gratis huisvuilcontainers sluizen moeten terug

Stelling van de maand

Re: gratis huisvuilcontainers sluizen moeten terug

Berichtdoor vuuren1 » 12 Mrt 2014, 23:44

Dan gaat de rommel dus gewoon weer overboord..
Groet, Hans van Vuuren
vuuren1
 
Berichten: 4662
Geregistreerd: 26 Dec 2011, 00:58
Woonplaats: Zwolle
ligplaats:
info:

Re: gratis huisvuilcontainers sluizen moeten terug

Berichtdoor Klaver vier » 13 Mrt 2014, 10:45

Nederland wordt steeds gekker.Mijn zoon had indertijd een speedbootje gekocht,en dat stond op een karretje opgestopt met een paar autobanden.De banden wilde ik keurig inleveren bij de gemeentelijke vuilstort,omdat alles gesorteerd wordt vraag ik waar ze de banden willen hebben, ik moest ze maar inleveren waar ik ze vandaan had,ik heb ze uitgelegd dat dat niet kon en dat ik er desnoods wel voor wilde betalen,dat kon ook niet ik moest ze maar weer meenemen,waarop ik antwoorde dat ik ze dan bij de eerste beste container om de hoek bij de flats zou gooien,dat moest ik dan maar doen antwoorde hij en dat heb ik toen maar gedaan.Nog een voorbeeld bij de zelfde stortplaats,ik had de schuur opgeruimd en de auto volgeladen met troep,maar ik rijd in een bedrijfswagen en mag er geen bedrijfs afval storten.In de auto lag van een werk nog een tolletpot en een karton doosje van een expantievat,ik stort alles en gooi gelijk die toilletpot ook in de bak met puin komt die ijverige ambtenaar naar mij toe,ik moest die pot er gelijk maar weer uithalen en mee nemen,ik zeg wat denk je zelf die pot blijft leggen waar die legt.Voor ik thuis was was er al gebeld,ik moest de pot weer komen halen en zou anders een bekeuring krijgen.Maar ik wist dat er een aannemer was die met een doos warme gehaktballen kwam en een hele kar puin gratis kon storten,dat heb ik ze onder hun neus gewreven,en toen had niemand het meer over bekeuren.Lang verhaal maar ik moest het even kwijt.Gr Rene ( De Stoere).
Klaver vier
 

Re: gratis huisvuilcontainers sluizen moeten terug

Berichtdoor quichot » 14 Mrt 2014, 09:47

Verbaast me niks, @René, maar dat was vroeger ook al zo hoor! Toen ik in 1988 mijn huis verbouwde had je in het centrum een bepaalde chauffeur van de stadsreiniging, die, als je hem een geeltje toestopte, na dienstijd met een grofvuilwagen van de gemeente al je bouwafval kwam weghalen. Dus ook gipsplaat, steenwol en puin, wat normaal niet bij het grofvuil mag. Dan hielp hij nog mee sjouwen ook.
Het gif voor onze samenleving schuilt niet in gevaren van buitenaf, zoals sommige politici willen doen geloven, maar in uitholling van binnenuit. Onder andere door dit soort van corruptie, hoe klein het ook lijkt. En inderdaad, daar deed ik dus zelf ook aan mee.
Wie vaart zit niet aan de grond.

Met schippersgroet, Guido
Gebruikers-avatar
quichot
 
Berichten: 3040
Geregistreerd: 25 Jan 2012, 10:41
Woonplaats: Amsterdam
ligplaats: wsv Swaenenburght Halfweg
info: motorbokschip Jonge Willem
H.Haring Wilnis 1910
20,56 x 4,10
verpl 40 ton
DAF dd575 1964
reg. varend erfgoed 2639

Vorige

Terug naar Stelling

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten