons kunnen aansluiten, een paar hoofd onderwerpen erbij en tjaka, laat dat lopen tot het echt klaar is en danvan het ene moderne naar het iets modere.
maar dat was niet de stelling hoor, mijn vraag was eigelijk zien we verschil van inzicht in de watersport.
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor henkvd » 18 Dec 2011, 23:34

log in via link
http://www.watersport.nl/forum_posts.as ... 8&get=last

Zet vervolgens bij active topics :
Laat de alle actieve topics zien vanaf de laatste maand

en voila

Het forum is nog actief alleen de voordeur is dicht de achterdeur staat nog op een kier.

Ja nu ik dit constateer begrijp ik er helemaal geen bal meer van of is de beheerder een knoeier, die Maandag heel wat over zich heen krijgt.


Ik begrijp je stelling wel, of het motoren en zeilen elkaar bijt durf ik op voorhand geen uitspraak over te doen, wel moet ik 2 dingen constateren, het huidige zeilen.nl is zo dood als een pier.
tevens is er een prima zeilersforum, behoefte is naar mijn mening niet, dat maakt het gebruik van zeilen.nl wel duidelijk.
Waarom er gekozen is om een springlevende te transplanteren in een halfdode is niet duidelijk.

Hopelijk is er snel duidelijkheid over de toekomst.
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 00:04

tja en dan nog, wat je mis wel als apperte stelling kan nemen, waarom een levend forum uitzetten en niet het dood gebloede, zo jaag je dus actieve leden je het harnas in.

maar de link wil niet bij mij, maar wellicht doe ik iets fout. ;)
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor henkvd » 19 Dec 2011, 00:36

Spelen met: Laat de alle actieve topics zien vanaf

Nu is het deze link http://www.watersport.nl/active_topics.asp?PN=1
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 00:53

kweet niet, doet het ook niet.
ben ondertussen ook lekker op de .....forum bezig hahaha, zo vaak mogelijk deze link plaatsen, maar ik denk dat een hoop zoals van vuuren niet eens de moeite nemen om op dat .... forum te kijken.
geeft genoeg verschil aan denk ik, kwa opvatting tussen de twee sporten en de manier van handelen van de beheerders
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor henkvd » 19 Dec 2011, 00:58

Zal wel te maken hebben met Cookies en browser geheugen dat je er niet meer op kan komen, hier heb ik geen probleem, loopt zo door en ben al ingelogd, vervolgens kan ik via wat omwegen nog bij ieder topic komen.
Kennelijk komen Ton en Hans er ook niet meer op, zie geen recente posts van hun meer staan.


Ik verbaas me trouwens dat er dan weer mensen beginnen te jammeren dat hier wat reclame om heen staat, ja wat wil je dit is alleen protest, zodra er een normaal werkend Watersportnl Forum gaat hier de stekker eruit.
Dit is voor nop en zou er ooit behoefte aan zijn door gebrek aan bovenstaande en animo dan kunnen er wat euro's tegen aan om de reclames te doen verdwijnen. ( Hopende dat dat nooit nodig is )
henkvd
Beheerder
 
Berichten: 4466
Geregistreerd: 17 Dec 2011, 19:53
Woonplaats: Katwijk
ligplaats: Katwijk
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 01:08

indd zo dacht ik er ook over, er is trouwens ergens een grove fout gemaakt begrijp ik net, maar ik ben bang dat het ook nog even kan duren voor er wat nieuws is, want er wordt nu exstra hard gewerkt, tjong had de laatste hand moeten zijn, of nog beter al af. :x
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Re: zijn motorboot watersporters verschillend van zeilers

Berichtdoor Klaas » 19 Dec 2011, 01:10

henkvd schreef:Ik verbaas me trouwens dat er dan weer mensen beginnen te jammeren dat hier wat reclame om heen staat, ja wat wil je dit is alleen protest, zodra er een normaal werkend Watersportnl Forum gaat hier de stekker eruit.
Dit is voor nop en zou er ooit behoefte aan zijn door gebrek aan bovenstaande en animo dan kunnen er wat euro's tegen aan om de reclames te doen verdwijnen. ( Hopende dat dat nooit nodig is )

en als je de opzet weer krijgt zoals het was dan komt dat ook wel weer goed, alsof er op dat .....forum geen reclame is zeg, het schreeuwd nog net niet dat je lid moet worden van dat blad, dan was Hans nog netjes met zijn eigen handel
varen is een lust, onstpanning en om heerlijk tot je zelf te komen.
Gebruikers-avatar
Klaas
 
Berichten: 755
Geregistreerd: 18 Dec 2011, 15:40
Woonplaats: enkhuizen
ligplaats: Bovenkarspel
info:

Volgende

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast