Re: Hoe gaan we om met leveranciers op dit forum?
Geplaatst: 22 Jun 2014, 12:05
quichot schreef: Eerlijk gezegd vind ik de afloop van dat marifoonverhaal niet bepaald pleiten voor die leverancier. Als je eerst eindeloos van het kastje naar de muur wordt gestuurd, om na lang drammen, zelfstudie, en pas na interventie van een Amerikaanse leverancier eindelijk je gelijk haalt, en dan nog alleen maar na een reeks boze telefoontjes, dan zie ik niet in waarom je die leverancier hier in bescherming zou moeten nemen. Ikzelf zou dan denken: steek die cadeaubon dan ook maar....enfin, de zon kan niet overal schijnen.
Ik zou zeggen: wees blij dat je een medeforumlid die ellende kunt besparen!
Sta er bij stil dat de leverancier in deze volledig afhankelijk van de importeur is; de importeur zegt "niets mis mee". Uiteindelijk heeft de importeur het toestel niet retour genomen en is de leverancier met de schade blijven zitten. Dat daar veel tijd overheen is gegaan vond ik niet fraai, de uiteindelijke oplossing wel